Misja Durszlak.pl i zasady współpracy z blogerami

Stworzyliśmy serwis Durszlak.pl z autentycznej pasji do kulinariów, dostrzegając fantastyczną pracę, jaką w promocję kultury kulinarnej wkładają blogerzy i wysoką jakość treści przez nich tworzonych.

Naszą misją od momentu powstania jest wspieranie polskiej blogosfery kulinarnej na wiele sposobów:

  • Agregowanie treści z blogów kulinarnych i prezentowanie jej na różnych platformach, tak by była łatwo dostępna dla czytelników
  • Tworzenie narzędzi ułatwiających korzystanie z blogów (wyszukiwarka, obserwowanie blogów, zeszyty z przepisami)
  • Integrowanie blogosfery kulinarnej poprzez akcje kulinarne i forum, wspieranie inicjatyw, promocję książek napisanych przez blogerów
  • Promocja blogów i dostarczanie blogom nowych czytelników
  • Pomoc w monetyzacji treści na blogach

Jesteśmy podmiotem komercyjnym i aby realizować powyższe działania musimy na nie zarobić. Wierzymy, że nie odbywa się to „kosztem” blogów, a wręcz przeciwnie, w rozrachunku końcowym przynosi to zysk obu stronom. Kierujemy się przy tym następującymi zasadami:

  • Nasza serwis jest dla blogerów całkowicie bezpłatny. Prosimy jedynie o umieszczenie niewielkiego banerka z linkiem do Durszlak.pl.
  • Przekazujemy maksimum ruchu na blogi. Nie staramy się na siłę zatrzymać czytelnika na stronie Durszlak.pl – wręcz przeciwnie, naszym celem jest to, by odnalazł interesujące go treści na jednym z agregowanych blogów. 350 milionów – tyle odwiedzin odnotowały blogi kulinarne dzięki Durszlakowi do tej pory.
  • Szanujemy własność intelektualną wytworzoną przez blogerów. Pobieramy i wykorzystujemy na stronie Durszlak.pl tylko tyle treści z bloga ile jest konieczne, zawsze pamiętając o tym, że czytelnik powinien zapoznawać się z pełną treścią na stronach bloga, a nie na naszej stronie.
  • Mimo iż wiele serwisów (m.in. Google) uznaje, że ma prawo pobierać treści i zdjęcia z blogów bez pytania o zgodę ich autora, my pobieramy treści wyłącznie po rejestracji w naszym serwisie. Blogerowi przysługuje też prawo do rezygnacji z agregowania treści w dowolnym momencie.
  • Dokładamy starań, aby blogerzy i tworzone przez nich treści traktowani byli w serwisie na równych zasadach. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do tworzenia zestawień i rankingów, wybierania treści prezentowanych m.in. na Facebooku czy aplikacji mobilnej.
  • Jesteśmy stale dostępni (w dni robocze) pod adresem e-mail: pomoc@durszlak.pl, odpowiadamy na pytania naszych użytkowników sprawnie i wyczerpująco.

Pracujemy z Wami i dla Was. Opracowujemy nowe mechanizmy, by blogosfera kulinarna była jeszcze ważniejszym źródłem treści na czytelników. Zawsze jesteśmy też otwarci na wasze uwagi i sugestie.

Zespół Durszlak.pl