agroturystyka

ZOBACZ TAKŻE:

program podróżniczy, w którym prowadzący zatrzymali się w toskańskiej agroturystyce. Bardzo spodobał mi się panujący tam sielski klimat - stary dom otoczony winnicą i gajem oliwnym, własne warzywa i Zobacz więcej
Kiedy kilka lat temu poznałam znaczenie terminu „agroturystyka” od razu pomyślałam, że jest to świetny sposób na spędzenie wakacji. Mam tu na myśli nie tylko nocleg w prywatnym domku wczasowym, ale Zobacz więcej
Wyjeżdżam na parę dni na wieś, do gospodarstwa agroturystycznego mojego ojca. Ostatni dom we wsi, potem las, maliny, jeżyny i grzyby :) No i kuchnia mojego taty! Niby post niekulinarny ale muszę wam Zobacz więcej
Pokuszę się o stwierdzenie, że nasz wakacyjny wyjazd, który niestety właśnie dobiegł końca, odbył się nie tylko pod hasłem historyczno – architektonicznym, ale również ogrodowo – kocim ;)Na Zobacz więcej
Zapach ogniska, aromatyczne kiełbaski i pieczony cammembert w środku stycznia, bezcenne :) Wszystkim serdecznie polecamagroturystykę Wichrowe Wzgórza w Międzygórzu. Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Zobacz więcej
Witajcie U mnie znowu czas chrób.Zmagam się z anginą. Chociaż teraz nie gotuje,to chciałabym zaprosić Was serdecznie na majówkę na Kaszuby. O kilku ciekawych miejscach już pisałam,nowe pojawią się Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
budujemy

budujemy 68

", bo już kwiecień, ale nie próżnują ;) w nocy słychać głośne MIAUUUUUU ;) Dziś pogoda nareszcie się poprawiła :) słonecznie, bez deszczu, wiatru, ślicznie :) Dodam jeszcze, że zdecydowaliśmy się Zobacz więcej
Zachęcona postem Liski, autorki bloga White Platewybrałam się na wycieczkę na Podlasie. To rzeczywiście niezwykłe miejsce... Zgodnie z rekomendacjami Liski, skorzystałamz gościnności pani Dżennety Zobacz więcej
Witajcie w ten piękny sobotni, wakacyjny poranek :-) Wakacje w pełni, pogoda dopisuje, a więc czas wyjazdów. Ja dziś chciałabym Wam polecić wyjazd na weekend w Bieszczady i pieczenie kiełbasek przy Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Na Zobacz więcej
, różnych produktów marki własnej Intermarche, oraz właściciela agroturystyki (domowa, pieczona biała kiełbasa w smalcu, kiełbasa ze słoika, pasztet i pyszna szarlotka) zadbano, abyśmy nie byli głodni Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
marzenia

marzenia 54

Każdy marzy. Kto mnie zna, wie, że marzyłam o tym, by mieć dom, nie koniecznie nad jeziorem - to jakiś bonus, dużo dzieci - uważam, że mam za mało, ale to jest jeszcze do ogarnięcia :) mam to Zobacz więcej
, dokładnie mieszamy i odstawiamy pod przykryciem jeszcze na 5-10 minut. Będą to dwie porcje. Na drugim obiedzie z vege kolegą grzebaliśmy w talerzach z ryżem, ostrym kokosowym curry z sojakami i Zobacz więcej
Dzień dobry, Walizki spakowane, humory pozytywne nastawione.... blog Chilli Czosnek i Oliwa jedzie na wakacje! Następne dwa tygodnie będę odpoczywać w Toskanii, krainie słynącej z wina Chianti, sera Zobacz więcej
Placki drożdżowe jedliśmy na wakacjach w agroturystyce Rancho Konik (adres). W zapisanym przepisie, babcia Dagmary - naszej gospodyni, używa kostki masła na pół kilo mąki oraz gotowanych żółtek. Zobacz więcej
Roter Hahnto zrzeszenie promujące agroturystykę w Południowym Tyrolu. Zapraszam na drugą część fotowycieczki po farmach Czerwonego Koguta. Wszystkie nazwy gospodarstw są linkami prowadzącymi Zobacz więcej
Laktoowo
Laktoowo Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lakto Owo
Niewiele gotuję...

Niewiele gotuję... 111

, cudownie. Ale tofu w sklepach cały czas nie widać hehe. Kupiłam jajka z handlu obnośnego w urzędzie, powiedziała że z agroturystyki, uwierzyłam. Wczoraj był omlet pomidorowy z kiełkami fasoli mung Zobacz więcej