berlin

Liska Obserwuj blogaObserwujesz bloga
White Plate

Berlin 73

Dwa dni, dwa rowery, mapa i w drogę. Kierunek: Berlin. Moja rowerowa przygoda dopiero się rozpoczęła, zawsze wiedziałam, że to mi się spodoba, ale nie przypuszczałam, że aż tak. Nie znoszę taksówek, Zobacz więcej
Barbarella
Barbarella Obserwuj blogaObserwujesz bloga

Berlin 58

Berlin Mogłabym napisać krótko: zimno i tłoczno. Nie, ale nie było tak źle. Fakt, że plany nam się trochę pokomplikowały i nie zobaczyłyśmy wszystkiego co chciałyśmy. Zaczęło się od samej podróży do Zobacz więcej
Follow The Taste
Follow The Taste Obserwuj blogaObserwujesz bloga

Berlin 66

Wreszcie zebrałam się, żeby napisać trochę o Berlinie, który odwiedziłam w ferie zimowe. Berlin okazał się zupełnie taki jak się tego spodziewałam. Mieszanina nowoczesnej architektury, z Zobacz więcej
kiczenpl
kiczenpl Obserwuj blogaObserwujesz bloga
KICZen blog
49. Berlin

49. Berlin 43

49. Berlin - kiczen.com - O tym co lubię Wszystkie wpisy Przepisy posiłki Śniadania Zupy Obiady Dodatki Desery i ciasta Napoje na skróty Wege Wypieki wytrawne Makarony i kasze Mięso i ryby Sałatki Fit Zobacz więcej
blankariot
blankariot Obserwuj blogaObserwujesz bloga
eatyourdream
VEGE BERLIN

VEGE BERLIN 241

Mimo, że dziś gotowania nie będzie, to o jedzeniu będzie dużo. Na pięć dni wybrałam się do Berlina nie tylko z zamiarem zwiedzania i odpoczywania jak na turystę przystało, ale także po to, by na te Zobacz więcej
canette
canette Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Taniec Smaków
#3 Berlin

#3 Berlin 55

Jakby to ująć w jednym zdaniu... Berlin to miasto dla ludzi. Nie, da się powiedzieć jednego zdania, bo tyle słów ciśnie się na usta. Miasto to, zachwyciło nas od pierwszego podjazdu szybkiej kolejki. Zobacz więcej
Niedawno wróciłam z Berlina, do którego tym razem wybrałam się w celach turystycznych, a nie jak zazwyczaj ostatnimi czasy, koncertowych. ( koniec końców na koncert i tak się załapałam ;P). Bez kitu, Zobacz więcej
Moim zdaniem Berlin to nie jest miasto, które zapiera dech w piersiach i rzuca na kolana. Porządek (Ordnung muss sein :), przestrzeń i przemyślana organizacja miasta sprawiają jednak, że ma swój urok, Zobacz więcej
passthefood
passthefood Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pass the Food
I ♥ Berlin

I ♥ Berlin 100

prawdziwy barszcz. W ten weekend postanowiłam ekstremalnie poczuć święta i pojechałam ze znajomymi do Berlina na jarmarki świąteczne. Przede wszystkim było zimno. Potem długo, długo nic i w końcu Zobacz więcej
Jadłonomia
Jadłonomia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pozdrowienia z Berlina

Pozdrowienia z Berlina 136

Wegańskie tiramisu czy wegański deser oreo - co zjeść najpierw? Takie słodkości przydarzają się tylko w Berlinie, a konkretnie w mojej ulubionej berlińskiej kawiarni Frecklesna Kreuzbergu. A to tylko Zobacz więcej
Po serii wspomnień kulinarnych z Berlina przyszedł czas na publikuję fotorelacji z hotelu, w którym zatrzymaliśmy się podczas czerwcowego długiego weekendu. M wybrał hotel nhow Berlin sieci NH Hotels Zobacz więcej
Do Berlina udaliśmy się kilkanaście dni temu. Na niecałe dwa dni. Wyjazd zupełnie nie zaplanowany.Poruszaliśmy się głównie rowerem.Przejechaliśmy prawie 37 km, a na pieszo przeszliśmy pewnie z10. Zobacz więcej
Wiosna za oknem, doskonała okazja do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niestety ja, jakoś niezbyt potrafię wrócić do rzeczywistości i ciągle wspominam mój ukochany Berlin. Dziś specjalnie dla Was Zobacz więcej
Uwielbiam Berlin, już nie mogę się doczekać półmaratonu.... Skończyła mi się pyszna kawa więc pomyślałam napiję się czekolady. Pomysł wydawał mi się smaczny niestety rzeczywistość okazała się Zobacz więcej
Prenzlauer Berg - ta wschodnia dzielnica Berlina podoba nam się najbardziej. Wyremontowane kamienice i drogi, spokojne zaciszne aleje, niezliczone bary, bistra, restauracje. Jest to wręcz wymarzone Zobacz więcej
Najmniejsza dzielnica Berlina Kreuzberg to swoisty tygiel kulturowy, w którym od kilku pokoleń mieszają się wpływy imigrantów z bliskiego oraz dalekiego wschodu, która po upadku Muru Berlińskiego Zobacz więcej
Za napisanie tego posta zabierałam się kilkanaście dni. Wiem, wiem długo. Już chyba tradycją stały się coroczne wizyty w Berlinie. Pierwsza jak zawsze przed Świętami druga w okresie Noworocznym. Zobacz więcej
W Berlinie można zjeść dobrego hamburgera. Nie jestem ekspertem w tym temacie, ale zdarzyło mi się z nimi kilka niezapomnianych romansów. Zazwyczaj dochodziło do tego wBerlin Burger International. Zobacz więcej
Dota
Dota Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Oneginetatopa
Asiagourmet w Berlinie

Asiagourmet w Berlinie 36

wszystko co „złe” się wysmaży w wysokiej temperaturze. I co? Brzuch nie boli a obiad zjedzony! Dzień bez klusek! Da się, jak nie ma perspektywy ciężkiego treningu, jest za to relaks i radość z Zobacz więcej