aleglodomorek

aleglodomorek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Aleglodomorek na facebooku

Aleglodomorek na facebooku 38

Archiwum lipiec (3) czerwiec (2) kwiecień (7) marzec (5) luty (5) styczeń (4) grudzień (3) listopad (10) październik (5) wrzesień (13) sierpień (17) lipiec (17) czerwiec (6) maj (6) kwiecień (5) Zobacz więcej
U nas jak zwykle w sezonie, prosto, szybko, smacznie i pożywnie. Byliśmy w piątek na „nocnej giełdzie rolnej” i kupiliśmy 5 kilogramów pomidorków. Tak kochamy te warzywo. I tak, to oznacza tylko Zobacz więcej
asiek
asiek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Szalona Kuchnia
Głodomorek

Głodomorek 76

Dopadł mnie jakiś głodomorek, mogłabym jeść i jeść, bez przerwy i cokolwiek. No dobra może nie cokolwiek :) Ale jedzenie mnie prześladuje, a na dodatek Ł przechodzi na dietę więc raczej nie powinnam Zobacz więcej
Kiedy już myśleliśmy, że "zawsze z podwójny serem" jest dietetycznym samobójstwem, przypomnieliśmy sobie o deep dish pizza. Deep dish pizza to pizza pieczona w głębokiej blaszce - takiej w jakiej Zobacz więcej
Idealny na przyjęcia dla dzieci, ale myślę, że dorosłym też się spodoba :) Niewątpliwie, ten stworekpobudza wyobraźnię, wszystkim... Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, czym różnią się cupcakes Zobacz więcej
Głodomorek i Akademia Kurta Schellera…a było o tak: W ten weekend odbyłem wielką wyprawę i wielką przygodę. Wyprawa może nie była odległa, ale za to odwiedziłem magiczne miejsce, zaczarowane milionem Zobacz więcej
krowa
krowa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wyszukany Smak
Głodomór idzie w góry!

Głodomór idzie w góry! 77

Dowiedziałam się niedawno, że problemem nie do rozwiązania w wegańskim odżywianiu są górskie wycieczki. Bo zgarnięcie dwóch puszek mielonki i paczki ciastek jest bajecznie proste, natomiast przy Zobacz więcej
Błyskawiczne w przygotowaniu pierogi na raz :] Pełnoziarniste pierogi z waniliowym twarożkiem PRZEPIS 11 pierogów ciasto: 100g mąki pszennej pełnoziarnistej 1 płaska łyżeczka cukru woda nadzienie: Zobacz więcej
Pomyślałam ze podziele sie z wami przepisem na jedna z ulubionych zupek Arianka. Mój brzdac podobnie jak tatuś jest wegetarianinem co sprawia ze muszę być bardziej kreatywna w sposobie dobierania Zobacz więcej
Gonia
Gonia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Modern Taste
Tortilla głodomora

Tortilla głodomora 69

Dziś wróciłam do domu zmęczona i przede wszystkim głodna jak wilk. Na szybko poskładałam sobie kilka składników, zapakowałam to w tortillę i zjadłam ze smakiem :) Składniki: 1 tortilla 2 jajka 1 łyżka Zobacz więcej
bflorentin
bflorentin Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Alle Pysznie!
Głodomorra!

Głodomorra! 62

jak każdego - po powrocie do domu, może dopaść nas głód i to wcale nie jest mały głód... zaglądamy do kuchni a tam ani kromki chleba, ani jednego opakowania zupki chińskiej... zaczynają się schody Zobacz więcej
ewa9179
ewa9179 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Emskie Smaki
Obiad głodomora

Obiad głodomora 76

Jestem osobą, która nigdy nie je regularnie posiłków. Jak jestem głodna to potrafię zjeść obiad już o 12, a są dni kiedy robię to dopiero o 19. I tym razem znów pominęłam porę śniadaniową i dzień Zobacz więcej
To jest bardzo niedobry gulasz. Fatalny. To jest danie z kategorii tych, po których leżysz brzuchem do góry i nie masz siły wstać. Z przejedzenia. Po pierwszym talerzu – myślisz – ale dobre! Chcę Zobacz więcej
Lubie pizzę, ale zdarza się, że gdy przyjdzie mi na nią ochota (lub domownikom), nie mam wszystkich składników, aby ją zrobić. Jednak nigdy nie brakuje mi w domu mąki, drożdży, cebuli i sera. Czas Zobacz więcej
Bardzo lubię dania jednogarnkowe. Są nieskomplikowane, proste i sycące. Po takiej potrawie jesteśmy syci przez dłuższy czas i z powodzeniem może zastąpić dwa dania główne: zupę i drugie danie. Oprócz Zobacz więcej
hrabianka
hrabianka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotuję. Bez kitu.
Kolacja dla głodomorów

Kolacja dla głodomorów 469

Na kolację dla Boskiego Mariana już jakiś czas temu zrobiłam tartę warzywną. W jego oczach widziałam nutkę wątpliwości, gdy powiedziałam mu w trackie jej robienia, że improwizuję. Efekt był jednak Zobacz więcej
Mamo! Jeść mi się chce! Dziecko od drzwi o niczym innym, jak tylko o swoim burczącym żołądku. Hm… Obiad stoi w przedpokoju w torbach. Dwie sekundy przed głodomorem, ja wróciłam do domu. Umiem szybko Zobacz więcej
Urozmaicenie w kuchni przynoszą podróże, wyjazdy, lub ludzie. Każdy, kto lubi eksperymenty kuchenne, wyjeżdżając nie będzie szukał w nowym miejscu tego co zna, tylko z zainteresowaniem podda swoje Zobacz więcej