Przepis na camping

Powiązane przepisy:

Niech sobie wszyscy mówią że camping najlepszy na wiosnę lub w lecie... ja jakoś daję radę i nawet 1 listopada nie straszna mi pogoda. Rano trochę mgliście i ciężko się ze śpiwora wygrzebać ale jak Zobacz więcej
Wraz z końcem pobytu w Rzymie wypożyczyliśmy auto i rozpoczęliśmy objazd Apulii! Auto przez najbliższe półtora tygodnia miało nam służyć jako sypialnia. Włochy mają spore zaplecze campingów, jedne Zobacz więcej
Na ogół jestem dobrze zorganizowana i lubię planować. Tak jak moja mama o wakacjach myślę w lutym, czyli zaraz kiedy wrócę z ferii, a o feriach już we wrześniu, czyli kiedy kończą się wakacje. Do tego Zobacz więcej
Wyspy Hvaler (Wszystkie zdjęcia robiona są telefonem, ponieważ... zapomniałam aparatu, więc jakość nie jest najlepsza, jednak nieważne jakie zdjęcia, wszystkie oddają piękno tych miejsc). Decyzję o Zobacz więcej
Nie pamiętam dokładnie okazji, ale kiedyś wraz z siostrą i kuzynem tworzyliśmy dla naszego dziadka w ramach prezentu prezentację pt. "Jaki dziadek, takie wnuki". Cały czas odkrywam jak bardzo Zobacz więcej
Wakacje, wakacje i po wakacjach…. My w tym roku wybraliśmy się pierwszy raz pod namiot do Dziwnówka. Zatrzymaliśmy się na campingu Wiking i przyznam szczerze, że na początku troszkę się przeraziłam. Zobacz więcej
Kalejdoskop Renaty
Kalejdoskop Renaty Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Noclegi w Wenecji

Noclegi w Wenecji 42

Wenecja to jedno z najczęściej odwiedzanych miast na świecie. Malownicze kamienice, romantyczne kanały i liczne zabytki, przyciągają turystów z całego świata. Można by dużo na ten temat pisać, prawda Zobacz więcej
Dzięki uprzejmości ZT Kruszwica mam przyjemność wypróbować super saszetki smakowego oleju Kujawskiego. Nie tylko do smażenia, ale i do sałatek jest doskonały, a przy tym zajmuje mało miejsca i można Zobacz więcej
Krzepa
Krzepa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Fantazje kulinarne
Śniadanko w francuskim stylu

Śniadanko w francuskim stylu 16

Witam wszystkich po długiej przerwie. Fantazje Kulinarne wracają do życia. W okresie jak mnie tu nie było dużo się zmieniło w moim życiu i jakoś nie miałam jakoś motywacji aby dzielić się pysznymi Zobacz więcej
Pink Envelope
Pink Envelope Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wyścig na wydmach!

Wyścig na wydmach! 49

Ostatni weekend spędziłam między wydmami a lasem, na jednym z najlepszych campingów, na jakim byłam. Rześkie powietrze budziło z samego rana, tak że nie chciało się jeszcze opuszczać namiotu. Zobacz więcej
Ostatnio w necie pojawił się przepis na ogórki małosolne na sucho. Jako ze ciekawią mnie wszelkie kulinarne nowości postanowiłam wypróbować to cudo i sprawdzić czy faktycznie wychodzą w ten sposób i Zobacz więcej
It was a long weekend for us recently so we decided to hit the road and enjoy the beauty of the outdoors! Camping out is the best thing that you can do and I would definitely recommend it to anyone Zobacz więcej
adams
adams Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ITALIA W GĘBIE
FLORENCJA - AMORE A PRIMA VISTA

FLORENCJA - AMORE A PRIMA VISTA 43

Pamiętam jak dziś.Początek lat 90-tych.Przyjechałem do Florencji porannym pociągiem z Rzymu. Wysiadłem na stacji Santa Maria Novella.Trochę zmęczony,z plecakiem i małym namiotem na grzbiecie szedłem Zobacz więcej
Dla turystów odwiedzających Szkocję, wyspa Skye jest jednym z obowiązkowych punktów. Kiedy zaczęliśmy podróżować po Szkocji i dla nas Skye stało jednym z miejsc, które chcieliśmy koniecznie zobaczyć. Zobacz więcej
Kolejny rok, kolejna podróż po Bałkanach. W tym roku wybraliśmy się do Bośni oraz Czarnogóry. W trackie wyjazdu publikowałam sporo zdjęć na Instagramie i dostałam od Was pozytywny feedback, dużo pytań Zobacz więcej
Opalanka
Opalanka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
niebo na talerzu
Weki z mięsa

Weki z mięsa 5295

Mięso w słoikach to dobre rozwiązanie dla tych co wybierają się np. na łódkę albo na camping i nie lubią gotowania, albo gotowania w ciasnym kambuzie (ja chyba nawet tam lubię, kto mnie weźmie na Zobacz więcej
KokoszkoLand
KokoszkoLand Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pieczone FIGI z kozim serem

Pieczone FIGI z kozim serem 25

Uwielbiam figi. Przypominają mi wakacje sprzed lat, kiedy mieszkając na campingu w Chorwacji dookoła rosło tyle drzew figowych, że zajadałam się nimi każdego dnia. Od tamtej pory darze je ogromnym Zobacz więcej
Retro Food Design
Retro Food Design Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Lato 2014

Lato 2014 38

Trzeba napisać krótko: zaczęło się! Lato! Są tony świeżych warzyw i owoców, jest słońce, długi dzień, komarów za to jakoś dziwnie nie ma. Zbliża się również, według mnie, najlepszy czas we Wrocławiu - Zobacz więcej
Dzisiaj zostałam zaskoczona przez mojego męża:) Na śniadanie zrobił sadzone jajka na ostro :) Były tak smaczne, że stwierdziłam iż podzielę się z Wami tym fantastycznym przepisem. Ja osobiście nie Zobacz więcej
siksowna
siksowna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Według Lokatej
Bistro Pobite Gary, Gdańsk

Bistro Pobite Gary, Gdańsk 73

Wakacje mojego dzieciństwa to przede wszystkim camping w lesie, złoty piasek i szum morza. Uwielbiam nasz Bałtyk, mimo wielu minusów, które niektórzy tak licznie wyliczają. Jednym z moich małych Zobacz więcej