bangkok

Crazy Parsley
Bangkok

Bangkok 21

Bangkok | The Crazy Parsley Blog menu HOME PRZEPISY ZUPY DANIA WEGETARIAŃSKIE DANIA MIĘSNE DODATKI DESERY PRZETWORY INSPIRACJE PODRÓŻE SEZONOWO KSIĄŻKI OGRÓD O MNIE Bangkok 2017-01-24 Zobacz więcej
mniumniu
mniumniu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
MniuMniu
WEGAŃSKI BANGKOK

WEGAŃSKI BANGKOK 26

Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie z pewnością doskonale wiedzą, że niecały miesiąc temu wróciłam z dwutygodniowego pobytu w Tajlandii, a konkretnie w Bangkoku! Pamiętacie jak jeszcze Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moja Mała Kuchnia
Bangkok inaczej

Bangkok inaczej 87

Koniec zeszłego tygodnia miałam tak zakręcony, że nie udało mi się już zamieścić zaległego planowanego posta z szarlotką. Będzie musiał poczekać, bo w sobotę znów wyruszyłam na azjatyckie szlaki, tym Zobacz więcej
Jadłonomia
Jadłonomia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Weganka w podróży: Bangkok

Weganka w podróży: Bangkok 54

Stolica Tajlandii nigdy nie zasypia i nie traci apetytu. Rano miasto budzą sprzedawcy owoców, głośno przerzucający skrzynki pełne mango oraz worki bakłażanów; koło południa na ulicach pojawiają się Zobacz więcej
Bangkok-Dusit

Bangkok-Dusit 58

Bangkok to miasto gwarne, niezbyt czyste, zakorkowane i zatłoczone ,jak niemal każda stolica. Ma oczywiście wiele uroku, ale jest męczące. Prawdziwą oazę spokoju stanowi w nim dzielnica, a raczej Zobacz więcej
shiral
shiral Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Polish Country House Kitchen
Bangkok- bazar

Bangkok- bazar 17

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą sugestię, krytykę, rady. Dziękuję za to, że zajrzałeś/aś do mojego przepisu i bardzo gorąco zachęcam do pieczenia, gotowania i wspólnej dyskusji na Zobacz więcej
Dzisiaj obiecany wpis o Tajlandii. Będę szła po kolei wg. tego jak podróżowaliśmy. Zaczęliśmy od stolicy, czyli Bangkoku. Mieliśmy spędzić tam 3 noce, ale niestety linie Qatar zafundowały nam 7 godzin Zobacz więcej
Znów w drodze! W sobotę wylecieliśmy z Warszawy via Doha do Bangkoku. 24 godziny w drodze (włączając pociąg z Krakowa do Warszawy). Co za tym idzie przyjechaliśmy skonani. Na szczęście zatrzymaliśmy Zobacz więcej
No i wszystko się wydało. Już wiecie, czym spowodowane jest długie milczenie i brak wpisów na moim blogu. Wakacyjna atmosfera na Mariolkowym to wynik naszej szalonej i spontanicznej podróży poślubnej Zobacz więcej
Ostatnie dni naszej podroży spędziliśmy znowu w Bangkoku. Miło było znowu spać w tym samym hotelu, kapać się w tym samym basenie, jeść śniadania w tym samym barze i chodzić po tych samych ulicach. Zobacz więcej
Takie naleśniki można kupić u wielu przydrożnych sprzedawców w Bangkoku i choć syrop klonowy nie jest typowym tajskim składnikiem, to w Tajlandii jest tak samo uwielbiany jak na całym świecie. Tak Zobacz więcej
Migawki z Bangkoku

Migawki z Bangkoku 53

Bangkok, miasto, które nigdy nie śpi, mekka backapackerów. Calodobowa impreza, ale też cudowne zabytki i świetna atmosfera. Takie jaszczury można spotkac w parku Dusit Zobacz więcej
Czas umyka niemiłosiernie i nie udało mi się wczoraj już nic skrobnąć o naszym objeździe północy Tajlandii. Krótko mówiąc wybraliśmy się z Chiang Mai dwa dni temu na północ. Dla ekonomicznego Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moja Mała Kuchnia
Or Tor Kor Market w Bangkoku

Or Tor Kor Market w Bangkoku 55

Aż trudno uwierzyć, że dopiero w tym roku odkryliśmy jeden z najbardziej zachwycających targów w Bangkoku a być może w tej części świata! Or Tor Kor - bo tak się nazywa, zachwycił nas, zaparł dech w Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Rejs po kanałach Bangkoku

Rejs po kanałach Bangkoku 27

Dziś zapraszam Was na rejs kanałami Bangkoku w Tajlandii, które noszą nazwę klongi. Klongi służą do transportu, handlu (tzw. pływający bazar), kąpieli oraz odprowadzania nieczystości. Kanały te łączą Zobacz więcej
Kuchnia i podróże: Świątynie w Bangkoku w Tajlandii Kuchnia i podróże Podróże O mnie Współpraca Strona główna Przepisy Porady Bieszczady Polska Węgry Włochy Chorwacja Czarnogóra Albania Egipt Izrael Zobacz więcej
Pozdrowienia z Bangkoku

Pozdrowienia z Bangkoku 85

Podróż minęła nam bardzo spokojnie. Miałam trochę obaw, jak Julka ją zniesie, bo w sumie byliśmy w drodze 36 godzin, ale po raz kolejny okazało się, że nasze najmłodsze dziecko podróżowanie ma we Zobacz więcej
Wszystkie świątynie w Azji są kolorowe i lśniące co tworzy taki niesamowity bajkowy klimat. W środku zawsze panuje przepiękny zapach, za sprawą licznych kwiatów oraz kadzidełek przynoszonych przez Zobacz więcej
Wat Pho - Świątynia Leżącego Buddy (często nazywana również Świątynią Odpoczywającego Buddy) słynie z ogromnego posągu Leżącego Buddy. Figura ta jest pozłacana i ma 15 m wysokości oraz 46 m długości. Zobacz więcej