buleczki serowe

Buleczki Cioci Krysi. W dziecinstwie pochlanialam tuziny. Wykonanie? Latwizna! Uwaga, sa pyyyyszne i najlepiej zrobic od razuz kilograma sera! Skladniki: 25dkg twarogu 25 dkg masla 250g maki 1/2 Zobacz więcej
w ostatniej chwili zmienilam zdanie: mialam sporo nadzienia, wiec zrobilam 22 male buleczki i oczywiscie pod sam koniec owego nadmiarowego nadzienia nieco braklo - ostatnie 4 sztki zrobilam ze Zobacz więcej
Serowe bułeczko-drożdżówki robią u nas w domu istną furorę. Doszło do tego, że jak ich w domu nie ma to dzieci mówią, że nie ma nic do jedzenia:). Dlatego znudzona ich wersją podstawową wprowadzam co Zobacz więcej
Dzis bedzie mniej slodko, bardziej wytrawnie ale nie mniej smacznie. Polecam tradycyjne buleczki drozdzowe, lecz zamiast slodkich dzemow, konfitur czy owocow jako nadzienie proponuje slony ser Zobacz więcej
Dzisiejsza propozycja to buleczki drozdzowe z twarozkiem i swiezymi jagodami. Z drugiej polowy ciasta zrobilam wieniec z tym samym nadzieniem. Ciasto jest puszyste a buleczki miekkie i nie za slodkie. Zobacz więcej
bijana
bijana Obserwuj blogaObserwujesz bloga
smaki mojej kuchni
drozdzowki z serem

drozdzowki z serem 192

0
Pyszne, a to glownie za sprawą super drozdzowego ciasta, na ktore przepis podpatrzylam u Kasi. http://smakiaromaty.blogspot.com/2010/02/drozdzowe-rogaliki-i-bueczki-z-dzemem.html Juz samo to jest Zobacz więcej
- salatka z pieczarek 7. lipiec- bawarska salatka serowa 8. sierpien- papryka nadziewana pieczarkami i serem 9. wrzesien- brownie z pomidoprami 10.pazdziernik- finski placek czekoladowy 11.listopad- Zobacz więcej
bijana
bijana Obserwuj blogaObserwujesz bloga
smaki mojej kuchni
drożdzowe pychotki

drożdzowe pychotki 425

0
przepis, zarowno krawaty, jak i buleczki wyszly z niego bardzo smaczne. 1 kg maki tortowej 50g świeżych drożdży 150g stopionego masła 1/2 l mleka ciepłego niepełna szklanka wody 1 jajko 3/4 szkl. Zobacz więcej
wsciekla ramka z niechcianym zapytaniem przestala sie pojawiac. Poki co u mnie jej nie ma, nie ma tez sporej czesci prawej strony mojego bloga, ale moze powolutku jakos przywroce przynajmniej te, na Zobacz więcej
, to nic że trzeba się było schylać do krzaczka by zerwać jedną okrąglutką jagódkę, jej smak wynagrodził cały ten wysiłek. Niestety od tamtej pory się to nie powtórzyło i na jagody pozostaje udać się Zobacz więcej
laleczka20
laleczka20 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
rozowakuchnia
Premium Rosa -Wyniki

Premium Rosa -Wyniki 166

0
www.przyslijprzepis.pl/przepis/bogini-wenus-z-puszysta-masa-serowa www.przyslijprzepis.pl/przepis/orzezwiajaca-letnia-fantazja Miód wielokwiatowy jest stałym gościem w mojej kuchni. Używam go od Zobacz więcej
Drozdzowki pieke caly okragly rok.W zaleznosci od pory roku zmieniaja sie jedynie dodatki.mozliwosci jest bez liku .Nigdy nie uzywam samej bialej maki.Zawsze staram sie drozdzowki wzbogacic zdrowszymi Zobacz więcej
iziona
iziona Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Izioni pyszne smaki
Letni torcik

Letni torcik 183

1
ich do torcika choć przewagę i tak mają truskawki, ale dzięki temu powstał mi przepyszny torcik na powitanie lata :) Letni torcik ciasto: 6 jajek 1 szklanka mąki tortowej 1 budyń śmietankowy 1\2 Zobacz więcej
ze szczypiorkiem i rzodkiewką. Nie idźcie na łatwizną i nie zadawalajcie się sklepowym twarożkiem, przygotowanie samodzielnie serowej pasty do chleba z dodatkiem warzyw zajmuje 5 minut a podnosi i Zobacz więcej
macie ochote na inne pyszne ciasta i desery z rabarbarem to polecam Wam rowniez: serowe ciasto ucierane z rabarbarem (klik), drozdzowe ciasto z rabarbarem i kruszonka (klik), buleczki Zobacz więcej
z zaproponowanych przez Edytke, mienely wieki. tym razem wybor nie byl latwy, bo albo juz cos robilam, albo akurat nie mialam na to ochoty, albo, jak w przypadku tych buleczek otworzyli nam pod nosem Zobacz więcej
przez Edytke, mienely wieki. tym razem wybor nie byl latwy, bo albo juz cos robilam, albo akurat nie mialam na to ochoty, albo, jak w przypadku tych buleczek otworzyli nam pod nosem nowy sklep, w Zobacz więcej
sernik, buleczki i przeprowadzka.. Jak to czasem w zyciu bywa, trzeba rozstac sie na pewien czas z ulubionym zajęciem, wspanialymi blogerkami i smacznymi przepisami na Waszych blogach. W zwiazku z Zobacz więcej
przynajmniej mieć nadzieję... (20.01.2015)Szybkie pączusie serowe... (18.01.2015)Żeberka jagnięce, lekko ostre i długo pieczone... (17.01.2015)'Walentynki. Czym TO się je? 11-17.02.2015'. Zobacz więcej
Marshmallove czyli rozowy deser na walentynki Cucina Della Felicita - Pomysly na walentynkowe pysznosci Czerwien i Blekit - Tarta serowa z kurczakiem, cukinią i fetą Pizza pelnoziarnista z szynka i Zobacz więcej