gdzie jeździcie na wakacje

pani Kanka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Migawki z wakacji

Migawki z wakacji 33

Jesień się zaczęła. Ostatnie pożegnanie lata. Czas wyciągnąć czapkę, rękawiczki i trzymać je w pogotowiu. Szczególnie gdy rano do pracy jeździ się rowerem Czas pożegnać liście na drzewach i talerzu. Zobacz więcej
ola
ola Obserwuj blogaObserwujesz bloga
ola domowa
Jagody, bazylia, nienasycenie.

Jagody, bazylia, nienasycenie. 55

Z wakacji wróciłam z niedosytem. Niedosytem rodziny, przyjaciół, odpoczynku, bobu, kurek i jagód. Jeździłam jak głupia z miejsca na miejsce, nie było czasu by usiąść, wyłączyć komputer i nazbierać Zobacz więcej
Gotowany serniczek z dodatkiem budyniu brzoskwiniowego podany z migdałami, pestkami dyni, słonecznikiem i czekoladą. Uwielbiam jazdę rowerem Jeżdżę dwa razy dziennie około 10 km do szkoły i z powrotem Zobacz więcej
Tomek Lach
Tomek Lach Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zajadam.pl
Gęsta zupa z bobu

Gęsta zupa z bobu 202

Bób to jedno zfajniejszych wspomnień z mojego dzieciństwa. Jeździłem wtedy na wakacje do babci do Nowego Sącza, całe dni spędzałem w ruchu biegając po polach i lasach, a w przerwach zajadając się Zobacz więcej
Do Wiednia mam ogromny sentyment. Jako nastoletnia dziewczyna,co roku jeździłam na kilkutygodniowewakacje do moich bliskich przyjaciół. To był zawszecudowny, niekończący się czas beztroski.Smak Zobacz więcej
Od kilku lat ostatnio, co wakacje jeździmy z moim Sz. w Pieniny, do Sromowiec Niżnych, skąd blisko na Słowację (i autem, i pieszo). Słowacy podśmiewują się trochę z nas, Polaków, że zaraz po mocnych Zobacz więcej
gukinga
gukinga Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Dziecijedza.com
Wakacyjne śniadanko:)

Wakacyjne śniadanko:) 34

Wakacyjne śniadanko:) Nastały długo oczekiwane wakacje :) Maluchy będą biegać, grać w piłkę, jeździć na rowerach i hulajnodze, więc potrzebują sporo energii. Dzień powinniśmy zacząć od pożywnego, Zobacz więcej
. Ale wtedy znowu robię się piekielnie głodna i to takie błędne koło. Nie mogę pić kawy - pierwszy raz od nie pamiętam kiedy na stole przy śniadaniu pojawiła się herbata. Coś pechowo zaczynają mi się Zobacz więcej
MonikaMariolka
MonikaMariolka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Monia Gotuje
Pieczarki

Pieczarki 6127

Pieczarki jak kotlety Dziś piątek więc na obiad proponuję pieczarki jak kotlety. Przypomniał mi się ten obiad, jak byłam mała jeździłam na wakacje do Cioci do Zielonej Góry i właśnie tam ciocia często Zobacz więcej
slyvvia
slyvvia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Poranne Inspiracje
.303.

.303. 118

tosty z pesto, pomidorem, fetą i mozzarellą Przyjechali kuzyni z Irlandii, prawie dorośli, a pamiętam ich jako małych chłopców. Pamiętam też małą dziewczynkę z burzą sprężynkowatych, złotych loczków, Zobacz więcej
iziona
iziona Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Izioni pyszne smaki
Wycieczkowo

Wycieczkowo 50

Tak się w tym roku nam poskładało, że wakacje wybieramy po jednym dniu i długi urlop spędzimy wcale nie w okresie wakacyjnym, wczorajszy dzień był jednym z tych wyrwanych z codzienności. Wycieczka do Zobacz więcej
W pierwszej połowie sierpnia zrobiłam sobie mały, zaledwie 10-cio dniowy wypad na Orawę. Przez całe wakacje stacjonuje tam moje grzybnięta koleżanka Dorota, razem z dwójką blond urwisów. Swój najazd Zobacz więcej
Zaskoczyło mnie, jak wiele z Was wykazuje przynajmniej w 1/7 podobieństwo do mnie. Pozdrawiam zwłaszcza tych, którzy też jeżdżą na wakacje z obieraczką do marchewki. :) Grzybobranie nieudane... pod Zobacz więcej
pannamadzia
pannamadzia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
breakfast's time!
51.

51. 156

z jogurtowo-musztardowym dipem, trzy młode ziemniaki, sałatka (pomidorki koktajlowe, ogórek kiszony, cebula, jogurt naturalny, sol, pieprz) podwieczorek: kawa ze spienionym mlekiem, duuze jabłko Zobacz więcej
Bób jadłam chyba zawsze. Jak byłam mała i jeździłam na wakacje do Babci, Wujek Krzysiek brał nas w sobotę na targ po warzywa i kupowaliśmy między innymi ppi duuużo bobu. Gotowaliśmy go i później Zobacz więcej
Gdy miałam lat naście (a to już trochę czasu temu było) jeździłam czasem na wakacje do mojej Siostry, która mieszka niedaleko Neapolu. Niestety wtedy strasznie ciężko było mi dogodzić kulinarnie (o Zobacz więcej
A dzisiaj trochę inaczej, bo pokaże Wam kilka kulinarnych zdjęć z wakacyjnego wyjazdu na tydzień do miejscowości Kobyla Góra. Jeżdżę tam już z rodziną od 3 lat, wynajmujemy piękny dom urządzony w Zobacz więcej
Za dwie godzinki znikam na kolejny tydzień. Tym razem lecę na wakacje z moją koleżanką, a właściwie przyjaciółką. Znamy się od kiedy moja pamieć sięga, wychowywałyśmy się razem, kłóciłyśmy się Zobacz więcej
Praktycznie od zawsze, moja rodzina uwielbia Chorwację. Jeździliśmy tam kiedyś co roku. Pamiętam, że za każdym razem kupowaliśmy tam melona i zjadaliśmy ze smakiem. Dlatego melon właśnie kojarzy mi Zobacz więcej
W tym roku na RODOS przechodzę samą siebie. Prawie codziennie jeździmy tam specjalnie aby zjeść grillowany na powietrzu obiad.Uwielbiam grillowanie. Nie wyobrażam sobie wakacji bez pieczonej kiełbaski Zobacz więcej