dzień w którym polubiłam

Geneza: Było to pewnego pięknego zimowego wieczoru. A dokładniej wieczoru sylwestrowego. Spotkaliśmy się ze znajomymi aby odpowiednio zakończyć stary rok oraz powitać nowy. Każdy miał przynieść jakąś Zobacz więcej
Istria
Istria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje codzienne przyjemności
Stambuł w 1 dzień

Stambuł w 1 dzień 17

W drodze na Kubę zatrzymaliśmy się na kilkanaście godzin w Istambule. Umyślnie zakupiliśmy takie bilety lotnicze, by mieć czas na zwiedzenie stolicy Turcji. Zarezerwowaliśmy lot linią Turkish Zobacz więcej
nietylkopasta
nietylkopasta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nietylkopasta.pl
Werona w jeden dzień

Werona w jeden dzień 24

Do Werony trafiliśmy trochę przypadkowo, trochę „na spontanie”. Majowy wyjazd na narty do Austrii planowaliśmy połączyć z wypadem do Wenecji. Traf chciał że pogoda ostatniego dnia miała już się nieco Zobacz więcej
Na północy Francji, gdzie mieszkam, wiosna w pełni. Kilkanaście stopni ciepła, słońce, kwitnące drzewa i forsycje. Wraz z Moim K. postanowiliśmy skończyć z zimowym gnuśnieniem w domu i ruszyć Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Przewodnik: dzień w San Francisco

Przewodnik: dzień w San Francisco 12

Przewodnik: dzień w San Francisco - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Zobacz więcej
Od góry od lewej: bycze jądra z boczniakami, sieja, łosoś, krokiety i szef kuchni z Sueno i ja fot. D.Szymborska Dziś odwiedziłyśmy 4 z 15 barów, restauracji, które biorą udział w konkursie na Zobacz więcej
Od lewej od góry: dorsz, ośmiornica, krewetka, 2x krokiety, pampuch, poliki, papryczki (bo śliczne) i morski pomidor fot. D.Szymborska Tak, zjadałam 8 tapas, to znaczy nie tak do końca, bo czasem mi Zobacz więcej
Czy na świętowanie Dnia Matki można znaleźć piękniejsze miejsce ? Przed południem ruszamy na zwiedzanie iście tajemniczego ogrodu, choć położonego w centralnym punkcie miasta. Hermannshof położony Zobacz więcej
Kurczaczek... na rauszu » Dzień, w którym służba się wyemancypowała... ;] czwartek, 08 marca 2012, zjedz_mnie Komentarze Zobacz więcej
maj jest wyjątkowy pod wieloma względami. w zeszłym roku ja z anginą leczoną od miesiąca, na kolejnym antybiotyku, martwiłam się jak dam radę bawić się na własnym weselu i czy po miesiącu zwolnienia i Zobacz więcej
Mój występ w "Dzień dobry TVN"*; Na początku lutego po raz drugi odwiedziłam studio "Dzień dobry TVN", by ugotować kilka retro smaczków. Mimo iż menu składało się tylko z trzech potraw, długo nad nim Zobacz więcej
Jak już wiecie, bądź jeszcze nie, uwielbiamy z K. jeździć na jednodniówki. Tym razem mieliśmy więcej czasu na poznanie miasta, bo aż trzy dni. A trzeba przyznać że Brno to miejsce idealne na Zobacz więcej
Akcja#kuchniazpazuremtrwa! W skrócie chodzi o to, żeja tworzę koci kontent, Wy wpłacacie pieniądze na rzecz Fundacji Koci Pazur iwspólnie napełniamy setki futrzastych, kocich brzuszków. Bo jesteśmy Zobacz więcej
Jesteś w trakcie diety redukcyjnej. Utracone kilogramy i coraz luźniejsze ubrania sprawiają że pękasz z dumy. Oczami wyobraźni widzisz siebie na plaży w skąpym bikini. Bez poczucia skrępowania i Zobacz więcej
Być może niektórzy z Was sądzili, że skończyłam z tym blogiem, ale nic bardziej mylnego! Fakt, nie było mnie tu prawie 3 tygodnie, ale śniadania jadłam i nawet wszystkie sfotografowałam. Moja Zobacz więcej
Jak każdy raz w roku mam urodziny i raz w roku wszystko musi pójść nie tak. To jest dzień w którym mogę być pewna, że coś się będzie działo i to na sto procent nie tak jakbym tego chciała. Były Zobacz więcej
SMAKI GDAŃSKA W JEDEN DZIEŃ Gdańsk to miasto wyjątkowe, wyraziste, z ponadtysiącletnią historią. Jeden dzień to zdecydowanie za mało, aby zwiedzić wszystkie jego zakątki. Ale nawet w tak krótkim Zobacz więcej
Gdziekolwiek nie trafię, miejscem, które staram się odwiedzić, jest lokalny targ. By nacieszyć oczy, kubki smakowe, a przy okazji poznać kuchnię kraju przez jej składniki. Podpytuję sprzedawców, Zobacz więcej
Kisiel z żurawiny | Skład smaku Przeskocz do treści Skład smaku Kuchnia moja, kolorowa, najbardziej w kolorze Śliwki. Menu i widgety Kolorowy Facebook Smaku Szukaj: Archiwa Listopad 2016 Październik Zobacz więcej
Stek, krwisty stek, mało wysmażony, rare - wszystkie te słowa napawały mnie lękiem, aż do pamiętnego dnia 8 sierpnia. 8 sierpnia wraz z grupą lubelskich blogerek: Edytą, Kariną, Marleną, Gosią, Elizą Zobacz więcej