Przepis na bułgaria na talerzu

Orcia
Orcia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bulgaria Magica

Bulgaria Magica 79

Wczoraj za namową koleżanki udałam się do restauracji Bulgaria Magica przy placu Unii Lubelskiej na ul. Marszałkowskiej. Muszę przyznać, że jestem rozczarowana. Wchodząc do lokalu, wita nas Zobacz więcej
Orcia
Orcia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bulgaria Magica

Bulgaria Magica 96

Melduję się po powrocie z wakacji. Zgodnie z obietnicą, w tym poście napiszę Wam kilka słów na temat Bułgarii, skupiając się przede wszystkim na aspekcie kulinarnym. Z góry uprzedzam, iż będą to moje Zobacz więcej
Gaska Malwinka
Gaska Malwinka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gąska Malwinka
Bułgaria kulinarnie

Bułgaria kulinarnie 232

Myślę, że większość z Was, jak i mnie, interesują nie tylko przepisy, ale także wpisy dotyczące kulinarnych tradycji różnych krajów. Dzięki mojemu Bratu i jego ukochanej Korulce możemy dowiedzieć się Zobacz więcej
ilka_86
ilka_86 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Uwielbiam gotować!
Bułgaria wakacyjnie

Bułgaria wakacyjnie 117

Po pierwsze napiszę co należy zabrać w taką podróż jeśli przykładowo wybieramy się autokarem. Podróż trwa ok. 24 godzin licząc od granicy polsko-czeskiej (w zależności od czasu spędzonego na Zobacz więcej
ilka_86
ilka_86 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Uwielbiam gotować!
Bułgaria kulinarnie

Bułgaria kulinarnie 345

Najwięcej czasu spędziliśmy wylegując się na plaży oraz pływając w Morzu Czarnym. Wieczorem wychodziliśmy na miasto, gdzie czekały na nas liczne atrakcje i pyszne jedzonko. Odwiedziliśmy kilka Zobacz więcej
Ser po szopsku. Bułgaria trochę mniej znana – Zdrowsze Jedzenie Zdrowsze Jedzenie Blog o zdrowym stylu życia Menu Przeskocz do treści O nas Przepisy Pielęgnacja Kontakt Strona główna » Przepisy » Ser Zobacz więcej
Pomysł na tą pożywną zupkę znalazłam w książce Bułgaria na talerzu Beaty Lipov... Mięso wymieszać z połową ryżu, posiekaną natką pietruszki i jedną cebulą.Dodać jajko, czubrycę i sól.Dokładnie wyrobić Zobacz więcej
alisz`
alisz` Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kuchnia alisz
pocztówki z bułgarskich wakacji

pocztówki z bułgarskich wakacji 211

Do Bułgarii zawitałam na wakacje już po raz czwarty. Podbiła moje serce serdecznością, przepysznym jedzeniem i... cenami. Bo co mi po przysmakach innych wakacyjnych kierunków, skoro portfel nie Zobacz więcej
Ufff... to był ciężki tydzień! Ale w końcu na bloga wjeżdża nowy cykl - #Smaki świata i już dziś podzielę się z Wami moimi kulinarnymi doznaniami z Bułgarii! :) Te wakacje były zupełnie nieplanowane, Zobacz więcej
Balaton (Węgry) Dziś będzie nieco mniej kulinarnie i drinkowo, bo o naszej wakacyjnej krótkiej wyprawie. Plan był ambitny – trochę zwiedzania (ja uparłam się, żeby odwiedzić Zamek Draculi w Rumunii, a Zobacz więcej
boregi
boregi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Licencja na gotowanie
Bob czorba

Bob czorba 256

« Walentynkowy schaboszczak Bob czorba ENGLISH VERSION W Bułgarii zachwycił nas smak świetnie doprawionych dań. Wśród nich znalazła się również bob czorba, czyli zupa fasolowa, którą oferuje większość Zobacz więcej
Moi Drodzy! Czas na podsumowanie akcji "Kuchnia Krajów Słowińskich 2017". Wiem, że od jej zakończenia minęło sporo czasu, ale nie samym internetem człowiek żyje i czasami codzienność absorbuje tak Zobacz więcej
W zeszłym roku udało mi się pojechać bo Bułgarii na narty. Pomijając fakt, z resztą jak większość moich wycieczek, wyjazd był na totalnym spontanie. W środę o 9 rano jakoś dostałem maila, że jest taki Zobacz więcej
Składniki: 2 duże cukinie, 1 duży jogurt grecki, 1/2 małego opakowania śmietany, 1-2 ząbki czosnku, posiekany koperek, świeży strąk czerwonego chilli, sok z cytryny, sól, biały pieprz, olej do Zobacz więcej
ślifka
ślifka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
zielonaslifka.blogspot.com
o talerzach

o talerzach 151

lo28 października 2011 12:22 Świetne! I ta kolorystyka... Pozdrawiam. OdpowiedzUsuń Zobacz więcej
kocie-smaki
kocie-smaki Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kocie Smaki
Zieleń na talerze!

Zieleń na talerze! 131

Zieleń na talerze! Niby luty, środek zimy. Niby śniegu ostatki gdzieniegdzie zostały. Powinno się więc chcieć gorących zup, rozgrzewających dań.. A ja na przekór – zieleni mi się chce! Dość mam Zobacz więcej
agatagy
agatagy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dietetycznie w kuchni
Blogerzy do talerzy!

Blogerzy do talerzy! 78

Z fantastyczną inicjatywą ruszyła warszawska restauracja Sztuki & Sztuczki Co będzie się działo? No właśnie... BLOGERZY DO TALERZY! Mam zaszczyt przecierać szlaki w tym cyklicznym evencie i tak Zobacz więcej
Zdradzę Wam tajemnicę koloooorowej zupy, która przypodróżowała do mnie z Bułgarii. Zrobiłam porcję, którą spokojnie można nakarmić cztery do sześciu osób. No i użyłam takich oto składników: zupa: 2 Zobacz więcej