ciasta z dodatkiem tluszczu

piattodelgiorno
piattodelgiorno Obserwuj blogaObserwujesz bloga
PIATTO DEL GIORNO
DO PRACY - 6

DO PRACY - 6  349

3
, chili Wszystkie skladnikina ciastowymieszac. Nalesniki smazymy na patelni bez tluszczu. Przygotowujemy nadzienie. Warzywa kroimy w drobna kostke, mieszamy z serkiem, tunczykiem i przyprawami. Zobacz więcej
To raczej nie jest czekoladowe, ciężkie ciasto, chociaż bardzo, bardzo ciemne i intensywne w smaku, dzięki dużej zawartości kakao i dodatkowi kawy. Ciasto na bazie majonezu jest lekkie a nawet-sypkie. Zobacz więcej
z piwem na gladka mase bez grudek,dodac jajko i przyprawy.Odstawic na pol godziny.Ciasto ma byc geste,nie moze sciekac z ryby rybe umyc ,pokroic na porcje ,skropic sokiem z cytryny i posolic filety Zobacz więcej
Bardziej przypomina slodki chleb- malo w nim tluszczu i w ogole nie ma jajek. Ma za to przepyszna chrupiaca skorke, ktora polubily moje dzieci ;) Zajadaly sie nim na sniadanie i na podwieczorek po Zobacz więcej
Czy coś może być lepszego niż kawałek wilgotnego i czekoladowego ciasta ? Ba ciasta które w dodatku nie jest takim zwykłym czekoladowym ciastem bo odchudzonym czyli zdrowszym i o mniejszej zawartości Zobacz więcej
Czas na karnawalowe szalenstwa ,moze wiec wykorzystacie pomysl na delikatne jak puszek "paluszki". Mozemy je podac zarowno na slodko ( jak u mnie ) i posypac cukrem pudrem,lub tez podac jako dodatek Zobacz więcej
Czasami smażymyspring rollsyw głębokim tłuszczu, ale najczęściej w piekarniku by uniknąć nadmiaru tluszczu. Spring rollsy z ryżowych płatów, zawsze robimy na parze w specjalnym bambusowym naczyniu. Zobacz więcej
Smazone przekaski z ciasta drozdzowego sa w Neapolu typowymi przekaskami fast food. Najczesciej jadane sa zrobione z samego ciasta drozdzowego. Pozniej mozemy do niego dodawac rowniez dodatki takie Zobacz więcej
Ta potrawa jest znana jak Polska dluga i szeroka,,a czy we Wloszech jest podobnie?--zdecydowanie tak!!!! Jakkolwiek nazwiemy --to zawsze beda "kluchy"-wiec maja absolutne "wziecie ". Jezeli sie Zobacz więcej
Proste,szybkie ciasto dla wielbicieli truskawek i bananow.Spod z dodatkiem podprazonych mielonych orzechow laskowych swietnie komponuje sie z mascarpone i truskawkami.Dla tych co szukaja nowych Zobacz więcej
byloby z wisniami.Upieklam je jako male co nieco do kawy w foremce o przekroju 20 cm. Skladniki na kruszonke: 120 g maki 75 g masla 20 g groszkow czekoladowych(starlam kawalek czekolady) 60 g cukru 1 Zobacz więcej
jeszcze nie kosztowal tych wspanialosci ,goraco namawiam do sprobowania.A jak zdrowa jest cukinia i ,ze naprawde warto ja jesc mozecie przeczytac tutaj:klik Skladniki: 3 srednie cukinie ( u mnie Zobacz więcej
W tym roku,dzieki wyjatkowej operacji slonecznej owoce sa niezwykle smakowite i slodkie.Korzystajmy zatem z ich dobrodziejstw,bo lato jest takie krotkie. Kupilam dzis koszyczek Zobacz więcej
Tarta brzoskwiniowa w stylu rustykalnym.Tu perfekcjonizm nie jest wymagany,bo im bardziej nieforemnie rozwalkujemy ciasto ,tym tarta bedzie bardziej szykowna.Musicie sprobowac,bo tarta jest Zobacz więcej
We wczesniejszych postach "przedstawilam" Wam juz pare smazonych przekasek neapolitanskich: frittatine di pasta, czyli smazona przekaska z makaronu bucatini z beszamelemi scagliuozzi (polenta fritta), Zobacz więcej
aniamat
aniamat Obserwuj blogaObserwujesz bloga
coolandminty
ZIEMNIAKI DAUPHINE

ZIEMNIAKI DAUPHINE 910

4
Klasyczne francuskie kuleczki ziemniaczane zwane u nas dufinkami to świetny sposób, aby zamiast zwyłych ziemniaków z wody podać coś oryginalnego i bardziej eleganckiego. Dobrze sprawdzą się jako Zobacz więcej
dodać mąkę ziemniaczaną i mieszając dodawać stopniowo mąkę orkiszową. Ciasto na placki ma być lekko płynne ale niezbyt rzadkie. Mnie wyszło 300g mąki ale może być równie dobrze mniej lub więcej. Zobacz więcej
Nie mialam ostatnio "reki" do ciast ucieranych. Jedyne ciasto, ktore mi wychodzilo i ktore pieklam bardzo czesto, to placek poznanski ze sliwkami (przepis znajdziecie tu: klik). W pozostalych ciastach Zobacz więcej
Pyszny,bardzo aromatyczny, orientalny mazurek z zaskakujacym nadzieniem .Marchewka okazuje sie warzywem uniwersalnym.Biszkopt marchewkowo-migdalowy ,oraz smaczne,wilgotne ciasta marchewkowe wszyscy Zobacz więcej