borough

ZOBACZ TAKŻE:

Jednym z punktów mojej gastronomicznej wycieczki po Londynie był położony na południe od London Bridge Borough Market, najstarsza brytyjska hala targowa, gdzie Londyńczycy zaopatrują się w świeże Zobacz więcej
kabamaiga
kabamaiga Obserwuj blogaObserwujesz bloga
sto kolorów kuchni
Borough Market

Borough Market 110

. Poza owocami morza, które możecie zjeść na miejscu, można kupić tutaj dania z różnych rejonów świata. Są przepyszne curry, zupy, paelle, kiełbaski oraz zdrowe burgery. Można też kupić świeżo Zobacz więcej
Nóż i Widelec: Borough Market Strona główna Podałam do stołu Podano mi do stołu Wino Podróże Spis przepisów O mnie Kontakt Borough Market Londyn. Kolacja dla przyjaciół. Musi być pysznie,zaskakująco i Zobacz więcej
. Daleko mu do mojego ukochanego Rzymu czy chociażby Edynburga... Jednym z takich miejsc, które bardzo mi się podobało, byłBorough Market. Jest to targowisko usytuowane pod wiaduktami kolejowymi Zobacz więcej
Ostrygi, truskawki, jagnięcina, tarty, makaroniki, soki ze świeżych owoców i warzyw, ręcznie robiony makaron, sery owcze i kozie, czekolady, suszona wołowina – wybór artykułów i gotowych potraw Zobacz więcej
Borough Market to punkt obowiązkowy każdego naszego wypadu do Londynu. Uwielbiam jego klimat oraz różnorodność, małe knajpki ulokowane wzdłuż ulicy, zapach świeżo zmielonej kawy i wyjętego przed Zobacz więcej
ogarnął to wszystko, czego przed chwilą był świadkiem. Idziemy na lunch a ja w końcu decyduję się na pachnącą trawą cytrynową zupę kokosową. Borough Market w Londynie najlepiej odwiedzić rankiem, Zobacz więcej
miejsc na mojej liście, ale z przyjemnością już trzy mogę z niej skreślić – co nie oznacza, że odwiedzę je jeszcze nie raz, zobaczycie poniżej – dlaczego?! Borough Market Borough Market jest hurtowym Zobacz więcej
We wrześniu z moim Mężem wybraliśmy się do Londynu na pełen wrażeń kulinarny weekend, który wygrałam w konkursie zorganizowanym przez markę Apetina. Dziś zapraszam Was na wycieczkę po Borough Market, Zobacz więcej
cenę, ale warto poszukać tańszych u lokalnych sprzedawców. Jeśli już dorwiecie sporą ilość waszych ulubionych spróbujcie koniecznie przygotować je w poniższy sposób. Ja zainspirowałam się smakołykami Zobacz więcej
. do wielkości takiego targu na Union Square w Nowym Jorku albo londyńskiego Borough Market, byłoby fajnie:-) Na Greenmarket przy Union Square w październiku dominowały dynie, ale można było też Zobacz więcej
Przy okazji holenderskich naleśniczków pofferties zachwycałam się różnorodnością smakołyków na Camden Lock Market. Innym cudownym miejscem jest Borough Market na drugim końcu Londynu. W okolicy takich Zobacz więcej
przyznać, że było to całkiem smaczne :) Gdy ja zajadałam się pieczenią wołową, Krzysiek oczywiście zamówił sobie fish and chips. I najczęściej na obiad jedliśmy właśnie rybę z frytkami :) Londyn od Zobacz więcej
znalezlismy? Prosze bardzo: Stoisko 'Woodlands Farm', z miesem i kielbaskami: 'Borough Cheese Company': Pyszne prawdziwe chleby, ktore nie wiedza, co to fabryczna tasma produkcyjna: Polski Zobacz więcej
Przechodzac przez pobliski (na szczescie!) i bardzo znany :) Borough Market natknelam sie calkowitym przypadkiem na malutkie stoisko z... grzybamileśnymi! Czego tam nie bylo: kurki, borowiki, kanie... Zobacz więcej
w Londynie i stąd piszą swoje kulinarne blogi. Z Maggie autorką W pewnej kuchni na Wyspach... i Anią pisząca Sok jabłkowy spotkałam się w prawdopodobnie najlepszym w tym mieście miejscu dla osób Zobacz więcej
Smardze to chyba drugie zaraz po truflach najdroższe grzyby. W Polsce są objęte ścisłą ochroną, natomiast w Londynie można je normalnie kupić na targu. Spotkaliśmy je tam miedzy innymi na Borough Zobacz więcej
Londyn to wymarzone miejsce dla każdego foodie. Odkrywając targi, knajpy i kawiarnie, oferujące delikatesy z całego świata, można spędzić dobrych kilka dni. Podczas naszej ostatniej wizyty plan Zobacz więcej
, zaliczyliśmy powitanie Nowego Roku na Vauxhall Bridge wśród tysięcznego tłumu, składającego sobie życzenia we wszystkich językach świata. Obowiązkowo odwiedziliśmy nasz ukochany Borough Market, Zobacz więcej