Przepis na akcja greckie wakacje

Skoro na blogu trwa akcja mająca na celu wysłać mnie na wakacje (swoją drogą, serdecznie zapraszam do głosowania gdzie mam wyjechać razem z portalem cititravel w poszukiwaniu dobrego jedzenia! ), Zobacz więcej
Jak wszystko co dobre, moje kreteńskie wakacje się skończyły. Podróż na Kretę odbyła się planowo, nie licząc turbulencji, które towarzyszyły nam przez całą drogę. Nie powiem abym była uszczęśliwiona, Zobacz więcej
Co przywozicie jako pamiątki z wakacji? W moim bagażu zawsze musi znaleźć się miejsce na jakąś „skorupę” i miejscowe specjały. Kiedy w przewodniku znaleźliśmy wzmiankę o wiosce słynącej z garncarstwa, Zobacz więcej
Dzień dobry, Nie mogę uwierzyć w to, że minął już miesiąc od mojego powrotu z wakacji w Grecji. Za oknem jesienne chłody i szaruga, a urlopowe odprężenie odeszło gdzieś razem w opalenizną. W taki Zobacz więcej
Dalej żyję wakacjami na Krecie, dlatego Akcja Greckie Smaki jest teraz najodpowiedniejszą akcją dla mnie! Przepis na Wieprzowinę z Fasolką pochodzi z Greckiego miasta Kozani i… rozkłada na łopatki. Zobacz więcej
Prawie 9 kg cukru i 7 kg tłuszczu przywozi z wakacji przeciętna, polska rodzina w zjedzonych gofrach, drożdżówkach i rybach w panierce. Fundacja BOŚ, która startuje z projektem „Wakacje w rytmie fit” Zobacz więcej
Garniec Magalie
Garniec Magalie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Greckie wakacje

Greckie wakacje 51

Czy słońce również daje Wam tyle energii, co mi? Wiosna, wiosna! Chce się żyć, pracować, gotować, kochać i szaleć! W kuchni również ... Dzisiaj zatem dla odmiany propozycja mięsna. Danie inspirowane Zobacz więcej
agata
agata Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Agaty
Moje wielkie greckie … wakacje

Moje wielkie greckie … wakacje 140

Nie pierwszy, i na pewno nie ostatni (!), raz odwiedziliśmy Grecję. Pachnącą oleandrami, z soczystymi pomarańczami, słodkimi cytrynami i słoną fetą. Spokojną, słoneczną, wakacyjną. Najedliśmy się po Zobacz więcej
Co.Klaudia
Co.Klaudia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
CoKlaudia
Nasze pyszne greckie wakacje

Nasze pyszne greckie wakacje 40

W tymrokuobraliśmy za cel naszejpodróży Grecję. Piękne krajobrazy, ciepełko i pyszne jedzenie. Wybraliśmy się na ten nasz trip ze studenckiego biura podróżyStudent Travel. Podróż trwała okropnie Zobacz więcej
Dziś krótkie wspomnienie z naszych wielkich greckich wakacji! Za oknami jesień, a my wspominamy gorącą Grecję – Heraklion i Agios Nikolaos. Zapraszam! Heralkion – stolica wyspy Agios Nikolaos – miasto Zobacz więcej
Parę dni temu wróciłam z tygodniowych wakacji na greckiej wyspie Zakynthos. Pojechałam z biurem podróży. Wczasy wykupiłam dobre półtora miesiąca przed wylotem, stąd też miałam czas do namysłu, co też Zobacz więcej
Akcja „Greckie Smaki” zaskoczyla mnie pozytywnie! W pierwszej edycji pojawiło sie aż 26 wpisów na przepyszne, typowo greckie dania – dzięki temu mamy pod ręką fantastyczne przepisy zwolenników tej Zobacz więcej
Wakacje za nami, aż trudno uwierzyć, dlatego zapraszam do kolejnej akcji kulinarnej. Tym razem pod hasłem "Kulinarna pamiątka z wakacji 2014" na Durszlak.pl powspominajmy wakacyjne smaki i spróbujmy Zobacz więcej
W tym roku na rodzinne wakacje wybraliśmy się do Grecji, a dokładnie na wyspę Kos. Widoki - przepiękne… Jedzenie - przepyszne… Zawsze byłam pod wrażeniem kuchni greckiej, a szczególnie tego, jak jest Zobacz więcej
Podczas rozmowy z serdeczną znajomą padło kiedyś hasło „Wiesz, jak już odwiedzisz kilka miejsc nad Morzem Śródziemnym to każde kolejne wakacje będą do siebie podobne”. Po miłych wspomnieniach z wyspy Zobacz więcej
foodtowarmthesoul
foodtowarmthesoul Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje Greckie wakacje

Moje Greckie wakacje 35

Wyspa Kos. Mała, grecka i przyjemna. Wystarczą 2 dni, żeby ja zwiedzic bez pośpiechu. Z portu Kardamena codziennie wypływają łodzie do Turcji i na inne greckie wyspy. Podróż trwa godzinę. Płyniemy na Zobacz więcej
Bardzo, ale to bardzo wszystkim smacznie dziękuję za udział w akcji(klik) Dieta wymagająca na wakacjach.Dzięki wielu wspaniałym pomysłom o wiele łatwiej mi się podróżowało wraz ze spakowanymi Zobacz więcej
Dorota Frida
Dorota Frida Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
www.cookingforemily.pl
Nasze greckie wakacje

Nasze greckie wakacje 26

Pierwszy raz byłam na Rodos jesienią, kilka lat temu. Chcąc dostać się na mało uczęszczaną plażę poza miastem łapaliśmy stopa i zatrzymaliśmy łysawego greka w dobrym samochodzie. Wioząc nas na plażę Zobacz więcej
Październik rozpoczynam wspomnieniem z wakacji, a właściwie podsumowanie akcji Kulinarna pamiątka z wakacji 2014, którą organizowałam na durszlaku.pl. W akcji wzięło udział 20 blogerów, opublikowano Zobacz więcej
„Zawsze jest miło jadac z Grekami, oni to potrafią” - Sofilos, fragment z „Uczty mędrców” Atenajosa Grecka Kuchnia – smaczna, wyjątkowa i zaliczana do jednych z najzdrowszych, a jednocześnie tak Zobacz więcej