bieszczady

Okiem Liska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Anioły w kuchni

Bieszczady 23

Plan był ciekawy, wyruszyć z Ustrzyk w godzinach porannych, dojść na Halicz, stamtąd z górki do Bukowca i przespać się pod wiatą. Potem powrót wzdłuż granicy i znów wiata. Tyle teorii. Jak to zwykle w Zobacz więcej
Ten deser to maksymalnie uproszczona wersja tej tarty bez pieczenia. I bez czekania! Składniki na 5-6 porcji: kilka herbatników (5-10 sztuk) 1 puszka słodzonego mleka skondensowanego (ok. 400 g) 2 Zobacz więcej

Bieszczady 21

Razem z mężem uwielbiamy góry i górskie wędrówki o każdej porze roku. A że w Bieszczady mamy stosunkowo blisko bo około 100 km więc często tam jeździmy. Czasem są to dłuższe kilkudniowe wyjazdy, Zobacz więcej
magdalenayah
magdalenayah Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
pieprznysmaczek
BIESZCZADY

BIESZCZADY 43

"Tu, w dolinach wstaje mgłą wilgotny dzień Szczyty ogniem płoną, stoki kryje cień Mokre rosą trawy, wypatrują dnia ciepła,Które pierwszy promień słońca da.Cicho potok gada, gwarzy pośród skałO tym Zobacz więcej
Kamira90
Kamira90 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W Moim Magicznym Domu
Przystanek Bieszczady

Przystanek Bieszczady 41

Mój pierwszy Dzień Nauczyciela miałam okazję spędzić w przepięknym towarzystwie Bieszczad i moich przyjaciół. Chciałabym wam przedstawić krótką fotorelację z wypadu. Za każdym razem kiedy wyjeżdżam w Zobacz więcej
Nat
Nat Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Eat.Read.

Bieszczady 580

W Bieszczadach byłam pierwszy raz - jako mieszczuch do tej pory wolałam wakacje w Londynie albo Wrocławiu, a jeśli już na łonie natury - raczej na Mazurach, bo blisko. W tym roku uskuteczniliśmy Zobacz więcej
aluucha
aluucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nielad malutki

Bieszczady 52

To było moje wieloletnie marzenie. Nie tak łatwo jednak dostać się tak daleko. W końcu się udało. Na pewno w dużej mierze dzięki Niemu. Cztery osoby, jedno auto, sporo bagażu. Dwa motocykle, cztery Zobacz więcej
KŁD
KŁD Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jak cień
Bieszczady jesienią

Bieszczady jesienią 101

Bieszczady jesienią, to był plan odkładany od dawna. Aż przyszła pora na wędrówkę w tym oddalonym zakątku. Góry są piękne o tej porze. Zachwycają kolorami i surowym krajobrazem. Z mojej pierwszej Zobacz więcej
Zimowe Bieszczady

Zimowe Bieszczady 27

Witajcie kochani w ten zimowy poranek. U nas od rana pięknie biało, bajkowo i cały czas sypie śnieg, a u Was jak jest z zimą, czy macie śnieg? Dziś chciałabym Was zabrać w zimowe Bieszczady, w końcu Zobacz więcej
Wiewiór
Wiewiór Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dzieje kuchennej Wiewióry
Moje Bieszczady...

Moje Bieszczady... 38

skansen w Sanoku Wracam w Bieszczady średnio co 10 lat... każda z podroży jest inna, intensywna pod względem emocjonalnym i fizycznym. Tym razem było wyjątkowo także dlatego, że chodziły z nami nasze Zobacz więcej
Ostatnio już sama nie wiem gdzie jestem. Skaczę z miejsca na miejsce i korzystam z wakacji pełną parą. Podróżuję, zatrzymując się dosłownie na kilka dni w różnych miejscach, w których nie planowałam Zobacz więcej
Nie blogowałam ponad dwa miesiące, odpoczęłam od aparatu, gotowałam proste zdrowe posiłki (wiele przepisów jest na blogu, więc nie było czego pokazywać). W tym czasie dwa razy udałonam sięz moim Panem Zobacz więcej
Na niedawny weekend majowy wybraliśmy się z Moim K. i znajomymi w Bieszczady. To była moja pierwsza wizyta w tych górach, mam nadzieję, że nie ostatnia. Bieszczady są piękne i niezwykłe kulturowo. Zobacz więcej
Udało nam się wyrwać natrzy dni(w tym powrót dnia trzeciego) w Bieszczady! Mieliśmy wyjechać w niedzielę skoro świt, jednak wyjechaliśmy na wariata w sobotę późnym popołudniem. Nawet to 6 godzin w Zobacz więcej
klliisiaa
klliisiaa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mon petit-dejeuner, j'adore!
840. Bieszczady

840. Bieszczady 62

Jabłkowy omlet z mąki jaglanej z nugatową odżywką białkową i śliwkami podany z polewą z tahini i karobu 33B/15T/58W Wakacje się kończą, tydzień w Bieszczadach też, niestety. Jedząc śniadanie już Zobacz więcej
Tarnica - Bieszczady

Tarnica - Bieszczady 24

Tarnica jest to najwyższy szczyt Bieszczadów 1346 m n.p.m. Na jego wierzchołku znajduje się żelazny krzyż z tablicą, które zostały postawione na pamiątkę pobytu tam naszego papieża Jana Pawła II, Zobacz więcej
Poczułam potrzebę zdrady. Tatry moje ukochane - strasznie zadeptane. Pojadę i do was... Chciałam oczyścić myśli i miałam potrzebę głuszy... Pragnęłam na kilka dni uciec z miasta jak najdalej. Chłopcy Zobacz więcej
Tam, gdzie spod śniegu zamiast przebiśniegów wyrastają misie (tzn. psie zabawki porzucone w listopadzie...) i gdzie psy biegają, aż wiatr łopocze im w uszach: A młode kózki wychodzą na swój pierwszy Zobacz więcej
Wino BIESZCZADY rocznik sobota 2015 . Przed użyciem nie wstrząsać , powstaje piana :) Po otwarciu zostawić na kilka chwil aby pooddychało . Moc 13 % objętość 700 ml cena 5.59 Wyczuwalny smak wiśni Zobacz więcej