Przepis na brodetto

Powrót do pyszności
FUMENTI

FUMENTI 159

Jako, że moja kuchnia cały czas jest jeszcze tylko projektem na papierze, a moja cierpliwość do przenośnej kuchenki i piekarnika, w którym nie można zrobić bezów powoli się kończy, musiałam zacisnąć Zobacz więcej
Acqua pazza– szalona woda. Prawdopodobnie odnosi siędo stuletniej techniki gotowania ryb przez rybaków, którzy używalimorskiejwodyaby gotować swoje połowy jeszcze na morzu. W kuchni włoskiej to sos, Zobacz więcej
Ania_L
Ania_L Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kraina rozkoszy podniebienia...
Del Papa Ristorante

Del Papa Ristorante 193

Dzisiaj przepisu nie będzie. Zamiast tego opowiem Wam o restauracji do której zabrał mnie Mąż, żeby uczcić mój zdany egzamin na prawo jazdy. Del Papa Ristorante to przyjemna włoska restauracja Zobacz więcej
W restauracjach na Rynku nie gustujemy (wyjątkiem jest znajdująca się tuż przy Rynku Zdybanka), ale są takie okazje kiedy z wyborem miejsca się nie dyskutuje. Sporym zaskoczeniem był dla nas fakt, że Zobacz więcej
Wannabechef
Wannabechef Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Powrót do pyszności
FUMENTI

FUMENTI 60

Powrót do pyszności: FUMENTI niedziela, 26 października 2014 FUMENTI Jako, że moja kuchnia cały czas jest jeszcze tylko projektem na papierze, a moja cierpliwość do przenośnej kuchenki i piekarnika, w Zobacz więcej
Jakiś czas temu ukazała się nowa edycja przewodnika Michelin. Gwiazdki nadal ma tylko Atelier Amaro, ale do lokali wyróżnionych sztućcami (za wystrój, jakość obsługi, atmosferę lokalu przyznaje się od Zobacz więcej
Amici Miei Poznań to miejsce, o którym już pisałem przy okazji degustacji różnych dań włoskich. Prawdziwa kuchnia włoska z pasją. Tym razem spotkaliśmy sie na kolacji degustacyjnej z owocami morza – Zobacz więcej
Mieliśmy za sobą jedną z najbardziej malowniczych dróg w Słowenii – właśnie pokonaliśmy Alpy Julijskie i, po odbiciu od Kobaridu, niewielkiej miejscowości w północno-zachodniej części kraju, Zobacz więcej
Tagliatelle z dorszem, cukinią i młodymi porami - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Zobacz więcej
Kolejne, jakże smakowite, wspomnienie z wakacji. Wyspa Hvar, zatoka Pokrivenik i przemili ludzie, u których gościliśmy. Brodet to potrawa z ryb i owoców morza, duszonych w pomidorach. Główna zasada Zobacz więcej
Wiech
Wiech Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia bez chemii
Risotto z kałamarnicą.

Risotto z kałamarnicą. 95

Kolejne, jakże smakowite, wspomnienie z wakacji.Wyspa Hvar, zatoka Pokriveniki przemili ludzie, u których gościliśmy. Oprócz opisanego już brodetu, zostaliśmy również poczęstowani jedną ze Zobacz więcej
Gościnny wpis Jeanette Pedersen: Joanna poprosiła mnie o napisanie wpisu na jej blogu a ja cieszę się, że uważa, iż jestem wystarczająco utalentowana i kreatywna, żeby dostać trochę miejsca dla siebie Zobacz więcej
Pewnie pamiętacie zeszłoroczny wpis, który traktował o specjałach znalezionych na Krecie. Były wśród nich ślimaki, króliki, szaszłyki i gotowana zielenina. Tym razem będzie o innej greckiej wyspie, Zobacz więcej
Opisywałam już, że miałam przyjemność uczestniczyć w Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Giżycku (tu), teraz czas na kilka słów o sponsorach. Na blogu kulinarnym najważniejsze jest jedzenie:) Nam Zobacz więcej
pinkcake
pinkcake Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
trochę inna cukiernia
Wegańska witamina B12

Wegańska witamina B12 73

Witamina B12 czyli kobalamina, jest jednym z czynników spędzających sen z oczu wegan. W naszym organizmie ta witamina jest potrzeba dla działania dwóch enzymów, jakometylokobalamina dla syntazy Zobacz więcej