dzień w którym polubiłam

Geneza: Było to pewnego pięknego zimowego wieczoru. A dokładniej wieczoru sylwestrowego. Spotkaliśmy się ze znajomymi aby odpowiednio zakończyć stary rok oraz powitać nowy. Każdy miał przynieść jakąś Zobacz więcej
Odkąd pamiętam chciałam mieć działkę, taką z mnóstwem kwiatów, z krzaczkami owocowymi i takim prawdziwym domem, w którym można coś ugotować, wyjąć z lodówki zimne piwo i upiec muffiny kiedy się chce. Zobacz więcej
Istria
Istria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje codzienne przyjemności
Stambuł w 1 dzień

Stambuł w 1 dzień 22

W drodze na Kubę zatrzymaliśmy się na kilkanaście godzin w Istambule. Umyślnie zakupiliśmy takie bilety lotnicze, by mieć czas na zwiedzenie stolicy Turcji. Zarezerwowaliśmy lot linią Turkish Zobacz więcej
nietylkopasta
nietylkopasta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nietylkopasta.pl
Werona w jeden dzień

Werona w jeden dzień 30

Do Werony trafiliśmy trochę przypadkowo, trochę „na spontanie”. Majowy wyjazd na narty do Austrii planowaliśmy połączyć z wypadem do Wenecji. Traf chciał że pogoda ostatniego dnia miała już się nieco Zobacz więcej
Jednym z największych korzyści mieszkania w Anglii jest możliwość zobaczenia miejsc, jakich nie uświadczyłam nigdzie indziej. Pod tym względem Bath ma całkowicie odmienny charakter. Każda uliczka, po Zobacz więcej
Śniadanie we Francji to newralgiczna sprawa. Niby z każdej strony otaczają człowieka piekarnie ze świeżo wypieczonymi bochenkami chleba i croissantami, ale jednak francuski początek dnia jest Zobacz więcej
Na północy Francji, gdzie mieszkam, wiosna w pełni. Kilkanaście stopni ciepła, słońce, kwitnące drzewa i forsycje. Wraz z Moim K. postanowiliśmy skończyć z zimowym gnuśnieniem w domu i ruszyć Zobacz więcej
Kurczaczek... na rauszu » Dzień, w którym służba się wyemancypowała... ;] czwartek, 08 marca 2012, zjedz_mnie Komentarze Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Przewodnik: dzień w San Francisco

Przewodnik: dzień w San Francisco 13

Przewodnik: dzień w San Francisco - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Zobacz więcej
Od góry od lewej: bycze jądra z boczniakami, sieja, łosoś, krokiety i szef kuchni z Sueno i ja fot. D.Szymborska Dziś odwiedziłyśmy 4 z 15 barów, restauracji, które biorą udział w konkursie na Zobacz więcej
Od lewej od góry: dorsz, ośmiornica, krewetka, 2x krokiety, pampuch, poliki, papryczki (bo śliczne) i morski pomidor fot. D.Szymborska Tak, zjadałam 8 tapas, to znaczy nie tak do końca, bo czasem mi Zobacz więcej
Czy na świętowanie Dnia Matki można znaleźć piękniejsze miejsce ? Przed południem ruszamy na zwiedzanie iście tajemniczego ogrodu, choć położonego w centralnym punkcie miasta. Hermannshof położony Zobacz więcej
maj jest wyjątkowy pod wieloma względami. w zeszłym roku ja z anginą leczoną od miesiąca, na kolejnym antybiotyku, martwiłam się jak dam radę bawić się na własnym weselu i czy po miesiącu zwolnienia i Zobacz więcej
Być może niektórzy z Was sądzili, że skończyłam z tym blogiem, ale nic bardziej mylnego! Fakt, nie było mnie tu prawie 3 tygodnie, ale śniadania jadłam i nawet wszystkie sfotografowałam. Moja Zobacz więcej
Jak każdy raz w roku mam urodziny i raz w roku wszystko musi pójść nie tak. To jest dzień w którym mogę być pewna, że coś się będzie działo i to na sto procent nie tak jakbym tego chciała. Były Zobacz więcej
Mój występ w "Dzień dobry TVN"*; Na początku lutego po raz drugi odwiedziłam studio "Dzień dobry TVN", by ugotować kilka retro smaczków. Mimo iż menu składało się tylko z trzech potraw, długo nad nim Zobacz więcej
Jak już wiecie, bądź jeszcze nie, uwielbiamy z K. jeździć na jednodniówki. Tym razem mieliśmy więcej czasu na poznanie miasta, bo aż trzy dni. A trzeba przyznać że Brno to miejsce idealne na Zobacz więcej
Akcja#kuchniazpazuremtrwa! W skrócie chodzi o to, żeja tworzę koci kontent, Wy wpłacacie pieniądze na rzecz Fundacji Koci Pazur iwspólnie napełniamy setki futrzastych, kocich brzuszków. Bo jesteśmy Zobacz więcej
Jesteś w trakcie diety redukcyjnej. Utracone kilogramy i coraz luźniejsze ubrania sprawiają że pękasz z dumy. Oczami wyobraźni widzisz siebie na plaży w skąpym bikini. Bez poczucia skrępowania i Zobacz więcej
Stek, krwisty stek, mało wysmażony, rare - wszystkie te słowa napawały mnie lękiem, aż do pamiętnego dnia 8 sierpnia. 8 sierpnia wraz z grupą lubelskich blogerek: Edytą, Kariną, Marleną, Gosią, Elizą Zobacz więcej