chorwacja

Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże

Chorwacja 59

Kochani po moich ostatnich zimowych postach postanowiłam, że dziś ogrzeję Was troszkę słoneczkiem, błękitnym niebem, lazurową wodą i przepięknymi zielonymi krajobrazami :-) Zobacz więcej
Liska
Liska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
White Plate

Chorwacja 138

Przy ulicy Jezevać w chorwackim miasteczku Krk stoi dom z jasnego kamienia, zupełnie jak te w Toskanii. Murek okalający posiadłość sięga kolan, więc każdy, kto się przed nim zatrzyma, zobaczy zadbany Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże

Chorwacja 22

Dziś zapraszam Was w podróż do Chorwacji i spacer po Dubrovniku :-) Zobacz więcej
zacisze kuchenne
zacisze kuchenne Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Chorwacja Północna

Chorwacja Północna 41

Drugą część mojego urlopu spędziłam aktywnie zwiedzając Chorwację Północną i Słowenię. Pojechałam tam na zorganizowaną wycieczkę firmową. Była ona zupełnie inna niż taka przygotowana przez typowe Zobacz więcej
rybka bezglutenowa
rybka bezglutenowa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Chorwacja 2013

Chorwacja 2013 100

Rybka uwielbia poznawać nowe miejsca, zwiedzać, spotykać ciekawe persony i testować regionalne potrawy. I tak w stanie głębokiej nieświadomości zjadła już między innymi lasagne we Włoszech, tureckiego Zobacz więcej
wypieki_beaty
wypieki_beaty Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wypieki Beaty
Chorwacja nieobiektywnie :)

Chorwacja nieobiektywnie :) 76

To był już nasz piąty wyjazd do Chorwacji, a trzeci z dziećmi (chociaż dopiero teraz obydwoje są na tyle duzi, że mogli w pełni docenić te wakacje – snurkowaniu nie było końca :)). Pierwszy urlop Zobacz więcej
Ewita
Ewita Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Życie smakiem się toczy
Chorwacja od kuchni

Chorwacja od kuchni 336

Chorwacja to idealny kierunek wakacyjnych podróży. Odwiedzającym go turystom oferuje wszystko, co gwarantuje udany wypoczynek: słoneczną pogodę, często z dodatkiem ożywczego wiaterku, krystalicznie Zobacz więcej
PaulinaPepa
PaulinaPepa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Blog o Jedzeniu
Bób i Chorwacja

Bób i Chorwacja 80

Zamykam oczy i widzę wąskie uliczki, biało-beżowe kamienice, na balkonach kolorowe kwiaty. Po godzinie 18 kiedy wszyscy schodzą z plaż na obiad po miasteczku rozchodzi się zapach przygotowywanych Zobacz więcej
WiktoriaG
WiktoriaG Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pyza made in Poland
Chorwacja: wypad kulinarny

Chorwacja: wypad kulinarny 76

Niezależnie od tego, gdzie się udamy odnajdujemy Azję. Tym razem jednak jej cząstkę, w postaci wietnamskiej kawy, musieliśmy zabrać ze sobą. Klimat wybrzeża Adriatyku jakoś nie sprzyja smakom Zobacz więcej
Smakowisko
Smakowisko Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Chorwacja od kuchnii

Chorwacja od kuchnii 143

Na początku października wybrałam się ze znajomymi na rejs jachtem po Chorwacji. Była to dla mnie pierwsza przygoda z żeglarstwem oraz z Chorwacją. Żeglarskie życie okazało się całkiem ciekawe i Zobacz więcej
Oliwne Oh how lovely.. » Chorwacja- Wencecja część pierwsza Uprzedzałam Was, że jadę na wakacje i może mnie nie być. Pierwszy tydzień minął ze słabym internetem, ale minął. W drugim tygodniu, choć na Zobacz więcej
sniezka
sniezka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Śnieżka gotuje
Ajvar: Chorwacja w słoiku

Ajvar: Chorwacja w słoiku 81

Kolejne przetwory z Domowego Zakładu Przetwórstwa Warzywnego. Tym razem ajwar/ajvar (nie mogę zdecydować się na wersję pisowni). Ci, którzy zaglądają na mojego bloga wiedzą, że Chorwację uwielbiam. Zobacz więcej
Po zeszłorocznej samochodowej wyprawie do Rumunii, w tym roku postanowiliśmy wypocząć na lenia oraz pierwszy raz skorzystać z oferty biura turystycznego. W wieku 30 lat był to nasz pierwszy raz (nawet Zobacz więcej
Justine-abroad
Justine-abroad Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Świat na talerzu
CHORWACJA: Ćevapčić

CHORWACJA: Ćevapčić 156

Choć to danie jest rozprzestrzenione po całych Bałkanach, mi zapadło w pamięci jako wspaniałe wspomnienie naszych pierwszych wspólnych wakacji, właśnie w Chorwacji. Przy okazji panujących niedawno Zobacz więcej
SmakUla
SmakUla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Chorwacja okiem SmakUli #2 zwiedzanie

Chorwacja okiem SmakUli #2 zwiedzanie 59

Patrząc na nasze już kilkuletnie umiłowanie do sierpniowych odpoczynków to tegoroczne urlopowanie zaczęliśmy dość wcześnie. Tym razem, nie mając już na głowie organizacji ślubu i wesela, Zobacz więcej
Pizza inspirowana Chorwacją, specjalność domu Ulubiona i najczęściej robiona pizza w naszym domu. Pierwszy raz spróbowaliśmy pizzy z dodatkiem anchois na Chorwacji, gdzie czas wolniej płynie, a Zobacz więcej
Chorwacka Istria, to pierwszy przystanek, na którym zostaliśmy trochę dłużej. Mieszkaliśmy w Novigradzie, malowniczym miasteczku położonym pomiędzy Umagiem a Porecem na zachodnim wybrzeżu. Plaże Zobacz więcej
Croatia... Mówi się "wszędzie dobrze ale w domu najlepiej". Są jednak takie miejsca, z których wracać się po prostu nie chcę. Miejsca, gdzie czas się zatrzymuje, zapominasz o problemach i szarej Zobacz więcej
Całkowite odcięcie się od rzeczywistości w której żyjemy potrzebne jest każdemu z nas, bez telewizji, radia i innych doniesień co fantastycznego dzieje się w naszym kraju. No dobra jako taki dostęp do Zobacz więcej
gotujebochce
gotujebochce Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotuje Bo Chce
Chorwacja 2012 - majówka

Chorwacja 2012 - majówka 60

Rogaliki z ciasta francuskiego z dżemem Co prawda, znów korzystałem z gotowego ciasta francuskiego, tylko i wyłącznie dlatego, że zostało mi od koszyczków , ale się zawziąłem i... Zobacz więcej