bieszczady

Megg Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kuchnia i podróże

Bieszczady 21

Razem z mężem uwielbiamy góry i górskie wędrówki o każdej porze roku. A że w Bieszczady mamy stosunkowo blisko bo około 100 km więc często tam jeździmy. Czasem są to dłuższe kilkudniowe wyjazdy, Zobacz więcej
magdalenayah
magdalenayah Obserwuj blogaObserwujesz bloga
pieprznysmaczek
BIESZCZADY

BIESZCZADY 39

na przeszkodzie, zawsze jakaś inna pokusa ważniejsza niż nasze piękne Bieszczady. Udało się :-) Co prawda, była to podróż na ostatnią chwilę, bardzo krótka i intensywna ale warta wschodu słońca. Do Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Zimowe Bieszczady

Zimowe Bieszczady 27

Witajcie kochani w ten zimowy poranek. U nas od rana pięknie biało, bajkowo i cały czas sypie śnieg, a u Was jak jest z zimą, czy macie śnieg? Dziś chciałabym Was zabrać w zimowe Bieszczady, w końcu Zobacz więcej
KŁD
KŁD Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Jak cień
Bieszczady jesienią

Bieszczady jesienią 97

Bieszczady jesienią, to był plan odkładany od dawna. Aż przyszła pora na wędrówkę w tym oddalonym zakątku. Góry są piękne o tej porze. Zachwycają kolorami i surowym krajobrazem. Z mojej pierwszej Zobacz więcej
piękno tych gór. Bieszczady mają w sobie coś magicznego, pięknego. Ilekroć goszczę u ich stóp uczę się pokory ale i cieszę się wolnością jaką mi dają, a gdy leżę na połoninach zapominam o troskach i Zobacz więcej
skansen w Sanoku Wracam w Bieszczady średnio co 10 lat... każda z podroży jest inna, intensywna pod względem emocjonalnym i fizycznym. Tym razem było wyjątkowo także dlatego, że chodziły z nami nasze Zobacz więcej
Na niedawny weekend majowy wybraliśmy się z Moim K. i znajomymi w Bieszczady. To była moja pierwsza wizyta w tych górach, mam nadzieję, że nie ostatnia. Bieszczady są piękne i niezwykłe kulturowo. Zobacz więcej
przyjeżdżając w Bieszczady (nie siedzi się nikomu z rodziny na głowie). Przy naszych czworonożnych to jest dobre rozwiązanie ;) Cisza, spokój z daleka od miasta. Psy przyzwyczaiły się do miejsca i Zobacz więcej
Udało nam się wyrwać natrzy dni(w tym powrót dnia trzeciego) w Bieszczady! Mieliśmy wyjechać w niedzielę skoro świt, jednak wyjechaliśmy na wariata w sobotę późnym popołudniem. Nawet to 6 godzin w Zobacz więcej
. Od autoreklamy, czyli pochlebnych recenzji, listy wyróżnień (w tym certyfikat MADE IN BIESZCZADY) i opowieści "jak to się zaczęło", przez listę potraw, gdzie pomysłowe, rymowane nazwy kryją naprawdę Zobacz więcej
Nat
Nat Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Eat.Read.

Bieszczady 546

. Na szczęście jest oberża Biesisko, w której - między jedną wycieczką a drugą - spędziliśmy mnóstwo czasu. Mam wrażenie, że przetestowałam 3/4 bezmięsnych dań, których - o dziwo - jest w kuchni Zobacz więcej
aluucha
aluucha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
nielad malutki

Bieszczady 51

To było moje wieloletnie marzenie. Nie tak łatwo jednak dostać się tak daleko. W końcu się udało. Na pewno w dużej mierze dzięki Niemu. Cztery osoby, jedno auto, sporo bagażu. Dwa motocykle, cztery Zobacz więcej
to, że jedyne mięso jakie znaleźliśmy w zamrażarce to szynka z jelenia. Ale o tym później... Nigdy wcześniej nie byłam w Bieszczadach. Mogłabym pluć sobie w brodę, ale pewnie dzięki temu urzekły mnie Zobacz więcej
Plastry cukinii panierujemy w jajku i otrębach oraz w jajku i mące kukurydzianej. Do tego biała kasza gryczana (nowość w sklepach, a to nic innego jak zwykła kasza nieprażona, zdecydowanie bardziej Zobacz więcej
Wino BIESZCZADY rocznik sobota 2015 . Przed użyciem nie wstrząsać , powstaje piana :) Po otwarciu zostawić na kilka chwil aby pooddychało . Moc 13 % objętość 700 ml cena 5.59 Wyczuwalny smak wiśni Zobacz więcej
Poczułam potrzebę zdrady. Tatry moje ukochane - strasznie zadeptane. Pojadę i do was... Chciałam oczyścić myśli i miałam potrzebę głuszy... Pragnęłam na kilka dni uciec z miasta jak najdalej. Chłopcy Zobacz więcej
łagodnie: A bobry budują żeremia nawet z najgrubszych drzew: Wszędzie tam byliśmy i odpoczywaliśmy w tym roku, racząc się karnawałowym makowcem. Makowiec upiekłam w nocy przed wyjazdem i zabrałam ze Zobacz więcej
- tutaj góry i jezioro są w jednym miejscu, a przy tym czeka tu na was spotkanie z naturą miejscami jeszcze nie skażoną cywilizacją, a to bezcenne doświadczenie. CO ROBIĆ W BIESZCZADACH GDY PIĘKNA Zobacz więcej
gór nie znosi ale i na mnie podziałała magia Bieszczad i zakochałam się... zakochałam się w tych pięknych górach, przełęczach, połoninach, najchętniej zostałabym tam na zawsze, otworzyła małą knajpkę Zobacz więcej
) (Jak dobrze, że na szlaku jest nas - miłośników chodzenia po górach - wciąż sporo) (Bieszczady nie są wysokimi górami, ale ich magia jest wielka) (Najbardziej charakterystyczny widok, którego nie Zobacz więcej