caca

ZOBACZ TAKŻE:

Tysiące pasji i uspokojeń Sozopol - wspomnienia z ... » Caca - smażone rybki .Kulinarne wspomnienie Mega pyszne małe rybki oprószone delikatnie mąką i smażone w głębokim tłuszczu które mieliśmy okazję Zobacz więcej
Pogoda za oknem szaleje. Czasem słońce czasem deszcz, albo jeszcze coś innego. Wolę pozostać w temacie wakacyjnym i przynajmniej pomarzyć o leżeniu na gorącej plaży. Aby trochępowspominać ostatni Zobacz więcej
Pyszna,aromatyczna i naprawdę sycąca zupa-wymyślona przeze mnie ostatnio okazała się rewelacyjna-polecam na obiad Składniki: 600 g łopatki wieprzowej 300 g pieczarek pół małej dyni hokkaido( bo można Zobacz więcej
Przyszedł czas na przedostatniego raw batona z australijskich zakupów. Produkt marki Emma & Toms był już przeze mnie recenzowany wcześniej (wariant z chia znajdziecie tutaj), ale ten swoim składem Zobacz więcej
justyna_mojemenu
justyna_mojemenu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje Menu
Sycąca marchewkowa zupa krem

Sycąca marchewkowa zupa krem 199

Aktualnie na targach możemy dostać piękne, młode marchewki. Korzystając z tej okazji przygotowałam pyszny, sycący krem. Myślę, że będzie to też świetna propozycja na jesienną, rozgrzewającą zupę na Zobacz więcej
Kto choć troszkę zaznajomiony został z Biblią na pewno zna i pamięta historię Ezawa[1], który za łyżkę soczewicy sprzedał pierworództwo na rzecz Jakuba. Czytamy, że Izaak kochał bardziej Ezawa, bo ten Zobacz więcej
Sycąca zielona bomba dla zdrowia Czytaj więcej » Zobacz więcej
Po raz kolejny zapraszam Was do wypróbowania przepisu na zdrową zupę sycącą ale nie tuczącą, która pomoże Wam schudnąć i utrzymać szczupłą sylwetkę. Zupy odchudzające, które pojawiają się na moim … Zobacz więcej
Chociaż po moich postach nie zawsze to widać, ale ja cały czas na diecie, a raczej w czasie wdrażanie w moje życie zdrowych nawyków żywieniowych, co brzmi lepiej i w 100% oddaje, to co staram się Zobacz więcej
Wyspaliśmy się dzisiaj na całego... pobudka o 5:00 :-) Śniadanie, po którym zostawiliśmy bagaże w depozycie, a sami ruszyliśmy na wyspy Uros. Właściwie nie sami, bo z grupą ok. 30 turystów. Samotna Zobacz więcej
Coś ostatnio wzięło nas na zupy :) W ostatnimpościechwaliłam się azjatycką zupą rybną, a na moimINSTAGRAMIEpokazałam kilka pozycji, które na blogu się nie pojawiły. Na zewnątrz w końcu robi się coraz Zobacz więcej
Niby wiosna w pełni, za chwilkę majówka, a za oknem zimno, szaro i deszczowo. Chciałoby się już wiosennych lekkich dań, a tymczasem potrzebne są posiłki rozgrzewające i sycące. Taka właśnie jest ta Zobacz więcej
Takie proste - wystarczy mieć tylko pyszne, sezonowe składniki i oryginalną fetę! fot. D.Szymborska Po czterech godzinach (z hakiem) wróciliśmy z wycieczki rowerowej. Niby spokojna jazda, z przerwą na Zobacz więcej
Bardzo prosta w przygotowaniu ,robi się ją błyskawicznie i chociaż bez mięsa -to jest bardzo sycąca i naprawdę pyszna Składniki: 250 g zielonej soczewicy (suchej!) puszka krojonych pomidorów 4 łyżki Zobacz więcej
Sycąca potrawka z bobem i kiełbaską | ekspansja smaku Strona główna walentynki Współpraca artykuły i recenzje O blogu lubiane strony Sycąca potrawka z bobem i kiełbaską Wrzesień 13, 2016, In: dania Zobacz więcej
pchelka
pchelka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
czym chata bogata
sycąca zupa Moniki

sycąca zupa Moniki 716

Dzisiaj propozycja na sycąca zupę, a przepis na nią dostałam od siostry. Mąż był zachwycony, w końcu coś dla prawdziwego mężczyzny, skomentował. Nie powiem mi też smakowała. Zupa ziemniaczana z Zobacz więcej
Chyba najprostsza zupa świata, a przy tym tak sycąca, że jedna miseczka zapewnia energię na pół dnia. Najlepsze w niej jest to, że składniki są dostępne w każdym sklepie, nawet w sklepach z Zobacz więcej
aska24r
aska24r Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
LekkooGotowaniu
Sycącą zupa serowa

Sycącą zupa serowa 133

Zupa idealna na zimowe dni. Zapraszam Serdecznie Potrzebne będą: przygotowany wcześniej bulion drobiowy lub wieprzowy ok 0,8 kg mięsa mielonego 3 serki topione gouda ok. 8 średnich ziemniaków Zobacz więcej
smakołyki alergika
smakołyki alergika Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
sycąca sałatka

sycąca sałatka 106

Ta sałatka byłaby zwykłą lanczową sałatką, gdyby nie pewien mały szczegół. Ale pozwolicie, że o nim będzie za chwilkę. Do jej zrobienia zainspirował mnie jeden z produktów znajdujących się w przesyłce Zobacz więcej
Moje pasje - Mój świat: Zupa na obiad: Rozgrzewająca i sycąca zupa z porów Moje pasje - Mój świat Moje-Pasje.info - Strona główna Gotowanie Handmade Książki Blog sobota, 7 stycznia 2017 Zupa na obiad: Zobacz więcej