gdzie zjeść w gdańsku

{{headerMessage}}
Przez ostatni miesiąc zdarzało nam się częściej jeść na mieście. Cały czas musieliśmy coś załatwiać poza domem, więc na obiad mieliśmy do wyboru bułkę i sok ze sklepu albo w najbliższej knajpie. Zobacz więcej
Bardzozależało mi na tym, by ten post pojawił się jeszcze przed weekendem majowym, bo wiem, że lubicie wtedy odwiedzać Trójmiasto. Samazawsze szukam wcześniej informacji na zaufanych blogach bądź Zobacz więcej
...jest sezon, jest ciepło...chętniej jemy poza domem. W Gdańsku powstają nowe restauracje, stare się zamykają albo i nie...coś się zmienia albo zostaje po staremu. Pomyślałem sobie, ze warto opisać Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Jest już na rynku pierwszy profesjonalny przewodnik po gdańskich restauracjach Smaki Gdańska. Znalazły się w nim 32 wybrane adresy, z których dziewięć przygotowało dla swoich gości specjalną gdańską Zobacz więcej
Kerowyn8 maja 2013 18:03 Ach, Gdańska majówka. I jej najważniejsze wydarzenie, otwarcie Misia - pierwsza okazja w roku, kiedy można zjeść najpyszniejsze lody na świecie. Byliście? :) Pozdrawiam Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Bulaj

Bulaj 71

{{headerMessage}}
W ostatni weekend podczas pobytu w Gdańsku postanowiłam wybrać się na krótką wycieczkę do Sopotu. Liczyłam, że uda mi się zjeść obiad w słynnej restauracji "Bulaj" prowadzonej przez Artura Moroza, Zobacz więcej
Miałam ostatnio okazję odwiedzić lokal, znajdujący się na gdańskiej Starówce przy ulicy Garbary 6/7, noszący sugestywną, co do zawartości menu, nazwę - Pyra Bar. Poznaniacy zapewne poczuliby się jak u Zobacz więcej
W niedzielę byłam w naleśnikarni Manekin w Gdańsku. Jadłam tam sałatkę z krewetkami. Wczoraj też tam zawitałam, ale zamówiłam sobie sałatkę z kurczakiem. W Manekinie można naprawdę smacznie zjeść i do Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Wczoraj kilka godzin spędziłyśmy z Mamą w gdańskim Brzeźnie (dzielnica z miejską plażą) i poszłyśmy też tam na domowy obiad. Lubię szybkie bary, gdzie można zjeść dobre, polskie jedzenie (cena też nie Zobacz więcej
Szybka zupa, w sam raz żeby zjeść coś ciepłego po powrocie z uczelni - serowa! Moja miłość do zupy serowej rozpoczęła sie na Politechnice Gdańskiej, gdzie zawsze kupowałam ją w bufecie i jadłyśmy Zobacz więcej
Pyszne, czekoladowe, miękkie ciastko gotowe w 5 minut. Jego dodatkową zaletą jest to, że robi się jedną lub dwie porcje i nie zje się więcej :) Idealne dla łasuchów no i bez nadmiaru tłuszczu, cukru, Zobacz więcej
gzik_i_pyry
gzik_i_pyry Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gzik i pyry
Wyjazd do Gdańska.

Wyjazd do Gdańska. 56

{{headerMessage}}
Anka | Lipiec 18, 2012 | KOMENTARZE:Brak komentarzy Kilka dni temu odwiedziłam Gdańsk. Spacerowałam po znajomych uliczkach, podziwiałam biżuterię z bursztynu i zjadłam najpyszniejszą rybę pod słońcem. Zobacz więcej
zdjęciowej zrobiłyśmy sobie z córkami kawę i nie trzeba było długo namyślać się "zjeść czy nie zjeść" , ciasto poszło pod nóż i trzeba było piec na szkolną akcję muffiny, równie pyszne bo z tego Zobacz więcej
Lody dla ochłody? Chłodzić się nie muszę, bo i jestem jak sopel lodu, ale taką mi ochotę narobiliście na lody, że musiałam je zjeść w końcu na śniadanie. ;) No i potrzebowałam odmiany od sezonowych Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Jak już pisałam wizyta w Gdańsku miała m.in. na celu zakup wegańskich lodów. Jestem już po fazie testowania i mogę wyrazić swoją opinię na ich temat. A opinia brzmi: Są pyszne! :D Wolę te na mleku Zobacz więcej
alekksandra
alekksandra Obserwuj blogaObserwujesz bloga
alekksandra.blogspot.com
WRÓCIŁAM !

WRÓCIŁAM !  147

{{headerMessage}}
mojej przyjaciółki następnie z Gdańska do Warszawy na jedną noc fantastyczną trójką, a później Kraków i Olkusz <3 Oderwałam się od wszystkiego i mogę stwierdzić, że wyjazd wyszedł mi na dobre. Zobacz więcej
Do stworzenia takich grzanek zainspirowała mnie pajda chleba ze smalcem i boczkiem, którą mieliśmy okazję zjeść w trakcie sierpniowej wizyty na Jarmarku Św. Dominika odbywającego się co roku w Gdańsku Zobacz więcej
Moim Smakiem
Moim Smakiem Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gdańsk: Pyra Bar

Gdańsk: Pyra Bar 50

{{headerMessage}}
Pyra Bar – Gdańsk ul. Garbary 6/5 Uzupełniamy Gdańskie zaległości :)) aż wstyd, że dopiero teraz :( Coś moi przewodnicy nie byli dobrze przygotowani aby zabrać mnie w jakieś ciekawe miejsce gdzie Zobacz więcej
Milu
Milu Obserwuj blogaObserwujesz bloga
makeittasty.pl
Gdańska majówka

Gdańska majówka 57

{{headerMessage}}
Gdańska majówka 5.00 / 5 5 1 / 5 2 / 5 3 / 5 4 / 5 5 / 5 93 votes, 5.00 avg. rating (99% score) Znów długo mnie tu nie było, niestety… Jak najszybciej postaram się nadrobić zaległości i częściej Zobacz więcej