bieszczady - grzyby

Doczekaliśmy się wysypu grzybów , pewnie jak i w innych regionach Polski. dziś Bieszczady płonęły w słońcu , temperatura przekroczyła 20 stopni, pięknie kolorowe lasy aż zachęcały do spacerów no i Zobacz więcej
PIECZONE ZIEMNIACZKI Z DYNIĄ I MARCHEWKĄ W końcu przyszła jesień, moja ulubiona pora roku. Lubię jej zapach, kolory i nostalgię. Uwielbiam Bieszczady jesienią, feerię barw lasów bukowych, rosę na Zobacz więcej
Zupa ze świeżych borowików Zupa - marzenie :) Po raz pierwszy przyrządzoną w ten sposób jedliśmy podczas naszego wakacyjnego wypadu w Bieszczady, więc gdy w dalszej części urlopu udało nam się wybrać Zobacz więcej
:-) Zapraszamy :-) Subskrybuj Translate KONTAKT: kuchniaipodroze@gmail.com Znajdź mnie na: . Etykiety Babki i babeczki(3) Ciasta(20) Ciasta drożdzowe(3) Ciasteczka(8) Dania bezmięsne(11) Dania Zobacz więcej
parmelia11
parmelia11 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Eko Quchnia
Wyjeżdżam!

Wyjeżdżam! 78

pieczeń rzymska. W tym przypadku ulepiłam z niej kulki wielkości orzecha włoskiego i upiekłam w piekarniku. Placek z kalafiora i mąki z ciecierzycy (bezglutenowy) wg przepisu pochodzącego z Zobacz więcej
:-) Zapraszamy :-) Subskrybuj Translate KONTAKT: kuchniaipodroze@gmail.com Znajdź mnie na: . Etykiety Babki i babeczki(3) Bułki(2) Ciasta(21) Ciasta drożdzowe(3) Ciasteczka(9) Dania bezmięsne(11) Zobacz więcej
(3) Dania z ryb(10) Dania z ryżem(7) Dania z ziemniaków(8) Desery(4) Dodatki do ciast(1) Dodatki do dań(7) Gołąbki(1) Kuchnia Afrykańska(2) Kuchnia Indyjska(13) Kuchnia meksykańska(1) Kuchnia Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Okolice Giżycka

Okolice Giżycka 132

(1) Dania z kapusty(3) Dania z kaszy(3) Dania z ryb(10) Dania z ryżem(7) Dania z ziemniaków(8) Desery(4) Dodatki do ciast(1) Dodatki do dań(7) Gołąbki(1) Kuchnia Afrykańska(2) Kuchnia Indyjska(13) Zobacz więcej
: kuchniaipodroze@gmail.com Znajdź mnie na: . Etykiety Babki i babeczki(3) Ciasta(20) Ciasta drożdzowe(3) Ciasteczka(8) Dania bezmięsne(10) Dania makaronowe(3) Dania mięsne(26) Dania wytrawne(2) Dania Zobacz więcej
) Dania z kapusty(4) Dania z kaszy(4) Dania z ryb(11) Dania z ryżem(7) Dania z ziemniaków(8) Desery(4) Dodatki do ciast(1) Dodatki do dań(7) Gołąbki(1) Kuchnia Afrykańska(2) Kuchnia Indyjska(14) Zobacz więcej
(7) Dania z ziemniaków(8) Desery(4) Dodatki do ciast(1) Dodatki do dań(7) Gołąbki(1) Kuchnia Afrykańska(2) Kuchnia Indyjska(14) Kuchnia meksykańska(1) Kuchnia Norweska(1) Kuchnia Tajska(3) Kuchnia Zobacz więcej
Czarnym Kogutem. Nie mogliśmy nie zajrzeć i nie spróbować bieszczadzkich przysmaków. Była nas czwórka, a apetyt mieliśmy wielki. No to nazamawialiśmy. Więcej niż bylibyśmy w stanie zjeść. Ale od Zobacz więcej
Kuchnia i podróże: Stary Bar w Czarnogórze - film Kuchnia i podróże Podróże Strona główna O mnie Współpraca Konkursy Przepisy Recenzje Porady Bieszczady Polska Węgry Włochy Chorwacja Czarnogóra Zobacz więcej
Troszkę historii kuchni Bieszczad . Kto zamieszkiwał Bieszczady o kim krążą legendy , przede wszystkim Bojkowie i Łemkowie. Choć byli także Wołosi, Chorwaci, Besowie ,Słowiani . Ziemie należały także Zobacz więcej
piękną zimową niedzielę. U nas na podkarpaciu śnieżna zima zagościła na dobre, taka jaką pamiętam z dzieciństwa z dużą ilością białego puchu. Uwielbiam takie zimowe widoki, zwłaszcza w lesie gdzie Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Bratysława

Bratysława 4

Słowacji. Jak udał się nam wyjazd w ten zimowy, mroźny czas? Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam na film :-) o10:00Autor:Małgorzata K Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze Zobacz więcej
Kuchnia i podróże: Gdynia, Gdańsk i Hel Kuchnia i podróże Podróże Strona główna O mnie Współpraca Przepisy Konkursy Warsztaty Recenzje Porady Bieszczady Polska Słowacja Czechy Austria Węgry Włochy Zobacz więcej
Kuchnia i podróże: Roztoczański Park Narodowy - wycieczka rowerowa Kuchnia i podróże Podróże Strona główna O mnie Współpraca Przepisy Konkursy Warsztaty Recenzje Porady Bieszczady Polska Słowacja Zobacz więcej
to dlatego, że kiedyś się do nich zraziłam? Było to w roku 2015 kiedy z już Małżonem pojechaliśmy na rowerowy miesiąc miodowy w Bieszczady. Gospodyni serwowała kuchnię raczej ciężką i między innymi Zobacz więcej
z chrzanem w słoikach na zimę. Buraczki z chrzanem Składniki : 4 kg buraków ćwikłowych (najlepiej aby były ciemno czerwone odmiany ''opolskie'') 30 ... Przepis na ciasto kruche z amoniakiem. Ciasto Zobacz więcej