holandia

Barbarella Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Holandia

Holandia 30

Jestem praktycznie spakowana, pozostały tylko drobiazgi. Nie wiem o której pójdę spać, ale i tak długo nie pośpię, bo około 4:30 mam pobudkę. Nie cierpię pakowania... i tak wczesnego wstawania. Zobacz więcej
vegan monkey
vegan monkey Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wegańska Holandia

Wegańska Holandia 86

Kiedy dostałam propozycję wyjazdu do Holandii, zgodziłam się bez zbędnego zastanowienia. Nigdy wcześniej tam nie byłam, więc chętnie wykorzystałam okazję. Ponieważ miałam tam pojechać w charakterze Zobacz więcej
lenka
lenka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia moja przyjaciółka
Wiatraki Holandia

Wiatraki Holandia 43

Wiatraki- wielu osobom to właśnie z nimi Holandia kojarzy się najbardziej. Zaanse Schans. Jest to przepięknie położony skansen wiatraków i starych drewnianych domów w Holandii. Znajduje się w Zobacz więcej
HOLANDIA: Broodje gezond

HOLANDIA: Broodje gezond 89

Holendrzy uwielbiają kanapki. Czasem myślę, że ich życie kręci się wokół kanapek, a na chleb potrafią położyć niemal wszystko: od szynki, sera, przez sałatkę krabową czy jajeczną, na czekoladowej Zobacz więcej
j.goliszewska
j.goliszewska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Krowie Gary
Holandia, kot i babeczki!

Holandia, kot i babeczki! 54

Moje wakacje i urlopowanie dobiegły właśnie końca. Mimo wielu obaw nie były one tak ubogie w wyjazdy jak z początku przypuszczałam - byłam na Reggaelandzie w Płocku, 4 dni nad Morzem, na Woodstocku Zobacz więcej
canette
canette Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Taniec Smaków
#8 Holandia, Amsterdam

#8 Holandia, Amsterdam 47

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie tego typu postów, wspomnę o tym, że chcę mieć na blogu miejsce małego podróżnika i zebrać fajne wspomnienia właśnie tutaj. Z moich podróży, jak i z jedzenia, Zobacz więcej
Wiera
Wiera Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jedz mnie!
Ziemniaki z endywią (Wiera i Holandia)

Ziemniaki z endywią (Wiera i Holandia) 196

Nie wyspałam się, ale napisałam. Oto jedyny, niepowtarzalny ibardzo rzetelny. Przewodnik po Holandii od Wiery! 1. Wiatraki, rowery... Holandia znana jest głównie zwiatraczków, rowerów imarihuany. Poza Zobacz więcej
HOLANDIA: Białe szparagi

HOLANDIA: Białe szparagi 815

Wyczekiwaliśmy na ten moment prawie cały rok. Długa zima siała grozę w naszych umysłach i wystawiała naszą cierpliwość na próbę. Jednak w końcu nadszedł sezon na szparagi i ten wspaniały dzień, kiedy Zobacz więcej
HOLANDIA: Mon chou taart

HOLANDIA: Mon chou taart 433

Pierwszy raz kiedy spotkałam się z tym ciastem byłam pewna, że to francuski wynalazek. Wiadomo, nazwa dość z francuska brzmiąca. Ostatnio jednak zrobiłam mały research i okazało się, że serek "Mon Zobacz więcej
Targ rozpoczyna się zawsze punkt o 10.00 rano i trwa tylko przez kilka godzin, do ok. 12.30, dlatego koniecznie należy się tam pojawić przed południem. Wszystko odbywa się na głównym placu miasta. Zobacz więcej
SmakLick
SmakLick Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smaklick w podróży: Pure C, Holandia

Smaklick w podróży: Pure C, Holandia 108

Ile znacie takich miejsc, które choć mają wielki potencjał są bezpłciowe, bezbarwne i tuż po skończonym posiłku obchodzą nas tyle co zeszłoroczny śnieg? Lokale ze świetnym wystrojem i beznadziejną, Zobacz więcej
ptasia78
ptasia78 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Coś niecoś
Trzy dni w Holandii

Trzy dni w Holandii 43

Holandia – myślałam – to kanały i rowery. „Z grubsza jak Belgia: Brugia czy Gandawa , tylko może trochę inna architektura”. Po niecałych trzech dniach spędzonych w Utrechcie i Delft mam ochotę Zobacz więcej
Jak co roku w Karnawale, Holandia (szczegolnie Brabancja) , szaleje. Barwne korowody, hektolitry piwa, skoczna muzyczka i smiech do rana. Ludzie szaleja! Karnawal sie skonczyl ale to co sie wydarzylo Zobacz więcej
Iza Hreczańska
Iza Hreczańska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
izabela gotuje
TAJLANDIA od kuchni... :)

TAJLANDIA od kuchni... :) 12

Kuchnia tajlandzka przez wielu ludzi uznawana jest za najbardziej aromatyczną i najsmaczniejszą na świecie...trawa cytrynowa, pikantne przyprawy, owoce morza, mleko kokosowe..... ja zdecydowanie Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Tajlandia cz.2 targowe noce

Tajlandia cz.2 targowe noce 26

Tajlandia to raj dla smakoszy. Uliczne jedzenie jest niezwykle urozmaicone i pyszne. Jakby mało było tego, że na każdym kroku można coś zjeść w wielu miejscach dodatkową atrakcją dla miłośników Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Tajlandia cz. 1- Sukhothai

Tajlandia cz. 1- Sukhothai 19

Plany na zimowe wakacje były zupełnie inne, ale dzięki temu, że organizujemy sobie wszystko sami możemy sobie pozwolić na pełną spontaniczność i elastyczność planów. Ponieważ bilety lotnicze do Zobacz więcej
Bloemencorso to parada kwiatów, która zachwyca nie tylko pięknem barw i form, ale także zapachem.Parada kwiatów w tym roku odbyła się w dniach 20-21 kwietnia .Zobaczcie co uchwyciła okiem aparatu Zobacz więcej
28 listopada 2015r. po raz pierwszy i zapewne nie ostatni warsztaty BLW odbyły się w Luboniu koło Poznania, rodzinnym mieście Asi:) Tym razem gościłyśmy w ZUCHOLANDII, miejscu gdzie dziecki mogą Zobacz więcej
Było już kilka słów o tymgdzienajlepiej jest stołować się w Tajlandii. Teraz powspominamy trochę nasze ulubione tajskie dania, których to obowiązkowo należy spróbować będąc w tej części kontynentu Zobacz więcej
Przyznam, że do Tajlandii pojechałam, aby jeść. Słońce, wyspy i laguny były tylko przyjemnym tłem dla orientalnych śniadań, obiadów, kolacji i przekąsek, których przez ostatni miesiąc mieliśmy Zobacz więcej