bydgoszcz

madameedith.com
Bydgoszcz

Bydgoszcz 49

W długi listopadowy weekend po raz pierwszy miałam okazję odwiedzić Bydgoszcz. Pomimo dość mglistej pogody, temperatura sprzyjała spacerom i dzięki temu przeszliśmy kilka dobrych kilometrów po Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Notes From Eating
Bydgoszcz na talerzu

Bydgoszcz na talerzu 143

Nie tak dawno wybraliśmy się pozwiedzać Polskę, padło na Bydgoszcz. Miasto bardzo mi się podobało. Ma swój klimat. Jednakże dziś i tutaj o potrawach i miejscach w których mieliśmy okazję jeść. Na Zobacz więcej
Podróże kształcą, dlatego też lubię wyjazdy służbowe. W lutym miałam okazję odwiedzić Białystok, Olsztyn i Bydgoszcz. W pierwszym mieście zawitałam do poleconej restauracji Esperanto Cafe. Wybór był Zobacz więcej
52 City Diner, Bydgoszcz, ul. Gdańska 24 Jakiś czas temu spotkałyśmy się z L. Chciałyśmy sobie pogadać przy czymś do jedzenia. Spotkałyśmy się na Starym Rynku i za bardzo nie wiedziałyśmy dokąd pójść. Zobacz więcej
Tym razem byłam na spotkaniu śniadaniowym. Wybierając miejsce doszłam do wniosku, że Bydgoszcz ma nieciekawą pod tym względem ofertę. Zaledwie kilkakilka lokalije oferuje. A może jest ich więcej, Zobacz więcej
Restauracja Nuvo, Bydgoszcz ul. Grudziądzka 33 W jeden z pierwszych prawdziwie wiosennych dni wybrałyśmy się z mamą coś zjeść. W zasadzie nie wiedziałyśmy dokąd iść. Tak się złożyło, że zaparkowałyśmy Zobacz więcej
W miniony wtorek wraz z moją siostrąMartynąmiałyśmy okazję odwiedzić Park Hotel Bydgoszcz, mieszczący się przy Ulicy Wrocławskiej 3. Wybrałyśmy się tam tramwajem, więc wysiadając miałyśmy dosłownie 3 Zobacz więcej
Restauracja Indyjska RuBaRu, Bydgoszcz, ul. Długa 27 Idąc kiedyś z P. ulicą Długą, nie pamiętam dokąd, usłyszałam muzykę rodem z jakiegoś bollywoodzkiego filmu. Zaciekawiło mnie to, podeszłam bliżej Zobacz więcej
Dziewczyny uwielbiam. Wszystkie 8 jesteśmy cudowne, rewelacyjne i wyjątkowe ;D Nic więc dziwnego, że wzięłam udział zarówno w pierwszym, jak i drugim spotkaniu w Toruniu. Tym razem przyszedł czas na Zobacz więcej
Cukiernia i winiarnia Sowa, Bydgoszcz, ul. Mostowa 5 W tym lokalu zjawiłam się po raz drugi. I po raz drugi z dziewczynami z pracy. Znów miałyśmy ochotę pobyć gdzieś poza pracą i zwyczajnie pogadać. Zobacz więcej
Naleśnikarnią Manekinzachwycało się wielu moich znajomych. W zeszły wtorek razem z Martynąpostanowiłyśmy sprawdzić fenomen tych naleśników. Naleśnikarnia Manekin znajduje się w Bydgoszczy, ul. Focha Zobacz więcej
O Pierogarni pod Aniołami dowiedziałam się pośrednio dzięki uczestnictwu Adama Kowalewskiego w programie ,,TopChef". Od początku właściwie wiedziałam, że chcę się tam wybrać. W końcu się udało. Czytaj Zobacz więcej
No może nie do końca powrót. Dlatego, że postanowiliśmy z P. zamówić dania do domu. I tak jak poprzednim razem na klamce od drzwi znaleźliśmy ulotkę, która oferowała nam promocję - drugie danie za pół Zobacz więcej
24/05/2014. Blogowe WOW. Park Hotel Bydgoszcz. Blogowy Dzień Dziecka. Powrót do szalonego dzieciństwa. Do czasów młodości. Czy nam się udało? Spójrzcie sami. Fot. Wegner-Keiling Photography Czytaj Zobacz więcej
Pierwsze WOW było tak udane, że aż nie mogłyśmy sobie odmówić zrobienia kolejnej odsłony. I tak oto 4/10/2014 r. spotkamy się ponownie w Park Hotel Bydgoszcz. Czytaj więcej » Zobacz więcej
Już za miesiąc (kiedy to zleciało!) 30 wspaniałych Blogerek wraz z dziećmi i partnerami spotka się niebanalnym miejscu. Miejscu, które do historii przywiązuje ogromną wagę. Spotkamy się w Park Hotel Zobacz więcej
24/05/2014 - Blogowe WOW - Park Hotel Bydgoszcz. Mnóstwo wrażeń, nowe znajomości, ale to wszystko za kilka, czy kilkanaście lat pozostanie miłym wspomnieniem. Nie będę pamiętała, kto był, co było tak Zobacz więcej