gran canaria

Północna Gran Canaria to zupełnie inne krajobrazy niż na południu. Jest znacznie bardziej zielono, prócz palm, kaktusów i różnych innych sukulentów, rosną też kanaryjskie sosny, eukaliptusy, a Zobacz więcej
viqui7
viqui7 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Aromatico
Wakacje 2013 - Gran Canaria

Wakacje 2013 - Gran Canaria 114

mnie w przekonaniu, że warto się było przyznać do pomyłki. Gran Canaria okazała się piękna. To, oczywiście, ocena subiektywna - ja po prostu kocham klimat gorących chodników i czarnego piasku, który Zobacz więcej
Las Palmas de Gran Canaria było pierwszym miastem "za oceanem". Gdy w 1478 r. było zakładane nikt nawet nie wiedział, że istnieje odległa Ameryka. W związku z długą historią, jaką może pochwalić to Zobacz więcej
Często wspominam moją podróż na tę przepiękną wyspę. Na Gran Canarii byłam we wrześniu w 2013 roku. O tej porze wyspa jest mocno spalona słońcem. Mieszkałam w Playa del Ingles. foto: Playa del Ingles Zobacz więcej
Wyjazd na Gran Canarię, podobnie jak ubiegłoroczny na Zakynthos, był dość przypadkowy. Tak się złożyło, że otworzyło się nam krótkie "okienko urlopowe" i postanowiliśmy z niego skorzystać. Na podjęcie Zobacz więcej
Nie jestem miłośniczką sportów ekstremalnych. Nigdy nie odważyłabym się na skok ze spadochronem, czy na bungee, jednak na nurkowania zawsze chciałam spróbować. Po raz pierwszy udało mi się to na Gran Zobacz więcej
W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam opowiedzieć o wycieczkach, jakie można samodzielnie zorganizować na Gran Canarii. Podczas pobytu wynajęliśmy auto na 4 dni, przy czym rezerwację zrobiliśmy i Zobacz więcej
. Labirynt wąskich, wybrukowanych uliczek, śliczne białe domki, tajemnicze zaułki, niewielkie place, mały kościołek, to wszystko tworzy idylliczną atmosferę. Miejsce absolutnie konieczne do zobaczenia Zobacz więcej
Tym razem pojechaliśmy na północny-zachód wyspy. Najpierw autostradą na zachód, a następnie krętą drogą przez góry. Po drodze, kilka kilometrów za Mogan, minęliśmy azulejos czyli kolorowe skały. Dalej Zobacz więcej
Caldo de papas Smaczny ,lekki, pożywny, warzywny ,szybki, łatwy i dobry w ciepłym klimacie, a taki właśnie u nas ostatnio panuje. Składniki dla 2-3 osób. 4 ziemniaki 1 cebula papryki zielonej Zobacz więcej
Od wczoraj jesteśmy na Gran Canarii. A niewiele brakowało, żeby nas nie było, nie tylko tutaj, ale w ogóle. Podczas koszmarnego lądowania w porywistym wietrze, zaczęło nami rzucać na wszystkie strony. Zobacz więcej
Cieszę się, że do Santa Cruz de Tenerife trafiłam po tym jak już odwiedziłam Las Palmas de Gran Canaria, bowiem wizyta w tym mieście sprawiła mi jeszcze więcej radości, niż w stolicy Gran Canarii, Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Podróż marzeń

Podróż marzeń 55

Od początku roku wraz z Monsieur intensywnie myśleliśmy dokąd pojechać w tym roku na wakacje. Po głowie chodziły nam destynacje, o których wspominałam już w wielu wpisach: Maroko, ponownie Azory, Gran Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Teneryfa TOP 10

Teneryfa TOP 10 63

W dzisiejszym wpisie chciałabym podsumować nasz wyjazd na Teneryfę i pokazać Wam 10 najciekawszych miejsc, które udało nam się zobaczyć. W ciągu kilku dni przejechaliśmy większość tras na wyspie i Zobacz więcej
Właśnie wróciłem z Gran Canaria. Było cudownie, gorąco, pachniało pieprzem, mango i oceanem, woda sama unosiła ciało na powierzchni a jedyna troską dnia było co zjemy na kolację. Piękny tydzień. Zobacz więcej
viqui7
viqui7 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Aromatico
W zawieszeniu

W zawieszeniu 15

do wpisu „W zawieszeniu” Śledź komentarze przez RSS do wpisu „W zawieszeniu” Trackback Trackback URL dla wpisu: http://aromatico.blox.pl/2013/10/W-zawieszeniu.trackback Wyszukiwarka Szukana fraza: Zobacz więcej
Wracam. Nie wiem, czy na dłużej, czy na chwilę. Wiem, że blog Cytryna&Co już lekko się zakurzył, myślę nawet, że nikt tutaj już nie zagląda... Czas na reaktywację i mały update. Zacznę od Marty Zobacz więcej
To wpis mocno wychodzący poza ramy tematyczne saladbooka, ale czemu mam go nie napisać? ;)Tak się złożyło,że miałam przyjemność być na kilku wyspach i czuję duże różnice między nimi.Lećmy z tym koksem Zobacz więcej
złożonej właścicielowi Balcon Canario, mojej ulubionej restauracji w Puerto Rico na Gran Canaria, jednej z niewielu stricte Kanaryjskich restauracji w okolicy, a już na pewno najbardziej Zobacz więcej
, yeah, man!” Moros y Cristianos też jest jedną z wersji rice and peas, karaibskiego bigosu, który każdy robi trochę inaczej i najlepiej. Tą wersję znalazłem na Gran Canaria, w gazecie pożyczonej z Zobacz więcej