Przepis na gdzie zjeść w gdańsku

W dzieciństwie miałam okazję spędzić w Gdańsku dwa razy wakacje. Potem przez jakiś czas nie jeździłam tam wcale, ale odod 2009 roku jesteśmy w Gdańsku lub Trójmieście przynajmniej raz w roku. Zobacz więcej
Bardzozależało mi na tym, by ten post pojawił się jeszcze przed weekendem majowym, bo wiem, że lubicie wtedy odwiedzać Trójmiasto. Samazawsze szukam wcześniej informacji na zaufanych blogach bądź Zobacz więcej
Jest już na rynku pierwszy profesjonalny przewodnik po gdańskich restauracjach Smaki Gdańska. Znalazły się w nim 32 wybrane adresy, z których dziewięć przygotowało dla swoich gości specjalną gdańską Zobacz więcej
Przez ostatni miesiąc zdarzało nam się częściej jeść na mieście. Cały czas musieliśmy coś załatwiać poza domem, więc na obiad mieliśmy do wyboru bułkę i sok ze sklepu albo w najbliższej knajpie. Zobacz więcej
Jakiś czas temu kompleksowo zajęłyśmy się śniadaniami w Gdyni. Pokazałyśmy wam nasze ulubione knajpki, do których zawsze z radością wracamy w weekendowe, powolne poranki. Od jakiegoś czasu Zobacz więcej
Będąc nadpolskim morzem zawsze szukam fajnych knajpek, smażalni, wktórych oferowane są pyszne rybki. No niepotrafię być nadmorzem inie zjeść rybki lub gofra – tostandard obowiązkowy dozjedzenia! Zobacz więcej
...jest sezon, jest ciepło...chętniej jemy poza domem. W Gdańsku powstają nowe restauracje, stare się zamykają albo i nie...coś się zmienia albo zostaje po staremu. Pomyślałem sobie, ze warto opisać Zobacz więcej
W połowie lipca po raz kolejny odwiedziliśmy piękny Gdańsk. To miasto ma w sobie coś magicznego - za każdym razem tak samo nas urzeka. Atmosfera w nim panująca jest nie do opisania. Poprzednim razem Zobacz więcej
Milu
Milu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
makeittasty.pl
Gdańska majówka

Gdańska majówka 59

Gdańska majówka 5.00 / 5 5 1 / 5 2 / 5 3 / 5 4 / 5 5 / 5 93 votes, 5.00 avg. rating (99% score) Znów długo mnie tu nie było, niestety… Jak najszybciej postaram się nadrobić zaległości i częściej Zobacz więcej
gzik_i_pyry
gzik_i_pyry Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gzik i pyry
Wyjazd do Gdańska.

Wyjazd do Gdańska. 58

Anka | Lipiec 18, 2012 | KOMENTARZE:Brak komentarzy Kilka dni temu odwiedziłam Gdańsk. Spacerowałam po znajomych uliczkach, podziwiałam biżuterię z bursztynu i zjadłam najpyszniejszą rybę pod słońcem. Zobacz więcej
Nie zabieram Was na spacer nad morze, ani na zwiedzanie Dworu Artusa, ani na wyprawę po gdańskiej starówce. Chcę Wam pokazać, że kuchnia łączy ludzi, a w Gdańsku wymyślono nawet projekt "Dni Zobacz więcej
Kerowyn8 maja 2013 18:03 Ach, Gdańska majówka. I jej najważniejsze wydarzenie, otwarcie Misia - pierwsza okazja w roku, kiedy można zjeść najpyszniejsze lody na świecie. Byliście? :) Pozdrawiam Zobacz więcej
Kolejna propozycja gotowej mieszanki chlebowej od Gdańskich Młynów. Pierwszy chleb (klik) tak nam posmakował, że po jego zjedzeniu, raz dwa wzięłam się za pieczenie kolejnego. Tym razem padło na chleb Zobacz więcej
Piątek 23 września, słoneczny i całkiem ciepły dzień. Ruszamy z Kasią z Kuchnia Bazylii do Gdańska aby spędzić kolejne 2 dni na fantastycznym wydarzeniu Blog Forum Gdańsk 2016. Zanim docieramy na Zobacz więcej
Zajek
Zajek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Schudnac.EU
Gdańsk | co zjeść na mieście?

Gdańsk | co zjeść na mieście? 139

Przez ostatnie kilkanaście dni podróżowałem po Polsce. Odwiedziłem mazury oraz pomorze. Na mazurach w tamtejszych miastach ciężko było znaleźć miejsce dedykowane tylko dla wegan lub wegetarian. Zobacz więcej
Lodziarnia Miś, ul. Sukiennicza, Gdańsk Obowiązkowy punkt podczas wakacyjnych wycieczek do Gdańska Głównego. Jedna z najstarszych lodziarni z tradycją w Gdańsku, która powstała w 1962 roku i czas się Zobacz więcej
Lody Miś, ul. Sukiennicza, Gdańsk Obowiązkowy punkt podczas wakacyjnych wycieczek do Gdańska Głównego. Jedna z najstarszych lodziarni z tradycją w Gdańsku, która powstała w 1962 roku i czas się tu Zobacz więcej
W najbliższy czwartek odbędzie się szósta edycja Nocy Restauracji. Tym razem wyłącznie w Gdańsku i wyłącznie w starannie wyselekcjonowanych restauracjach. Popularne wśród smakoszy eleganckie Zobacz więcej