Przepis na gdzie jeździcie na wakacje

Kiedy jako dziecko jeździłam na kolonie nad morze za kieszonkowe kupowałam pamiątki do domu, zwykle były to rzeczy związane z danym miejscem. Oprócz zbierania muszelek w ostatnie dni przed wyjazdem i Zobacz więcej
Kiedyś, kiedy byłam dzieckiem, biegałam wśród pastwisk,zbierałam porzeczki, wspinałam się na drzewa owocowe rosnące w sadzie, jeździłam na furze siana, którą dziadek wiózł do stodoły, sypiałam na Zobacz więcej
Czasem pytania od ludzi mogą zbić z tropu każdego. Pytanie zadane mimochodem, tak spontanicznie, bez większego zastanowienia. Czasem takie pytania mogą zainspirować i... The post A co Ty tak do tego Zobacz więcej
Przyznaję, że ze względów pogodowych, na wakacje wolę wyjeżdżać za granicę. Do miejsc, w których słońce jest gwarancją. Uwielbiam jednak także nasze polskie morze, dlatego staram się raz w roku tam Zobacz więcej
Praktycznie od zawsze, moja rodzina uwielbia Chorwację. Jeździliśmy tam kiedyś co roku. Pamiętam, że za każdym razem kupowaliśmy tam melona i zjadaliśmy ze smakiem. Dlatego melon właśnie kojarzy mi Zobacz więcej
Prawie 9 kg cukru i 7 kg tłuszczu przywozi z wakacji przeciętna, polska rodzina w zjedzonych gofrach, drożdżówkach i rybach w panierce. Fundacja BOŚ, która startuje z projektem „Wakacje w rytmie fit” Zobacz więcej
MK na wakacje. Obiad: Makaron chilli z grillowanąkurą W wakacje, oprócz tego, że nie chce się absolutnie nic, to jeszcze, na domiar złego jest tak gorąco, że przygotowywanie posiłków, staje się Zobacz więcej
Tytuł wpisu jest dość przewrotny, ponieważ takie opinie się pojawiają, gdy wspomina się o Bułgarii – że brzydka, że biedna, że wygląda jak Polska w czasach komuny, że nie ma ładnych widoków i ogólnie Zobacz więcej
Za dwie godzinki znikam na kolejny tydzień. Tym razem lecę na wakacje z moją koleżanką, a właściwie przyjaciółką. Znamy się od kiedy moja pamieć sięga, wychowywałyśmy się razem, kłóciłyśmy się Zobacz więcej
Tak jak obiecałam, będzie cz. 2 relacji z wakacji. Choć my już w domu, wróciliśmy do rzeczywistości, dalej w pamięci mamy ten cudowny czas. Pełen odpoczynku, relaksu, sportu. Obowiązkowo, zabraliśmy Zobacz więcej
W pierwszej połowie sierpnia zrobiłam sobie mały, zaledwie 10-cio dniowy wypad na Orawę. Przez całe wakacje stacjonuje tam moje grzybnięta koleżanka Dorota, razem z dwójką blond urwisów. Swój najazd Zobacz więcej
aziem2121
aziem2121 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Git Mallina
Wakacje !!!

Wakacje !!! 59

Na pewno zorientowaliście się, że ostatnio wpisów było jakby mniej, otóż byliśmy na wakacjach! Wakacje dobrze działają na każdego, a wakacje w doborowym towarzystwie ludzi i maszyn już w ogóle! Zobacz więcej
ElaD
ElaD Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
wposzukiwaniuslowlife.blogspot.com
Wakacje

Wakacje 86

W poszukiwaniu SlowLife: Wakacje czwartek, 26 czerwca 2014 Wakacje Niedługie, ale najważniejsze, że całorodzinne. My rodzice byliśmy bardzo zdziwieni, kiedy nasze dziewczyny zakomunikowały nam, że Zobacz więcej
Podczas rozmowy z serdeczną znajomą padło kiedyś hasło „Wiesz, jak już odwiedzisz kilka miejsc nad Morzem Śródziemnym to każde kolejne wakacje będą do siebie podobne”. Po miłych wspomnieniach z wyspy Zobacz więcej
W warunkach pogody i niepogody udało mi się spędzić całkiem przyjemne dwa tygodnie nad polskim morzem. Od wielu lat jeżdżę w to samo miejsce - do Krynicy Morskiej. Troszkę z przyzwyczajenia, a trochę Zobacz więcej
Dorota Frida
Dorota Frida Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
www.cookingforemily.pl
Nasze greckie wakacje

Nasze greckie wakacje 26

Pierwszy raz byłam na Rodos jesienią, kilka lat temu. Chcąc dostać się na mało uczęszczaną plażę poza miastem łapaliśmy stopa i zatrzymaliśmy łysawego greka w dobrym samochodzie. Wioząc nas na plażę Zobacz więcej
smakołyki alergika
smakołyki alergika Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
wakacje alergika

wakacje alergika 50

Wakacyjny wyjazd z alergikiem to niezły wyczyn. Pamiętam, jak mój starszy alergik miał tak ograniczoną dietę, że 3/4 bagażu stanowił dozwolony prowiant. Bo wyjeżdżaliśmy nad morze na cały miesiąc, na Zobacz więcej
Pierwsza relacja nie będzie związana z kuchnią Korfu. jest trzecią grecką wyspą, którą odwiedziłam. Pierwszą była najbardziej dzika - Zakynthos – cudowna podróż poślubna! Po dwóch latach „ Zobacz więcej
pani Kanka
pani Kanka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Migawki z wakacji

Migawki z wakacji 40

Jesień się zaczęła. Ostatnie pożegnanie lata. Czas wyciągnąć czapkę, rękawiczki i trzymać je w pogotowiu. Szczególnie gdy rano do pracy jeździ się rowerem Czas pożegnać liście na drzewach i talerzu. Zobacz więcej
MonikaMariolka
MonikaMariolka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Monia Gotuje
Pieczarki

Pieczarki 6599

Pieczarki jak kotlety Dziś piątek więc na obiad proponuję pieczarki jak kotlety. Przypomniał mi się ten obiad, jak byłam mała jeździłam na wakacje do Cioci do Zielonej Góry i właśnie tam ciocia często Zobacz więcej