ciasta z makiem i wisniami

Est-Ouest
Est-Ouest Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Est-Ouest
Prosty tort czekoladowy

Prosty tort czekoladowy 440

0
Robilam go na zamowienie, na kolacje do przyjaciol... Na okolo 10 porcji czas 1 h przyrzadzania plus pieczenie okolo 1 h 400 g maki 240 g cukru 145 g masla laska wanili 60 g kakao 1/2 paczki proszku Zobacz więcej
bijana
bijana Obserwuj blogaObserwujesz bloga
smaki mojej kuchni
Pancake Tuesday

Pancake Tuesday 120

0
wisniowych pancakes. w oryginale byly jagodowe, u mnie zastąpione mrozonymi wisniami. 200g samorosnacej maki 1 lyzeczka proszku do pieczenia( lub zwykla maka pszenna plus nieco wiecej proszku) 1 Zobacz więcej
na 180-200 C na 30 min. Skladniki na wypelnienie : 1 l kremowki ok 50 gr cukru pudru 3 puszki wisni 6 lyzeczek maki ziemniaczanej 50-100 ml sherry *2-3 lyzeczki zelatyny* czekolada Wykonanie: Zobacz więcej
tarty potrzebujemy: 250 g maki orkiszowej jasnej 2 żółtka 2 łyżki cukru trzcinowego szczypta soli 1/2 kostki masła Z podanych składników zagniatamy ciasto, formujemy kulkę, zawijamy w folię i Zobacz więcej
ciasta. Pozostala mase dzielimy na 2 czesci i jedna z nich nakladamy na druga warstwe biszkoptu. Na gore kladziemy ostatni blat ciasta, sciagamy obrecz i caly tort (gora i boki) smakujemy ostatnia Zobacz więcej
Witajcie, jutro moja mama ma urodziny, wiec dzis zapraszam na tort ! Z truskawkami, orzechami i bita smietana. 2 tabliczki czekolady z orzechami 2 polewy czekoladowe (orzechowe) 10 dag masla 4 jajka Zobacz więcej
karto_flana
karto_flana Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Z kartoflanego pola
Buchty

Buchty 317

0
dwoch lyzek masla i wyrobic ciasto. Odstawic do wyrosniecia na ok. 20-40 minut do podwojenia objetosci. 3. Z ciasta uformulowac walek i pokroic na 15 rownych kawalkow. 4. 2 lyzki masla roztopic, Zobacz więcej
Wymyslilam sobie, ze na Swieta spedzane w Polsce zrobie cos niemieckiego :) Najlatwiej bylo z deserem, a ze moj maz pochodzi ze Szwabii, to wybor padl na ten typowy dla tegoz regiony wypiek... Przepis Zobacz więcej
ekspresowa z pieczarek i szynki Czekoladowy "cupcake" z dynia i nutella orzechowa Filety pstraga na pieczonych ziemniakach pod "pierzynka " Ciasteczka korzenne z imbirowa nuta Jesienne rogaliki z Zobacz więcej
Clafoutis (czytaj: klafu'ti), to francuski przysmak, z ktorego slynie rejon Limousin. Nie wiem, czy macie jakiekolwiek skojarzenia zLimousin, ale mniekojarzy sieglownie z krowami :D Poniewaz jednak Zobacz więcej
zoltek i ubijamy je na sztywno,potem powoli dodajemy dodajemy cukier,zoltka,wode na koniec przesiane obie maki z proszkiem do pieczenia i barwnik ( ilosc zalezy od tego jak intesywny kolor chcemy Zobacz więcej
cukrem i dodajemy do bialek ubijamy az masa bedzie dosc sztywna,potem dodajemy strumieniem olej i rum. Odkladamy mikser,do masy biszkoptowej dodajemy kolejno,proszek migdalowo-orzechowy,pokruszone Zobacz więcej
– http://przepisyjoli.com/2015/11/torcik-z-masa-kokosowa/ ROLADA PIERNIKOWA Z MAKIEM – http://przepisyjoli.com/2015/11/rolada-piernikowa-z-makiem/ NAJŁATWIEJSZE CIASTO – RODZYNKOWIEC – Zobacz więcej
anthonyb
anthonyb Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kuchnia pod wulkanem
Cassata siciliana

Cassata siciliana 412

0
Cassata to tradycyjne ciasto sycylijskie, z nadzieniem z oslodzonej ricotty (owczej) i biszkoptu, pokryte marcepanem i lukrem iozdobione owocami kandyzowanymi. Mozemy spotkac sie z niezliczona iloscia Zobacz więcej
Est-Ouest
Est-Ouest Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Est-Ouest
Paczki z roza i bez rozy

Paczki z roza i bez rozy 173

0
egzaminu. Tak wiec dzisiaj paczki nadziewane przed smazeniem platkami rozy w cukrze i po smazeniu konfitura sliwkowa z imbirem oraz jagodowa, wlasnej roboty i lekko zmiksowana dla tego celu... A Zobacz więcej
na folii i okrywamy szczelnie ciasto. Dwie polowki ciasta umieszczamy w lodowce na ok.2 godz. W tym czasie przekladamy rozdrobniona czekolade do blendera,dodajemy zimne maslo,cukier i wszystko Zobacz więcej
, co bardzo milo zaskakuje nasze podniebienia :) Slodycz swietnie rownowazy sie z kwaskowatym musem – pysznosci :D ..i znowu rozrastam sie w szerz hahaha :P Skladniki KRUCHE CIASTO 6 zoltek 0,5 kg Zobacz więcej
Skąd ta nazwa? Nie mam pojęcia…pewnie od różnobarwności tego ciasta Jest pełne kolorów, ale i smaków smacznie uzupełniających się wzajemnie Ciasto wilgotne, puszyste, natomiast wnętrze pełne Zobacz więcej
od razu, taka była pyszna! u mnie w wersji zmodyfikowanej wg własnych upodobań. Salatka ziemniaczana z chorizo i bursztynem 500 g ziemniaków sałatkowych (typ A) sól 200 g cienkiej kiełbasy chorizo Zobacz więcej
w kategorii Różnorodności Wielkanocne Babki z Lurpakiem książka Przetwory i dania miesne Siostry Anastazji za Śliweczki w occie Miejsce 3cie w Konkursie Wielkanocnym za ZielonąSałatkę książki dla Zobacz więcej