Przepis na agroturystyka

Powiązane przepisy:

Dzień dobry, Mimo, że od moich wakacji minęły 3 miesiące (!), mam jeszcze tyle zdjęć z Toskanii i tyle do opowiedzenia, że chciałabym po raz kolejny zaprosić Was w podróż do tej wspaniałej włoskiej Zobacz więcej
nipaqui
nipaqui Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wegańska edukacja Nipaqui
Wege agroturystyka :)

Wege agroturystyka :) 68

Wyjeżdżam na parę dni na wieś, do gospodarstwa agroturystycznego mojego ojca. Ostatni dom we wsi, potem las, maliny, jeżyny i grzyby :) No i kuchnia mojego taty! Niby post niekulinarny ale muszę wam Zobacz więcej
Kiedy kilka lat temu poznałam znaczenie terminu „agroturystyka” od razu pomyślałam, że jest to świetny sposób na spędzenie wakacji. Mam tu na myśli nie tylko nocleg w prywatnym domku wczasowym, ale Zobacz więcej
Pokuszę się o stwierdzenie, że nasz wakacyjny wyjazd, który niestety właśnie dobiegł końca, odbył się nie tylko pod hasłem historyczno – architektonicznym, ale również ogrodowo – kocim ;)Na Zobacz więcej
Zapach ogniska, aromatyczne kiełbaski i pieczony cammembert w środku stycznia, bezcenne :) Wszystkim serdecznie polecamagroturystykę Wichrowe Wzgórza w Międzygórzu. Zobacz więcej
Zachęcona postem Liski, autorki bloga White Platewybrałam się na wycieczkę na Podlasie. To rzeczywiście niezwykłe miejsce... Zgodnie z rekomendacjami Liski, skorzystałamz gościnności pani Dżennety Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
marzenia

marzenia 59

Każdy marzy. Kto mnie zna, wie, że marzyłam o tym, by mieć dom, nie koniecznie nad jeziorem - to jakiś bonus, dużo dzieci - uważam, że mam za mało, ale to jest jeszcze do ogarnięcia :) mam to Zobacz więcej
JaKama
JaKama Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zapachy z kuchni Kamy
budujemy

budujemy 70

Zaczęliśmy budowę tarasu :) nareszcie! Spory, ale taki ma być :) opaska z kamienia, boczne schody.. żonkile wstają do słonka :) co to za kwiaty? Nie mam pojęcia :)a tu reszta śniegu z wczoraj... Zobacz więcej
lileczka_4
lileczka_4 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cuda i Smaki Regionu
Majówka na Kaszubach

Majówka na Kaszubach 42

Witajcie U mnie znowu czas chrób.Zmagam się z anginą. Chociaż teraz nie gotuje,to chciałabym zaprosić Was serdecznie na majówkę na Kaszuby. O kilku ciekawych miejscach już pisałam,nowe pojawią się Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Ognisko w Bieszczadach

Ognisko w Bieszczadach 80

Witajcie w ten piękny sobotni, wakacyjny poranek :-) Wakacje w pełni, pogoda dopisuje, a więc czas wyjazdów. Ja dziś chciałabym Wam polecić wyjazd na weekend w Bieszczady i pieczenie kiełbasek przy Zobacz więcej
Dzień dobry, Dziś chciałam Was zaprosić na ciąg dalszy podróży po Toskanii. Byliśmy już u producenta oliwy oraz na toskańskim targu, tym razem mam dla Was relację z lekcji gotowania włoskiej kuchni. Zobacz więcej
Weekend pod znakiem electro-mgły. Nie jestem jeszcze sobą, z trudnością sklejam myśli, z jeszcze większą układam zdania. Nie pomagają cytrusy i nie pomaga kapuśniak. Tylko noce... one mają Zobacz więcej
edith
edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pasja Smaku
Winnica Lipowiec

Winnica Lipowiec 37

Winnica Lipowiec - Pasja Smaku Strona główna O mnie W mediach Kontakt | Współpraca Toggle navigation Kuchnia Śniadania Przystawki Zupy Obiady Przetwory Sałatki Na słodko Alkohole Napoje Kuchnia Zobacz więcej
Dom Pachnący Żywicą: Jesienny Leśny VLOG feat. JAGODA Dom Pachnący Żywicą obraz Etykiety dom kuchnia ogród przepis vlog winnica wino youtube poniedziałek, 6 listopada 2017 Jesienny Leśny VLOG feat. Zobacz więcej
Codogara
Codogara Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
codogara
Eliksir z Kotliny Kłodzkiej

Eliksir z Kotliny Kłodzkiej 107

Tak, dziś znowu o alkoholu, choć obiecaliśmy sobie, że tym razem skupimy się na jedzeniu i degustacji lokalnych produktów z Kotliny Kłodzkiej. Wyszło jak zawsze, choć uważamy, że wypełniliśmy naszą Zobacz więcej
W czasie ferii część z nas uczestniczyła w kursie "Regionalna kuchnia małopolska w agroturystyce". Ugotowaliśmy wiele pysznych dań. Postanowiliśmy opublikować część przepisów na te dania. Polecamy Na Zobacz więcej
Pisząc teraz o fiołkach i jadalnych kwiatach przypomniałam sobie różne pyszności z lawendy, które jadłam przez zimę. Lawenda na szczęście daje się suszyć i jest łatwo dostępna, więc można ją jeść Zobacz więcej