galia

kuchniavege
kuchniavege Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Vege
Pomysł na sok z melona galia

Pomysł na sok z melona galia 188

I kolejny pomysł na sok. Tym razem bazą będzie melon galia a dodatkami wzbogacającymi smak pomarańcze, jabłka i gruszki. Składniki: - Melon Galia - 1 sztuka - Pomarańcze - 2 sztuki - Jabłka - 3 małe Zobacz więcej
W Europie byłam już chyba prawie wszędzie, jednak nie wybrałam się nigdy w podróż do Portugalii. Odkąd z mężem mamy dzieci – czyli od 7 lat, nie byliśmy nigdzie sami na dłużej niż jedną noc. Zobacz więcej
AZgotuj
AZgotuj Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wycieczka do Taviry Portugalia

Wycieczka do Taviry Portugalia 17

Spędzając tegoroczne wakacje w Andaluzji, wypożyczyliśmy samochód, aby zwiedzić położone niedaleko portugalskie wybrzeżeAlgarve. Bardzo spodobała nam się Tavira. Łatwo zaparkowaliśmy na bezpłatnym Zobacz więcej
Cristo Rei w Lizbonie. Z pewnością każdy, kto będąc w Lizbonie spacerował wzdłuż Tagu (nawet jeśli trafił tylko na reprezentacyjny Praça do Comércio albo spoglądał na rzekę z któregoś z licznych Zobacz więcej
Pobyt w Lizbonie wspominam z rozrzewnieniem... Gdy u nas było już zimno, pochmurno i deszczowo, w Lizbonie była piękna, słoneczna i bardzo ciepła jesień. W listopadzie chodziliśmy tam w koszulkach z Zobacz więcej
Deska portugalskich serów na wakacjach. Portugalia to kraj doskonałych serów, a wakacyjne deski serów na śniadanie, lunch lub kolację to FiK-owa tradycja. Tradycjaniezagrożona nawet wtedy, kiedy z Zobacz więcej
RainDrop
RainDrop Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Passionfruit
Omlet Italia

Omlet Italia 13

Jesienno - zimowe poranki nie muszą być szare i ponure. Mogą być pogodne niczym barwy słonecznej Italii. Gdy na nasz talerz zawita puszysty omlet z pesto, pomidorem i mozzarellą, choć przez chwilę Zobacz więcej
marcincupial
marcincupial Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Alternatywna
Portugalia!

Portugalia! 49

Już dziś opowieść o moim kolejnym razie z Portugalią! Zobacz więcej
basjula
basjula Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
BasJulowe pasje
Portugalia na talerzu

Portugalia na talerzu 213

Witajcie :) Dziś mamy dla Was notkę specjalną. W ostatnią środę Julka wróciła z kilkudniowego wyjazdu do Portugalii, gdzie poza zwiedzaniem miast, zabytków i chodzeniem malowniczymi uliczkami, Zobacz więcej
Tasty Travel
Tasty Travel Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Our Tasty Travel
Tavira (Portugalia)

Tavira (Portugalia) 54

Tavira jest według mnie najładniejszym miasteczkiem w Algarve, które zdołało się uchronić przed nowoczesnością i masową turystyką. W porównaniu z pobliskim Portimao, nie spotkamy tu kompleksów Zobacz więcej
Portugalii nie można mieć dość. My miałyśmy prawie dwa tygodnie na jej odwiedzenie i było nam bardzo ciężko zdecydować się na to, które miejsca zobaczyć. Wylądowałyśmy w Porto a 10 dni później Zobacz więcej
Dominika B
Dominika B Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Menu Smart
Portugalia!

Portugalia! 38

Igreja das CarmelitasPozdrowienia z Portugalii! Pierwszy raz w życiu nie mam wakacji, ale nie żałuję. Pierwsza Poważna Praca wywróciła moje życie do góry nogami, ale wyszło mi to na dobre. Jedyny Zobacz więcej
bistro mama
bistro mama Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Portugalia...

Portugalia... 115

Nie umiałam zdecydować co do zdjęć... Chciałam tak góra dziesięć pokazać, ale wszelkie próby eliminacji mi nie wychodziły. Dodałam więc całkiem sporo zatrzymanych w kadrze miejsc i momentów z Zobacz więcej
Facet i Kuchnia
Facet i Kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
FACET I KUCHNIA
Sintra | Portugalia

Sintra | Portugalia 23

Sintra w jeden dzień. Piękna, miejscami wręcz bajkowa Sintra to obowiązkowy przystanek podczas zwiedzania Portugalii, szczególnie jeśli głównym celem podróży jest np. Lizbona. Sintra położona jest Zobacz więcej
Stylowa Kuchnia
Stylowa Kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Rogaliki

Rogaliki 533

To jest ten czas kiedy porzucam na 40 dni czekoladę, słodkie ciasta, ciasteczka i cukiereczki... Z ogromnym bólem piekłam rogaliki, bo wiedziałam, że nie spróbuję tych z nadzieniem czekoladowym. Zobacz więcej
xmeeteatlovex
xmeeteatlovex Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
meet.eat.love
Galicja

Galicja 22

W Galicji pierwszy raz byliśmy w zeszłym roku, a ponieważ wspomnienia mieliśmy bardzo dobre – zdecydowaliśmy o rewizycie. W miniony weekend wybraliśmy się z parą przyjaciółna koncert do Łodzi. Zobacz więcej
justylla
justylla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Readeat.pl
Wegańska Portugalia vol.1

Wegańska Portugalia vol.1 226

O Portugalii krążą opinie, że jest mało przyjazna roślinożercom. Nie do końca dowierzam takim informacjom, bo zarówno na „mięsożernej” Malcie, jak i na opartej na podobnej do kuchni polskiej Słowenii, Zobacz więcej
justylla
justylla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Readeat.pl
Wegańska Portugalia vol.1

Wegańska Portugalia vol.1 286

Wstyd się przyznać, ale jeszcze tydzień temu kuchnia portugalska nie kojarzyła mi się zupełnie z niczym... Dorsz na 365 sposobów, tyle wyczytałam w przewodniku. A dzisiaj, po powrocie z Lizbony, z Zobacz więcej
To był mój trzeci raz w Portugalii. Po wyprawie nad brzeg rzeki Douro oraz po zeszłorocznej wyprawie do Evory, nareszcie przyszła kolej na odwiedzenie serca Portugalii - Lizbony. Podróż z Dublina jest Zobacz więcej