bydgoszcz restauracje

Restauracja Nuvo, Bydgoszcz ul. Grudziądzka 33 W jeden z pierwszych prawdziwie wiosennych dni wybrałyśmy się z mamą coś zjeść. W zasadzie nie wiedziałyśmy dokąd iść. Tak się złożyło, że zaparkowałyśmy Zobacz więcej
Restauracja Indyjska RuBaRu, Bydgoszcz, ul. Długa 27 Idąc kiedyś z P. ulicą Długą, nie pamiętam dokąd, usłyszałam muzykę rodem z jakiegoś bollywoodzkiego filmu. Zaciekawiło mnie to, podeszłam bliżej Zobacz więcej
Dakawo i Winosferazapraszają na: Kolację Staropolską Restauracja Dakawo 03.II.2012(piątek),godz. 19.00Bydgoszcz/Niemcz, ul. Bydgoska 22, tel. 791 180 510 120 zł od osoby - posiadamy 27 miejsc Zobacz więcej
w ostatnim poście. Cudowne miejsce, które polecam każdemu. Kolejnym miejscem na mapie moich podróży był Białystok, chociaż byłam kilka godzin nie mogłam odmówić sobie spaceru po rynku i odwiedzin w Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Notes From Eating
Bydgoszcz na talerzu

Bydgoszcz na talerzu 143

Nie tak dawno wybraliśmy się pozwiedzać Polskę, padło na Bydgoszcz. Miasto bardzo mi się podobało. Ma swój klimat. Jednakże dziś i tutaj o potrawach i miejscach w których mieliśmy okazję jeść. Na Zobacz więcej
Podróże kształcą, dlatego też lubię wyjazdy służbowe. W lutym miałam okazję odwiedzić Białystok, Olsztyn i Bydgoszcz. W pierwszym mieście zawitałam do poleconej restauracji Esperanto Cafe. Wybór był Zobacz więcej
Witajcie kochani Nie długo będziemy obchodzić dzień św Marcina ,zaczną się wypieki rogali Marcińskich itp. Dzień Świętego Marcina w Kościele katolickim obchodzone jest 11 listopada ,tu muszę wspomnieć Zobacz więcej
rzecz jasna, nasze miodowe ogórki według XVIII wiecznego przepisu gdzie w zalewie jeno miód i ocet winny o znakomicie zbalansowanym smaku. Do galerii miłośników naszych serowych cudów przybyła Zobacz więcej
Każdy mówi, że 2014 rok to będzie blog blogosfery parentingowej. Może i tak, ale będzie to też rok spotkań i wyjazdów. I to jakich ! 14 lutego czeka mnie egzamin z morfologii, a zaraz potem tydzień Zobacz więcej
skutecznej profilaktyki. Celem programu „Cała Polska leczy nadciśnienie” jest m.in. zachęcanie Polaków do dokonywania regularnych pomiarów ciśnienia oraz wprowadzania zmian w codziennym trybie życia. Zobacz więcej
30.IX.2011 o godzinie 19.00 zapraszamy na Kolację Serową w Restauracji DAKAWO - Bydgoszcz/Niemcz, ul. Bydgoska 22 Sery zaprezentuje, poda i opowie o nich Brzuchomówca - Eugeniusz "geniusz"Gieno Zobacz więcej
udaliśmy się do restauracji na śniadanie - a tam, wszystko czego dusza zapragnie, mięsa, sery, owoce a nawet naleśniki. I choć w tym miejscu nie o jedzenie nam chodziło, miło było rozpocząć tak Zobacz więcej
C) storczyki 5. O czym prowadziłam swojego drugiego bloga? A) o prawo jazdy B) o kwiatach C) o muzyce 6. W ilu spotkaniach blogowych wzięłam udział (liczę także pojedyncze spotkania w 3 ) A)5 B)7 C)3 Zobacz więcej
Bubble Tea – tajwański przysmak od BoboOne 7 marca 2013 all,Bydgoszcz,Fast Food i restauracje,Pozostałe O historii tego napoju nie będę się rozpisywał, można znaleźć wiele w necie na ten temat. Zobacz więcej
Dolce Vita – włoski klimat w pobliżu 25 marca 2013 Bydgoszcz,Fast Food i restauracje,Pozostałe Ostatnimi czasy zwiedzamy z moją lubą różne restauracje – ot tak, żeby przypomnieć sobie smaki, tudzież Zobacz więcej
i jej przygód w ramach Poranków o godz. 12.00. SpongeBob Kanciastoporty to zabawna gąbka, która nosi kanciaste portki imieszka wdomku zananasa na dnie Oceanu, w miejscowości Bikini Dolne. Jego Zobacz więcej
Podążając śladami rewolucji Magdy Gessler wybrałem się do restauracji Dziki Dwór pod Kaczką w Gnieźnie. Pokonałem ok. 60 km w wolny dzień, aby posmakować dań z kaczki, a czy się opłacało… zobaczycie Zobacz więcej
W miniony wtorek wraz z moją siostrąMartynąmiałyśmy okazję odwiedzić Park Hotel Bydgoszcz, mieszczący się przy Ulicy Wrocławskiej 3. Wybrałyśmy się tam tramwajem, więc wysiadając miałyśmy dosłownie 3 Zobacz więcej