chałka wyrastająca w nocy

W najbliższy czwartek odbędzie się szósta edycja Nocy Restauracji. Tym razem wyłącznie w Gdańsku i wyłącznie w starannie wyselekcjonowanych restauracjach. Popularne wśród smakoszy eleganckie Zobacz więcej
luna19
luna19 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotowanie jest łatwe

Chałka 44

na 1 szt 05 kg mąki pszennej tortowej 10 g drożdży suchych lub 1 szkl mleka 80 ml wody 50 g cukru 0,5 łyżeczka soli 30 g masła, roztopionego białko do posmarowania mak do posypania Mąkę mieszamy z Zobacz więcej
Wczoraj jak w całym kraju i na świecie ( z tym światem to przesadzam, naprawdę to w Europie) Muzea zapraszały nas do zwiedzania za przysłowioną złotówkę. W moim mieście ( jak pewnie i w wielu) Zobacz więcej
Just My Delicious
Just My Delicious Obserwuj bloga Obserwujesz bloga

Chałka 394

Chałka to jeden z moich ulubionych drożdżowych wypieków. Obłędnie maślana w smaku o niesamowicie apetycznym aromacie i najlepsza oczywiście pałaszowana jeszcze na ciepło. Najlepiej z masłem i miodem, Zobacz więcej
Dzień za dniem pada deszcz, słońce śpi, koty śpią, miasto śpi, czarodziejskie śnią się sny. Zobacz więcej
laleczka20
laleczka20 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
rozowakuchnia

Chałka 74

Mimo, że pogoda brzydka, szarówka i znowu zrobiło się zimno, w domu pachnie słodko i kusząco. Cieplutko i milutko, czego chcieć więcej........... tak jeszcze coś kocyk, herbatka lub gorące mleczko, Zobacz więcej
Przyjemnie rano (albo koło południa ;-)) wstać i zjeść na śniadanie ciepłe, samodzielnie zrobione bułki. Bez budzenia innych burczeniem miksera, bez wstawania skoro świt, bez wysiłku. Wystarczy 10 Zobacz więcej
Chałka domowej roboty | Pipilotka - blog o zdrowym stylu życia Strona główna O blogu Współpraca Kontakt Szukaj Kategorie Jak zacząć dieta przepisy śniadanie obiad deser lunch/kolacja przetwory Zobacz więcej
Kilka tygodni temu spędziliśmy jeden dzień w Akademii Kurta Schellera pilnie ucząc się i smakując specjały jakie sam mistrz proponował. Nauczyliśmy się wiele, Mistrz zdradził nam kilka swoich Zobacz więcej
czerwonygupik
czerwonygupik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
czerwony gupik

Chałka 72

Domowa chałka z kruszonką to doskonały sposób na śniadanie lub kolację. Doskonale smakuje z miodem, dżemem czy po prostu masłem. Najlepsza zaraz po wyciągnięciu z piekarnika, ale i bardzo dobra na Zobacz więcej
niecodziennikpary
niecodziennikpary Obserwuj bloga Obserwujesz bloga

Chałka 134

Przygotowując makówki, żałowaliśmy, że nie mamy już czasu na upieczenie własnej chałki i musimy użyć kupionej. Została ona wpisana na listę rzeczy do zrobienia i od razu po powrocie ze świątecznego Zobacz więcej
Angie
Angie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pomodoro e basilico
Noc restauracji w Poznaniu

Noc restauracji w Poznaniu 177

Noc Restauracji w Poznaniu był dla mnie doskonałą okazją na wyjście z własnej, ukochanej kuchni i poznaniu nowych miejsc, w których wcześniej nie byłam oraz spróbowaniem nowych dań,win i połączeń Zobacz więcej
przejs
przejs Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ja Jem
Noc Sushi w Tanoshii

Noc Sushi w Tanoshii 56

Dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie, miałam niedawno okazję odwiedzić restaurację/sushi bar Tanoshii. Jeszcze przed wizytą w restauracji mogłam przekonać się o jej elastyczności i dbałości o Zobacz więcej
SmakLick
SmakLick Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Noc Restauracji w Poznaniu

Noc Restauracji w Poznaniu 52

To był mój drugi raz w Poznaniu. Ostatni raz byłam tutaj z wycieczką szkolną w podstawówce, gdzie w dzikim pędzie objechaliśmy cały szlak Piastów. W ubiegły weekend nie było gonitwy, tylko swobodne Zobacz więcej
aluucha
aluucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nielad malutki
Dwie noce w Pradze...

Dwie noce w Pradze... 45

Mamy taki zwyczaj, że wszystkie monety wrzucamy do słoika. Wszystkie złotówkowe. A później wydajemy na wyjazdy. Z końcem roku, słoik "wyjazdowy" już się nie domykał. Musieliśmy go opróżnić! Tym razem, Zobacz więcej
Pan Koza
Pan Koza Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Noc w bunkrze

Noc w bunkrze 25

Tak, znowu Tomaryny, ale nicna to poradzę, że to miejsce mnie oczarowałoi zaczęłotętnić życiem :) Niedawno odbył się tam Piknik Militarny z okazji Święta Wojska Polskiego, a terazpasjonaci historii i Zobacz więcej
Kochani, chciałabym życzyć Wam w tym świątecznym czasie i w nadchodzącym roku nie zabrakło nikomu chwil przesyconych dobrocią, nadzieją, życzliwością, serdecznością. Abyście umieli dostrzec to co Was Zobacz więcej
laura
laura Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cafe Babilon
NOC ŚWIĘTOJAŃSKA W KOTLE

NOC ŚWIĘTOJAŃSKA W KOTLE 110

NOC ŚWIĘTOJAŃSKA W KOTLE | Cafe Babilon Strona główna O MNIE | WSPÓŁPRACA INDEKS PRZEPISÓW PRZEKĄSKI, SAŁATKI, PASTY DO CHLEBA, PASZTETY MIĘSO RYBY I OWOCE MORZA WARZYWA, STRĄCZKI, SURÓWKI, ZIEMNIAKI, Zobacz więcej
Kluczyk
Kluczyk Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Anna Jurksztowicz I'jem
Kanapka w środku nocy

Kanapka w środku nocy 40

Podjadacie w nocy? Zobacz więcej
Mając jeszcze świeżo w pamięci obezwładniający zapach czekolady, unoszący się wokół budynku i w samej fabryce podczas mojej Mikołajowej wizyty tam, nie spodziewałam się, że tak szybko będę miała Zobacz więcej