Przepis na dorsz po baskijsku z prawdziwkami

Dorsz po baskijsku - duszona ryba z warzywami - Ciasna Kuchnia przełącz nawigację Home O nas Przepisy Agi Kuby Blog Kontakt ZDJĘCIE GALERIA VIDEO Dorsz po baskijsku – duszona ryba z warzywami Dorsz po Zobacz więcej
Usagi
Usagi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W kuchni Usagi
Dorsz z papryką po baskijsku

Dorsz z papryką po baskijsku 332

Ostatnio stanowczo mamy cigoty w stron wieych ryb i sporo z nimi eksperymentuj. Tym razem udao mi si kupi bardzo adne filety z dorsza bez skry, wic postanowiam spoytkowa je w potrawce. Dorsz po Zobacz więcej
Niezwykle aromatyczna ryba przeniknięta zapachem ziół i warzyw. A wszystko za sprawą wspólnego duszenia. Rewelacyjne jednogarnkowe danie, które nie wymaga wiele pracy i przygotowań. 400 g dorsza 1 Zobacz więcej
Usagi
Usagi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W kuchni Usagi
Śledzie po baskijsku

Śledzie po baskijsku 110

Obiecuję, że to już ostatnie śledzie na blogu, przynajmniej na jakiś czas. Siłą tego przepisu jest to, że tak naprawdę nie muszą to być śledzie, można w ten sposób zrobić sos do obiadu z dowolną białą Zobacz więcej
Słynny pająk sprzed Muzeum Guggenheima w Bilbao. Zapraszam do świątecznego numeru "Mojego Gotowania" na pyszne wielkanocne przepisy i mój mały artykuł o pełnym atrakcji Kraju Basków. Odetchnijcie Zobacz więcej
pistachio-lo
pistachio-lo Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
SPIS PRZEPISÓW - LINKI

SPIS PRZEPISÓW - LINKI 1766

BOŻE NARODZENIE Babka cytrynowa z żurawinami Baba drożdżowa czekoladowa Baba drożdżowa (Neli Rubinstein) Baba drożdżowa podolska (puszysta) Babka pomarańczowo migdałowa (z mąką ryżową) Christmas cake Zobacz więcej
Euskadi EUSKADI – KUCHNIA BASKIJSKA https://www.facebook.com/EuskadiKrakow/ Brodzińskiego 4|godziny otwarcia wt. –czw. i niedz. 12:00-22:00; pt.-sob. 12:00-23:00 Knajpka zlokalizowana jest w samym Zobacz więcej
Dorsz w panierce krewetkowej – czyli rybka w piątek Dorsz w panierce krewetkowej – czyli rybka w piątek Bardzo lubię dorsza, niestety ciężko dostać w Polsce dobre filety. Brakuje mi smaku dorsza “free Zobacz więcej
Mariolka90
Mariolka90 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
UGOTOWAĆ
Dorsz smażony

Dorsz smażony 12036

Danie idealne na piątkowy obiad - smażony dorsz z ziemniakami i fasolką szparagową. Taka rybka jest szybka do przygotowania i bardzo smaczna. Składniki dla 4 osób: 1 duży płat filetowanego dorsza (co Zobacz więcej
Bez kobiety żyć się nie da, a z kobietą żyć nie sposób. Tak zwykł mawiać jeden z moich profesorów. Spieszę więc donieść, że oficjalnie wytrzymałem z A. już ponad 365 dni*. Z tej okazji postanowiliśmy Zobacz więcej
Dorsz jest obowiazkową rybą w czasie Postu i Wielkejnocy. Zajmuje w kuchni hiszpańskiej należne miejsce w czołówce najpopularniejszych dań. W tej chwili (kilka dni przed Wielkanocą) Zobacz więcej
Od czasu do czasu robię na obiad dania "po baskijsku", czyli z dodatkiem papryki, cebuli, białego wina i dojrzewającej szynki. Są proste do zrobienia, a pełne smaku. Pisząc te słowa, wróciłam do Zobacz więcej
Czyli nadal "gram w zielone" w mojej kuchni. Dzis bawilam sie tym daniem w porze obiadu, ale poniewaz padlo pytanie o czas a zauwazylam, ze zapominam podac czas przygotowania poprawy to poprawiam ten Zobacz więcej
anika85
anika85 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
jodłowe zacisze
Dorsz

Dorsz 8817

Chrupiąca rybka doskonała na piątkowy obiad z ziemniaczkami i surówką. Smacznego :) Składniki: 5 filetów z dorsza przyprawa do ryb sól, pieprz jajko bułka tarta olej do smażenia Filety kroimy na 3 Zobacz więcej
Vive la cuisine!
Vive la cuisine! Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dorsz w sosie

Dorsz w sosie 149

ViveLaCuisine • Dorsz w sosie jogurtowo-musztardowym Do poprawnego wyświetlania strony wymagane jest wsparcie JavaScript. W tym celu prosimy go włączyć lub użyć przeglądarki, która go wspiera. À LA Zobacz więcej
Magdalena Poniewierska
Magdalena Poniewierska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Limonkowy
DORSZ SMAŻONY

DORSZ SMAŻONY 8421

Pamiątka z wakacji. W tym roku wakacje spędziliśmy nad naszym, polskim morzem. Tydzień byliśmy w Grzybowie (koło Kołobrzegu). Tam też jedliśmy najobrzydliwszą rybę smażoną, jaką ktoś może w ogóle Zobacz więcej
Nie napiszę Wam, że w ten weekend upiekłam chleb i ciasto, zrobiłam pyszny obiad i kartki świąteczne, nadrobiłam prasowanie i zaległe maile. W ten weekend jedliśmy naleśniki. Na śniadanie, obiad i Zobacz więcej
Dota
Dota Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Oneginetatopa
Baskijski piknik – już jutro!!!!

Baskijski piknik – już jutro!!!! 42

Baskijski piknik już zapakowany w pudełka fot. D.Szymborska Uff. Pudełka już w lodówce, po bagietkę pójdę jutro rano. Dużo tego, a wszystko typowo baskijskie, takie jak koleżanki Baskijki biorą na Zobacz więcej
Dota
Dota Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Oneginetatopa
Romantyczna baskijska kolacja

Romantyczna baskijska kolacja 2792

Nie zawsze jest potrzebna okazja. Oczywiście by się znalazła bo dziś z J. zrobiliśmy nasz prywatny duathlon – woda i rower. Co oznacza, że jesteśmy padnięci. Będzie krótko bo nie chce, żeby to co nie Zobacz więcej
myredpot
myredpot Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
my red pot
Risotto z suszonymi prawdziwkami

Risotto z suszonymi prawdziwkami 37

Risotto z suszonymi prawdziwkami - lunch - my red pot - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU my red pot Risotto z suszonymi prawdziwkami (01.01.2017)Biały Yule Log (22.12.2016)Świąteczna Zobacz więcej