agroturystyka

ZOBACZ TAKŻE:

{{headerMessage}}
program podróżniczy, w którym prowadzący zatrzymali się w toskańskiej agroturystyce. Bardzo spodobał mi się panujący tam sielski klimat - stary dom otoczony winnicą i gajem oliwnym, własne warzywa i Zobacz więcej
Kiedy kilka lat temu poznałam znaczenie terminu „agroturystyka” od razu pomyślałam, że jest to świetny sposób na spędzenie wakacji. Mam tu na myśli nie tylko nocleg w prywatnym domku wczasowym, ale Zobacz więcej
Wyjeżdżam na parę dni na wieś, do gospodarstwa agroturystycznego mojego ojca. Ostatni dom we wsi, potem las, maliny, jeżyny i grzyby :) No i kuchnia mojego taty! Niby post niekulinarny ale muszę wam Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Pokuszę się o stwierdzenie, że nasz wakacyjny wyjazd, który niestety właśnie dobiegł końca, odbył się nie tylko pod hasłem historyczno – architektonicznym, ale również ogrodowo – kocim ;)Na Zobacz więcej
Zapach ogniska, aromatyczne kiełbaski i pieczony cammembert w środku stycznia, bezcenne :) Wszystkim serdecznie polecamagroturystykę Wichrowe Wzgórza w Międzygórzu. Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Zobacz więcej
lileczka_4
lileczka_4 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Cuda i Smaki Regionu
Majówka na Kaszubach

Majówka na Kaszubach 39

{{headerMessage}}
Witajcie U mnie znowu czas chrób.Zmagam się z anginą. Chociaż teraz nie gotuje,to chciałabym zaprosić Was serdecznie na majówkę na Kaszuby. O kilku ciekawych miejscach już pisałam,nowe pojawią się Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
budujemy

budujemy 69

{{headerMessage}}
", bo już kwiecień, ale nie próżnują ;) w nocy słychać głośne MIAUUUUUU ;) Dziś pogoda nareszcie się poprawiła :) słonecznie, bez deszczu, wiatru, ślicznie :) Dodam jeszcze, że zdecydowaliśmy się Zobacz więcej
Zachęcona postem Liski, autorki bloga White Platewybrałam się na wycieczkę na Podlasie. To rzeczywiście niezwykłe miejsce... Zgodnie z rekomendacjami Liski, skorzystałamz gościnności pani Dżennety Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Ognisko w Bieszczadach

Ognisko w Bieszczadach 75

{{headerMessage}}
Witajcie w ten piękny sobotni, wakacyjny poranek :-) Wakacje w pełni, pogoda dopisuje, a więc czas wyjazdów. Ja dziś chciałabym Wam polecić wyjazd na weekend w Bieszczady i pieczenie kiełbasek przy Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Na Zobacz więcej
{{headerMessage}}
w przygotowanie zupy sezonowej z fasolki szparagowej i kurek, kroiliśmy, siekaliśmy i mieszaliśmy. zupa sezonowa z fasolki szparagowej i kurek z makaronem od Międzybrodzkie Makarony już na Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
marzenia

marzenia 56

{{headerMessage}}
Każdy marzy. Kto mnie zna, wie, że marzyłam o tym, by mieć dom, nie koniecznie nad jeziorem - to jakiś bonus, dużo dzieci - uważam, że mam za mało, ale to jest jeszcze do ogarnięcia :) mam to Zobacz więcej
, dokładnie mieszamy i odstawiamy pod przykryciem jeszcze na 5-10 minut. Będą to dwie porcje. Na drugim obiedzie z vege kolegą grzebaliśmy w talerzach z ryżem, ostrym kokosowym curry z sojakami i Zobacz więcej
Dzień dobry, Walizki spakowane, humory pozytywne nastawione.... blog Chilli Czosnek i Oliwa jedzie na wakacje! Następne dwa tygodnie będę odpoczywać w Toskanii, krainie słynącej z wina Chianti, sera Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Placki drożdżowe jedliśmy na wakacjach w agroturystyce Rancho Konik (adres). W zapisanym przepisie, babcia Dagmary - naszej gospodyni, używa kostki masła na pół kilo mąki oraz gotowanych żółtek. Zobacz więcej
obiad. Panorama wynagradza trudy stromego podjazdu... NeuhauserhofwMeran. Niewielkie gospodarstwo, na którym Margit Nischler z rodziną uprawia winogrona i jabłka. Baza noclegowa. Bardzo blisko jest z Zobacz więcej
Laktoowo
Laktoowo Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lakto Owo
Niewiele gotuję...

Niewiele gotuję... 113

{{headerMessage}}
, cudownie. Ale tofu w sklepach cały czas nie widać hehe. Kupiłam jajka z handlu obnośnego w urzędzie, powiedziała że z agroturystyki, uwierzyłam. Wczoraj był omlet pomidorowy z kiełkami fasoli mung Zobacz więcej