alebriche

ZOBACZ TAKŻE:

Jakiś czas temu w Teatrze Łaźnia Nowa były organizowane warsztaty kuchni meksykańskiej. Niestety nie udało mi się na nie dotrzeć, mimo że bardzo się starałam. Na warsztatach była natomiast moja Zobacz więcej
Do knajpki, którą dziś zrecenzuję trafiliśmy zupełnie przypadkiem. Mieliśmy zamiar wybrać się do zupełnie innego miejsca, nowego i lanserskiego. Zrezygnowaliśmy kiedy zobaczyliśmy kolejkę do stolika. Zobacz więcej
Niedawno droga poprowadziła nas do Krakowa. Oczywiście nie mogliśmy przejść obojętnie obok kulinarnych zakątków stolicy małopolski. Wybór w Krakowie, który obfituje w całą masę restauracji i lokali Zobacz więcej
Bardzo się cieszyłam na myśl o Dniach Kultury Latynoamerykańskiej. Niestety, los płata figle i podczas, gdy odbywały się wykłady, warsztaty tańca i pokazy filmów, ja walczyłam z zapaleniem krtani i Zobacz więcej
Za oknem zima, znowu śnieg i tylko mi się marzy ucieczka do ciepłych krajów.Niestety, na urlop i słońce trzeba jeszcze poczekać. Ale na szczęście w samym centrum Krakowa można znaleźć kawałek pełnego Zobacz więcej
W ostatni poniedziałek miałam przyjemność gościć na pierwszych urodzinach restauracji Alebriche. Restaurację odwiedziłam już nie raz, z Widelcem, dlatego wiedziałam, jakich atrakcji kulinarnych mogę Zobacz więcej
Szczerze mówiąc, nie pamiętam już, na którym blogu po raz pierwszy przeczytałam oYotamie Ottolenghim. Wiem tylko, że autorka (bardzo fajnego zresztą) rankingu książek kucharskich 2011 roku, piała Zobacz więcej
Zielone kopytka z czubricą - fitness-food.pl zdrowa żywność O NAS Przepisy Drób Wołowina Wieprzowina Ryby i owoce morza Makarony Sałatki Grill Warzywa Pasty i nabiał Pieczywo i pizza Omlety i Zobacz więcej
Ceviche to jedno z tradycyjnych dań kuchni peruwiańskiej, które jest również bardzo popularne w innych krajach Ameryki Łacińskiej, takich jak Ekwador czy Meksyk, przy czym w każdym z tych krajów Zobacz więcej
Granice Smaku
Granice Smaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Celebrity Eating

Celebrity Eating 69

Dziś przypominamy Wam o naszym fanpage'u, na który wrzucamy zdjęcia sławnych ludzi z jedzeniem. https://www.facebook.com/ActLikeFood Zobacz więcej
one90six
one90six Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Leek and Bacon Quiche

Leek and Bacon Quiche 5

I always thought that preparing a quiche is kind of complicated and requires a lot of work and skills. I decided to give it a chance and believe me, it’s really easy! It requires some time to cool the Zobacz więcej
Zimno, zimno, zimno. Czas zrobić coś a obiad. Coś rozgrzewającego. Spoglądam do lodówki. Mleko kokosowe, piri piri, cebula, serki topione. Są nawet suszone pomidory! No i piwo. Świetnie. Zestaw Zobacz więcej
fotoala
fotoala Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Travel & Food
Celebrity Cruise - Eclipse

Celebrity Cruise - Eclipse 257

Jakieś dwa tygodnie temubyliśmy ponowniena lunchu na statku, który przybył do Stockholmu. W sumie było to zwiedzanie statku wraz z lunchem. Cała "impreza" zajęła około 4 godzin i muszę powiedzieć, że Zobacz więcej
Ferran i Albert Adrià to bracia, których zawodowa przygoda z hiszpańskimi tapas rozpoczęła się w 1991 roku w restauracji El Bulli. Jeśli o tym nie wiecie - El Bulli została uhonorowana 3 gwiazdkami Zobacz więcej
W sierpniu byliśmy w Chorwacji. Na jakimś straganie z pamiątkami wypatrzyłam książeczkę kucharską z chorwackimi daniami po angielsku. Zakupiłam ją sobie. Poniżej pierwszy ze znalezionych w niej Zobacz więcej
I have been working on culinary video productions with Hollywood celebrities. Last week I have been introduced to a well known celebrity mom who is particularly passionate about good healthy food and Zobacz więcej
Apetyczna zapiekanka na słodko z gruszkami. W chłodne jesienne dni wspaniale nadaję się na ciepły podwieczorek. Przygotowanie jej jest banalnie proste. Można ją serwować również na zimno. Składniki 1 Zobacz więcej
Kolejna słodycz od The Bar Counter, tym razem w wersji proteinowej. Obawiałam się chemicznego posmaku, charakterystycznego dla produktów niższej jakości oraz tej margarynowej polewy, którą znam z Zobacz więcej
Beetroot Celebrity I love beetroots. I love this soup. It is pure Lithuanian soup from where i learn it from. It is great for hot summer days. Keep in the fridge and celebrate it! There are many ways Zobacz więcej
Apetyt Smaku
Apetyt Smaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Naleśniki Michel Roux

Naleśniki Michel Roux 13

Pewnie większość z Was pomyśli, że przepis na naleśniki jest zbędny i zupełnie niepraktyczny. Jednak zmienicie zdanie jeśli choć raz spróbujecie zrobić te z przepisu kulinarnego mistrza Michela Roux. Zobacz więcej