gdańsk zjeść

Kerowyn8 maja 2013 18:03 Ach, Gdańska majówka. I jej najważniejsze wydarzenie, otwarcie Misia - pierwsza okazja w roku, kiedy można zjeść najpyszniejsze lody na świecie. Byliście? :) Pozdrawiam Zobacz więcej
poznałyśmy się w pośpiechu, spotkałyśmy się na chwilę, na urwane słowa, w wielkim zamieszaniu, na naszym blogowym śniadaniu na Targu Węglowym, a później było dużo uśmiechów. był Gdańsk i Poznań razem. Zobacz więcej
gzik_i_pyry
gzik_i_pyry Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gzik i pyry
Wyjazd do Gdańska.

Wyjazd do Gdańska. 56

Anka | Lipiec 18, 2012 | KOMENTARZE:Brak komentarzy Kilka dni temu odwiedziłam Gdańsk. Spacerowałam po znajomych uliczkach, podziwiałam biżuterię z bursztynu i zjadłam najpyszniejszą rybę pod słońcem. Zobacz więcej
MITTE Chleb i Kawa, Rzeźnicka 47 B, Gdańsk Mitte Chleb i Kawa to niewielki lokal, w którym warto rozpocząć dzień od pysznej kawy Illy. Jak sama nazwa wskazuje można tu kupić pieczywo, a także ciekawie Zobacz więcej
;) bo lubimy dobrze zjeść i często jadamy wspólnie. W Domu Harcerza z M. jedliśmy już kilkakrotnie. Zjeść tam można niedrogo: 4zł za zupę, zestaw dnia za 9zł, dania obiadowe z surówką i kompotem Zobacz więcej
Witam ! Miałam dość długą przerwę z powodu wyjazdu, zapomniałam o tym napisać a później z braku czasu nie mogłam tego zrealizować ale już jestem wróciłam i znów będą pojawiać się moje nowe wymysły :D Zobacz więcej
Moim Smakiem
Moim Smakiem Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gdańsk: Pyra Bar

Gdańsk: Pyra Bar 46

Pyra Bar – Gdańsk ul. Garbary 6/5 Uzupełniamy Gdańskie zaległości :)) aż wstyd, że dopiero teraz :( Coś moi przewodnicy nie byli dobrze przygotowani aby zabrać mnie w jakieś ciekawe miejsce gdzie Zobacz więcej
Lodziarnia Miś, ul. Sukiennicza, Gdańsk Obowiązkowy punkt podczas wakacyjnych wycieczek do Gdańska Głównego. Jedna z najstarszych lodziarni z tradycją w Gdańsku, która powstała w 1962 roku i czas się Zobacz więcej
Lody Miś, ul. Sukiennicza, Gdańsk Obowiązkowy punkt podczas wakacyjnych wycieczek do Gdańska Głównego. Jedna z najstarszych lodziarni z tradycją w Gdańsku, która powstała w 1962 roku i czas się tu Zobacz więcej
Ostatniomiałyśmyokazję odwiedzić Gdańsk.Przepięknemiasto, stary rynek z kamienicami w których zapisana jest kupiecka historia miasta. Długo szukaliśmy miejsca, żeby zjeść dobry obiad. To był Zobacz więcej
Obiecałam Wam parę słów o mojej wizycie w Gdańsku i ważnym spotkaniu. Gdańsk odwiedziłam pierwszy raz, podczas tegorocznych wakacji na Kaszubach. Już wtedy, kiedy planowaliśmy wakacje wiedziałam, że Zobacz więcej
"krokiety", i podejrzewam, że Sandra została z nami dwoma czubkami-demoralizatorami o dzień dłużej żeby je zjeść :D Masa śmiechu, zabawy. Każda ma tu swój udział. Każda coś robiła. Ja np. zostałam Zobacz więcej
Zdjęciowo, analogowo i wspomnieniowo fot. D.Szymborska Znów w autokarze, tym razem z blogerami a nie youtuberami. Nie będzie łatwo pisać bo takie dyskusje… W jedynym zdaniu to bym podsumowała tak: Zobacz więcej
). doliczyłam się gotowania i składowania kulinarnych rupieci w 5 kuchniach (i szóstej w Rodzinnym Domu). nie doliczę się za to zakalców, wylizanych misek po słodkich kremach, zbitych talerzy, Zobacz więcej
i przed). wiosna to przesiadywanie w kawiarnianych ogródkach, pierwsze 10 minut jakoś zleci, a później tupie się nóżką z chłodu i zamawia kubek kawy albo parującej herbaty na rozgrzanie. ale i tak Zobacz więcej
. wiosna to przesiadywanie w kawiarnianych ogródkach, choć przyznajmy szczerze - przez pierwsze 10 minut jest świetnie, a później tupie się nóżką z chłodu. i zamawia kubek kawy albo parującej herbaty Zobacz więcej
canette
canette Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Taniec Smaków
#11 Gdańsk

#11 Gdańsk 35

Jak to na wakacyjną, podróżniczą tradycję przystało, mam dla Was wpis z kolejnego miasta Polski.Gdańsk zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ale i tak nie spodziewałam się innych odczuć. Dobrze Zobacz więcej
Bar Turystyczny ul. Szeroka 8 Gdańsk Na początku tego roku o „Turystycznym” zrobiło się głośno, po tym jak został wyróżniony przez „The Guardian”. My swoje kroki skierowaliśmy tam dopiero w minionym Zobacz więcej