bułgaria kuchnia

Kuchnia wegetariańska jak sama nazwa wskazuje pochodzi z Indii. Wegetarianie wyznają, że stosują dietę by pomóc cierpiącym zwierzętom niemniej jednak powodów jest znacznie więcej dotyczą one przede Zobacz więcej
ilka_86
ilka_86 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Uwielbiam gotować!
Bułgaria kulinarnie

Bułgaria kulinarnie 340

Najwięcej czasu spędziliśmy wylegując się na plaży oraz pływając w Morzu Czarnym. Wieczorem wychodziliśmy na miasto, gdzie czekały na nas liczne atrakcje i pyszne jedzonko. Odwiedziliśmy kilka Zobacz więcej
Gaska Malwinka
Gaska Malwinka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gąska Malwinka
Bułgaria kulinarnie

Bułgaria kulinarnie 231

Myślę, że większość z Was, jak i mnie, interesują nie tylko przepisy, ale także wpisy dotyczące kulinarnych tradycji różnych krajów. Dzięki mojemu Bratu i jego ukochanej Korulce możemy dowiedzieć się Zobacz więcej
Ufff... to był ciężki tydzień! Ale w końcu na bloga wjeżdża nowy cykl - #Smaki świata i już dziś podzielę się z Wami moimi kulinarnymi doznaniami z Bułgarii! :) Te wakacje były zupełnie nieplanowane, Zobacz więcej
Orcia
Orcia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bulgaria Magica

Bulgaria Magica 96

Wczoraj za namową koleżanki udałam się do restauracji Bulgaria Magica przy placu Unii Lubelskiej na ul. Marszałkowskiej. Muszę przyznać, że jestem rozczarowana. Wchodząc do lokalu, wita nas Zobacz więcej
Orcia

Kulinarna Mapa
Kuchnia włoska cz.1

Kuchnia włoska cz.1 71

Kuchnia włoska jest prosta, a jednocześnie bogata w smaki za co ceni ją się na całym świecie. Zapraszam was w kulinarną podróż po Włochach z której dowiedzie się czym tak naprawdę jest spaghetti oraz Zobacz więcej
Melduję się po powrocie z wakacji. Zgodnie z obietnicą, w tym poście napiszę Wam kilka słów na temat Bułgarii, skupiając się przede wszystkim na aspekcie kulinarnym. Z góry uprzedzam, iż będą to moje Zobacz więcej
Gulasz z papryką Składniki: Mięso wołowe na gulasz np. antrykot – 500g Ostra kiełbasa np. węgierska lub chorizo – 100g Czerwona papryka – 2 sztuki Pomidor – 1 sztuka Suszona papryczka chili – 1 sztuka Zobacz więcej
Kuchcik gotuje
Kuchcik gotuje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bezglutenowa kuchnia

Bezglutenowa kuchnia 108

Osoby chorujące na celiakię, czy też uczulone na gluten są zmuszone do usunięcia ze swojego jadłospisu produkty zawierające w sobie pszenicę, jęczmień, owies, pszenżyto i orkisz, jak również wszelkich Zobacz więcej
ilka_86
ilka_86 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Uwielbiam gotować!
Bułgaria wakacyjnie

Bułgaria wakacyjnie 117

Po pierwsze napiszę co należy zabrać w taką podróż jeśli przykładowo wybieramy się autokarem. Podróż trwa ok. 24 godzin licząc od granicy polsko-czeskiej (w zależności od czasu spędzonego na Zobacz więcej
Balaton (Węgry) Dziś będzie nieco mniej kulinarnie i drinkowo, bo o naszej wakacyjnej krótkiej wyprawie. Plan był ambitny – trochę zwiedzania (ja uparłam się, żeby odwiedzić Zamek Draculi w Rumunii, a Zobacz więcej
Kuchnia rosyjska należy do kuchni bogatej i bardzo rozbudowanej. Jej korzeni należy szukać na wsi. Przeniesiona do bogatych domów mieszczańskich stała się bardziej urozmaicona poprzez wpływy innych Zobacz więcej
Ser po szopsku. Bułgaria trochę mniej znana – Zdrowsze Jedzenie Zdrowsze Jedzenie Blog o zdrowym stylu życia Menu Przeskocz do treści O nas Przepisy Pielęgnacja Kontakt Strona główna » Przepisy » Ser Zobacz więcej
Kolejne, filmowe spotkanie i kolejny już raz kuchnia włoska (film, który oglądamy to włoska komedia "Jak Bóg da" w reżyserii Edoardo Maria Falcone) Nie bardzo miałam pomysł, co podać, bo kuchnia Zobacz więcej
W zeszłym roku udało mi się pojechać bo Bułgarii na narty. Pomijając fakt, z resztą jak większość moich wycieczek, wyjazd był na totalnym spontanie. W środę o 9 rano jakoś dostałem maila, że jest taki Zobacz więcej
Leon Myszkowski to syn Justyna Steczkowskiej i...to tyle co wiedziałam o tym fajnym chłopaku, do czasu aż otrzymałam książkę "Kuchnia Leona" wydawnictwa EDIPRESSE. Świetny, mądry, wesoły nastolatek, Zobacz więcej
Głodne dziewczyny ruszyły na żer. Restaurację INNY WYMIAR wybrałyśmy wspólnie z koleżanką na pierwsze wyjątkowe spotkanie . Piękny niedzielny ,mroźny wieczór. Iluminacja świetlna na świętokrzyskiej Zobacz więcej
barbar od kuchni
barbar od kuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
barbarodkuchni.blogspot.com
kuchnia

kuchnia 240

"barbar od kuchni" właściwie może znaczyć wszystko. Kuchnia to dla mnie miejsce magiczne. Lubię gotować, to moja pasja. Lubię fotografować potrawy, lubię je smakować. Ale "od kuchni" to też moja Zobacz więcej