Przepis na gdyni

Powiązane przepisy:

Dlaczego wspomnienie tych kilku openerowych dni w Gdyni jest wciąż tak żywe? Być może dlatego, że to muzyka i smaki zapadły w pamięci. I już prawie nie pamiętamy deszczu, wiatru i zimna. Pamiętamy za Zobacz więcej
Przypadkowy postój w Gdyni sprawił, że mieliśmy odrobinę czasu na odwiedzenie jednego ze znajdujących się tam meksykańskich lokali. Traf chciał, że w ten dzień podróżowaliśmy pociągami i między jednym Zobacz więcej
Jeden z lipcowych weekendów spędziłam w Gdyni. W tym czasie odbywała się konferencja dla blogerów See Bloggers i wraz z koleżankami blogerkami postanowiłyśmy ten czas wykorzystać również na zwiedzenie Zobacz więcej
Pyszna kawa, ciasto i ... GRY PLANSZOWE! Kawiarnia "Playground cafe" znajduje się w Gdyni na ul. Zygmuntowskiej koło ulicy Świętojańskiej. Świetnie miejsce do spędzenia czasu ze znajomymi czy rodziną. Zobacz więcej
Zaraz po publikacji poradnika Gdzie zjeść w Gdańsku zapowiadałam, że kolejna część cyklu będzie dotyczyła Gdyni. Muszę przyznać, że w tym mieście naprawdę jest w czym wybierać, choć kilka miejsc, Zobacz więcej
Te dwa tygodnie minęły tak szybko i już trzeba było wracać. Podróż która trwa ponad 7 godzin strasznie się dłuży,ale jak wraca się do domu to czas leci podobno szybciej. Mam dla Was parę zdjęć które Zobacz więcej
Podczas weekendowego pobytu w Gdyni miałyśmy okazję spróbować śniadaniowych propozycji oferowanych przez tamtejsze lokale. Wybrałyśmy dwa z nich; o pierwszym czyli Głównej Osobowej pisałamtutaj. Zobacz więcej
Festiwal filmowy w Gdyni po godzinach: co i gdzie zjeść - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Zobacz więcej
Dobra wiadomość dla trójmiejskich (i nie tylko) smakoszy: od piątku do niedzieli w Gdyni będzie trwał III Weekend Kulinarny. W piątek w godzinach 12-22, będzie można wziąć udział w tzw. Happy Hours. W Zobacz więcej
Na początku wcale nie planowałam tak obszernego wpisu o Gdyni, ale wizyta w tym mieście sprawiła, że moje postanowienia zostały zweryfikowane w nieco inny sposób. Gdynia bowiem to miasto, o którym Zobacz więcej
Naszą przygodę z testowaniem trójmieskich śniadaniówek zaczęłyśmy już grubo ponad rok temu, jednak tego typu knajpy powstają jak grzyby po deszczu, a my cały czas miałyśmy w głowie chęć stworzenia Zobacz więcej
W sobotę odbyło się III Spotkanie Trójmiejskiej Solniczki z kulinarnymi blogerkami w Gdyni. W samym centrum Gdyni,na Skwerze Kościuszki w restauracji Coco cafe & restaurant przez 4 godziny trwało Zobacz więcej
kochanyptysiu
kochanyptysiu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wielki apetyt
Barracuda w Gdyni

Barracuda w Gdyni 151

Kilka dni temu miałam niesamowitą przyjemność odwiedzić restaurację Barracuda , która mieści się w Gdyni przy Bulwarze Nadmorskim ( Nowowiejskiego 10). Przyjemność ? - zdecydowanie tak. Musze Zobacz więcej
Lubię odwiedzać nowe miejsca, a tym razem wizyta w restauracji Krew i Woda była strzałem w dziesiątkę.Od pysznej kolacji w tym miejscu zaczęłyśmy fantastyczne wydarzenie – konferencję See Bloggers Zobacz więcej
W sobotę 8 sierpnia miałam okazję pochwalić się moimi zdrowymi wypiekami w ramach kolejnej edycji „Gdyni na Słodko”. W tym roku organizatorzy postawili na zdrowe słodycze, a do współpracy zaprosili Zobacz więcej
W niedzielę 21 maja miałam okazję poprowadzić pokaz kulinarny z pomysłami na zdrowe śniadanie. Było super, czuję się doceniona i wiem, że prowadzenie bloga, mimo że zajmuje mi mnóstwo czasu, to dobry Zobacz więcej
W dniach 9-11 września odbył się Kulinarny Szlak Gdyni. Projekt polega na promowaniu gdyńskich restauracji poprzez zwiedzanie wybranych lokali według kulinarnego szlaku. Określone restauracje o Zobacz więcej
Hej! Muszę się Wam dziś pochwalić sporym sukcesem w moim blogerskim życiu. Otóż zostałam zaproszona do gotowania w ramach „Blogerskiego Śniadania” na Halach Targowych w Gdyni. Już za tydzień wpadajcie Zobacz więcej
Cześć! Dziś nie będzie przepisu ale zamiast tego mała relacja z największego festiwalu dla twórców internetowych i influencerów w Polsce. Samo wydarzenie miało miejsce w Gdyniw Pomorskim Parku Zobacz więcej
Oj, odgrażałam się, odgrażałam. Że napiszę, że obsmaruję bądź pochwalę. No i w końcu usiadłam i napisałam. Recenzja wakacji patrząc na nie gastronomicznym okiem ;). Sorry, że tak długo musieliście Zobacz więcej