Przepis na bangkok

Crazy Parsley
Bangkok

Bangkok 24

Bangkok | The Crazy Parsley Blog menu HOME PRZEPISY ZUPY DANIA WEGETARIAŃSKIE DANIA MIĘSNE DODATKI DESERY PRZETWORY INSPIRACJE PODRÓŻE SEZONOWO KSIĄŻKI OGRÓD O MNIE Bangkok 2017-01-24 Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Bangkok-Dusit

Bangkok-Dusit 58

Bangkok to miasto gwarne, niezbyt czyste, zakorkowane i zatłoczone ,jak niemal każda stolica. Ma oczywiście wiele uroku, ale jest męczące. Prawdziwą oazę spokoju stanowi w nim dzielnica, a raczej Zobacz więcej
Bangkok inaczej

Bangkok inaczej 87

Koniec zeszłego tygodnia miałam tak zakręcony, że nie udało mi się już zamieścić zaległego planowanego posta z szarlotką. Będzie musiał poczekać, bo w sobotę znów wyruszyłam na azjatyckie szlaki, tym Zobacz więcej
mniumniu
mniumniu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
MniuMniu
WEGAŃSKI BANGKOK

WEGAŃSKI BANGKOK 29

Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie z pewnością doskonale wiedzą, że niecały miesiąc temu wróciłam z dwutygodniowego pobytu w Tajlandii, a konkretnie w Bangkoku! Pamiętacie jak jeszcze Zobacz więcej
Znów w drodze! W sobotę wylecieliśmy z Warszawy via Doha do Bangkoku. 24 godziny w drodze (włączając pociąg z Krakowa do Warszawy). Co za tym idzie przyjechaliśmy skonani. Na szczęście zatrzymaliśmy Zobacz więcej
Jadłonomia
Jadłonomia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Weganka w podróży: Bangkok

Weganka w podróży: Bangkok 57

Stolica Tajlandii nigdy nie zasypia i nie traci apetytu. Rano miasto budzą sprzedawcy owoców, głośno przerzucający skrzynki pełne mango oraz worki bakłażanów; koło południa na ulicach pojawiają się Zobacz więcej
Dzisiaj obiecany wpis o Tajlandii. Będę szła po kolei wg. tego jak podróżowaliśmy. Zaczęliśmy od stolicy, czyli Bangkoku. Mieliśmy spędzić tam 3 noce, ale niestety linie Qatar zafundowały nam 7 godzin Zobacz więcej
shiral
shiral Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Polish Country House Kitchen
Bangkok- bazar

Bangkok- bazar 17

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każdą sugestię, krytykę, rady. Dziękuję za to, że zajrzałeś/aś do mojego przepisu i bardzo gorąco zachęcam do pieczenia, gotowania i wspólnej dyskusji na Zobacz więcej
Ostatnie dni naszej podroży spędziliśmy znowu w Bangkoku. Miło było znowu spać w tym samym hotelu, kapać się w tym samym basenie, jeść śniadania w tym samym barze i chodzić po tych samych ulicach. Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Migawki z Bangkoku

Migawki z Bangkoku 57

Bangkok, miasto, które nigdy nie śpi, mekka backapackerów. Calodobowa impreza, ale też cudowne zabytki i świetna atmosfera. Takie jaszczury można spotkac w parku Dusit Zobacz więcej
No i wszystko się wydało. Już wiecie, czym spowodowane jest długie milczenie i brak wpisów na moim blogu. Wakacyjna atmosfera na Mariolkowym to wynik naszej szalonej i spontanicznej podróży poślubnej Zobacz więcej
Trasa wycieczki wyglądała następująco: •Bangkok • Bang Pain • Ayutthaya • Kanchanaburi • Rzeka Kwai • Park Narodowy Erawan • Damnoen Saduak • Park Narodowy Sam Roi Yod • Park Narodowy Khao Sok • Krabi Zobacz więcej
Ostatni tydzień, przyznam się, spędziliśmy na leniuchowaniu! Do tego stopnia oddaliśmy się wypoczynkowi, że nawet blog poszedł w odstawkę :-) Po powrocie z Filipin i jednej nocy w Bangkoku Zobacz więcej
Chiński Nowy Rok w Chiang Mai

Chiński Nowy Rok w Chiang Mai 43

Z Bangkoku wybraliśmy się do Chiang Mai pociągiem "Special Express", powiedziałabym "especially slow", jedzie 12 godzin jeśli jest punktualnie, a to się chyba nigdy nie zdarza :-) Generalnie spóźnia Zobacz więcej
monikucha
monikucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
poluzuj.pl
Kuala Lumpur

Kuala Lumpur 22

Zal było sie z George Town zegnać, ale czekal na nas superwypasiony nocny autobus do Kuala Lumpur, a ze lubimy wielkie miasta (lubiliśmy?) to wsiedliśmy don z ochota. Autobus był nocny z powodu Zobacz więcej
Było już kilka słów o tymgdzienajlepiej jest stołować się w Tajlandii. Teraz powspominamy trochę nasze ulubione tajskie dania, których to obowiązkowo należy spróbować będąc w tej części kontynentu Zobacz więcej
Chiang Mai to religijna i kulturowa stolica Tajlandii oraz najlepsze miejsce do zgłębienia tajników tajskiej kuchni. Podczas jednodniowego kursu każde z nas ugotowało 4 potrawy oraz zrobiło własną Zobacz więcej
Bantayan

Bantayan 56

Od trzech dni leniuchujemy na uroczej, małej wyspie Bantayan. Wreszcie znalazłam miejsce nie tylko piękne ale i spokojne. Na plaży przy naszym bungalowie jest nawet malutka naturalna laguna, bardzo Zobacz więcej
To wydarzyło się jakoś na początku tego roku... telefon... "Anka! Nie uwierzysz co się stało..." przyjaciel Jarek szybko mówił, aż mu prawie tchu brakło... "Pierwszy raz w życiu coś wygrałem, tej!!!! Zobacz więcej