Przepis na fritto misto

Kalejdoskop Renaty Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Fritto misto di mare

Fritto misto di mare 279

Dziś chciałabym Wam zaproponować przepis na fritto misto. Fritto misto to nic innego jak mieszane smażone owoce morza. We Włoszech przygotowane są z krewetek, kalmarów, małych mątw, małych Zobacz więcej
We Florencji mieszkałam w uroczym hotelu w centrum miasta (http://www.johanna.it/). Luca, jego przystojny właściciel, dał mi cenne wskazówki, gdzie można zjeść dobrą kolację i gdzie warto pójść, żeby Zobacz więcej
Rewelacyjne małe okonki. Małe, a nawet malutkie. Lepsze niż fritto misto. Tak świeże i delikatne. Tylko w Węgorzewie! Bar Mazurski przy ul. Zamkowej. Niepozorny, lecz absolutnie godny polecenia. Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Dolce vita….

Dolce vita…. 146

Powroty z wakacji bywają trudne. Najtrudniejsze, gdy wraca się z miejsca szczególnie bliskiego sercu. Dla nas takim miejscem od wielu już lat są Włochy. Nie sposób zliczyć, ile razy tam już byliśmy! Zobacz więcej
Tapenda.pl
Tapenda.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Tapenda
Gnocco Fritto- kuchnia włoska

Gnocco Fritto- kuchnia włoska 145

Zapraszam na gnocco fritto ( wym. niokko fritto). Gnocco fritto to regionalne danie pochodzące z prowincji Emilia Romagna. Gnocco fritto to wytrawne faworki, które podaję się zamiast chleba w Zobacz więcej
kuba.pichci
kuba.pichci Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuba Pichci
Pomodoro Pizza

Pomodoro Pizza 107

W miniony weekend odwiedziliśmy jedną z naszych ulubionych łódzkich restauracji – pizzerię Pomodoro. Jużparę razy przymierzałem się do napisania krótkiej recenzji tego miejsca iwygląda na to, że tym Zobacz więcej
Gnocco fritto ( wym. niokko fritto) przekąska, która we Włoszech posiada kilka określeń, w zależności od rejonów. I tak mamy również np: torta fritta, crescentina fritata itp. Mój ulubiony przepis Zobacz więcej
Trattoria Caprese, Piazza della loggia 11, Brescia, Lombardia, Włochy. www: http://www.trattoriacaprese.it/locali/brescia/ Bywają i dobre sieciówki, serwujące smakowite dania i miłe wina. Zwłaszcza, Zobacz więcej
Dobry Piemont w rozsądnej cenie? Da się! Kiedyś powiedziałem, że jeśli szukacie taniego i dobrego wina z Piemontu, to lepiej sobie odpuśćcie. Wciąż tak uważam, a dzisiejszy wpis dotyczący wina Zobacz więcej
czosnekwpomidorach
czosnekwpomidorach Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kraków na weekend

Kraków na weekend 49

W tym roku naszym głównym i wyczekanym kierunkiem na wakacje były Włochy. Samolot na Sardynię mieliśmy z Krakowa, dlatego postanowiliśmy wydłużyć nasz urlop i spędzić chwilę czasu w tym pięknym Zobacz więcej
www Via Nazionale per Sorrento, Amalfi W Da Ciccio jedliśmy kilka razy. Patrząc z ulicy nie powala, dopiero kiedy znaleźliśmy się w środku, zdaliśmy sobie sprawę z tego, że to nie jest całkiem Zobacz więcej
To będzie kolejna podróż wgłąb Piemontu, gdzie urodziła się moja najstarsza córeczka Sara. Kolejna w tamte rejony, czyżby nostaglia? Piemont jest piękny, smaczny, kolorowy.Kulminacja smaków przypada Zobacz więcej
Dobre kawy z mlekiem. Jak zrobić: Caffè Latte 1. W wysokiej i w miarę wąskiej szklance spienić mleko za pomocą dyszy ekspresu ciśnieniowego (albo przy użyciu ręcznego spieniacza -w tym przypadkunależy Zobacz więcej
CZĘŚĆ KULINARNA Śniadanie obowiązkowo na słodko - mleczna bułeczka z oryginalną ricottą, borówkami i morelami Jeden ze śniadaniowych bufetów - do wyboru, do koloru! Ja najczęściej wybierałam bułeczki Zobacz więcej
Frittata w Neapolu jest czesto przyrzadzanym daniem. Najpopularniejsze to frittata z makaronu, z cebula, zziemniakami, karczochami czy cukinia. Podaje sie ja na szybki obiad, ciepla kolacje czy Zobacz więcej
Jedno konto. Wszystkie usługi Google. Zaloguj się, by przejść do Bloggera Utwórz konto Jedno konto pozwala korzystać ze wszystkich usług Google Zobacz więcej
Składniki: 600 g filetów z dorsza 500 g dojrzałych pomidorów 1 łodyga selera naciowego 1 pęczek natki pietruszki 1 cytryna 1 mała cebula 2 ząbki czosnku 3 łyżki oliwy olej do smażenia 1 łyżka mąki 3 Zobacz więcej
5-6 ziemniaków (S) 2 czerwone papryki (S) 2 garści zielonego groszku (S) 6-8 pieczarek (S) oliwa z oliwek (S) 2 cebule (O) 5-6 ząbków czosnku (O) pieprz (O) łyżeczki pieprzu cayenne lub świeża Zobacz więcej
Pin It Z sentymentu dla polskich dziewczyn i pewnie z chęci rozerwania się trochę - strasznie mu się na tej Sycylii nudzi - zabrał nas do Syrakuz, gdzie na sobotnim rynku oszalałam na widok ryb, Zobacz więcej
Dziś kolejny wpis o miejscu w formie wywiadu, tym razem okiem mieszkańca. Na tym wywiadzie zależało mi w szczególności ze wzgledu na moją miłość do regionu Marche. Marche to nadal mało znany region w Zobacz więcej