jadłospis dzień 1

Zielona dieta
WEGAŃSKI JADŁOSPIS #1

WEGAŃSKI JADŁOSPIS #1 40

Większość osób myśli, że przygotowanie wegańskich posiłków jest trudne, pracochłonne i drogie. Nic bardziej mylnego! W sklepach pojawia się coraz większy wybór wegańskich produktów, są one też coraz Zobacz więcej
emilia
emilia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Turcja od kuchni
Menu ramazanowe dzien 1

Menu ramazanowe dzien 1  32

Turcja od kuchni: Menu ramazanowe dzien 1 Turcja od kuchni Jeśli choć troszkę lubisz kuchnię turecką wypróbuj moje sprawdzone przepisy a pokochasz ją bezgranicznie. Od ponad 10 lat mieszkam w Turcji i Zobacz więcej
***Jadłospis na 5 posiłków*** - dzień 1 1. Śniadanie ok 270 kcal kanapka fit z tuńczykiem i chili 2. II śniadanie ok 220 kcal koktajl marchwiowo - bananowy Zobacz więcej
rabarbarowo
rabarbarowo Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Tani jadłospis na cały dzień

Tani jadłospis na cały dzień 98

Uwielbiam mówić o tym jak bardzo powiązane są ze sobą zasady przygotowywania tanich posiłków i zdrowe odżywianie. Trzymaj się pełnowartościowych produktów, zastąp mięso strączkami i warzywami, a Zobacz więcej
Ol-G
Ol-G Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
VegOlga
Wegański jadłospis 1

Wegański jadłospis 1  56

Nie wiem jak inni, ale ja uwielbiam zaglądać ludziom w talerze z całego dnia. Całodniowe jadłospisy to dla mnie nieodmiennie inspiracja, więc postanowiłam podzielić się swoim :) Akurat ten pierwszy Zobacz więcej
Od góry od lewej: bycze jądra z boczniakami, sieja, łosoś, krokiety i szef kuchni z Sueno i ja fot. D.Szymborska Dziś odwiedziłyśmy 4 z 15 barów, restauracji, które biorą udział w konkursie na Zobacz więcej
asieja
asieja Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
♥ asieja
miszkomaszko i dzień mamy po raz 1

miszkomaszko i dzień mamy po raz 1  20

wiem, że teraz mnóstwo pierwszych razów przed nami, ale na ten dzień czekałam bardzo. bo to cudowne móc robić prezenty dla swojej Mamy, pamiętać o niej i mówić, że się kocha i w końcu samej to poczuć. Zobacz więcej
milk_chocolate84
milk_chocolate84 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wypieki z Pasją
Dzień 1 - jadłospis

Dzień 1 - jadłospis 172

Lekki krem budyniowy, delikatny migdałowy biszkopt i owoce zatopione w galaretce. Ciasto idealne na lato, idealne na upały, idealne na każdą okazję i bez niej ;) Pyszne, proste w wykonaniu, szybkie, Zobacz więcej
Istria
Istria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje codzienne przyjemności
Stambuł w 1 dzień

Stambuł w 1 dzień 22

W drodze na Kubę zatrzymaliśmy się na kilkanaście godzin w Istambule. Umyślnie zakupiliśmy takie bilety lotnicze, by mieć czas na zwiedzenie stolicy Turcji. Zarezerwowaliśmy lot linią Turkish Zobacz więcej
Podjęcie decyzji o odchudzaniu //takim na poważnie// z konsekwencjami wymaga nie lada odwagi i determinacji. Zdrowe i racjonalne odchudzanie nie odbywa się szybko i nie polega na „to ja teraz nic nie Zobacz więcej
kubeksmakowy
kubeksmakowy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
płatki owsiane
Dzień dobry #1

Dzień dobry #1 60

Dzień dobry! no 1 Historia tego bloga jest trochę smutna. Zacząłem ją 2 lata temu, blog nazywał się Polarois i dzień w dzień publikowałem tu przepisy i pomysły na śniadania. Z każdym dniem coraz Zobacz więcej
No i tak jak obiecałam wrzucam swój cały jadłospis z dzisiejszego dnia. Poszło nawet nieźle. Ani przez chwilę nie byłam głodna a to już jakiś plus. Zamiast drugiej przekąski wypiłam dużą kawę z Zobacz więcej
Jadłospis bezglutenowy bezmleczny (dzień 1) #TestKcalMar - Dieta Eliminacyjna, alergia pokarmowa, bezglutenowe, bezmleczne, przepisy | Dieta Eliminacyjna, alergia pokarmowa, bezglutenowe, bezmleczne, Zobacz więcej
ellae
ellae Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże ze smakiem
dzień 1 - jadłospis

dzień 1 - jadłospis 773

śniadanie - 2 kromki chleba razowego - 2 plastry białego sera posmarowanego miodem - herbata zielona obiad -sałatka z sałaty lodowej i roszponki z feta i prażonym słonecznikiem kolacja - polędwica z Zobacz więcej
Dziś pierwszy jadłospis. Tak jak prosiliście wznawiam cykl. Poprzednie publikowałam latem i zdaję sobie sprawą, że zawierają w składzie wiele typowo sezonowych składników, co o tej porze roku jest dla Zobacz więcej
Dziś wrzucam Wam coś, co sama bardzo lubię oglądać u innych blogerów i youtuberów, a mianowicie (jak mówi sam tytuł) wegetariański foodbook. Zdjęcia są może trochę mniej wystylizowane i artystyczne Zobacz więcej
To się zdarza każdemu z nas. Wpadamy w dietetyczną rutynę, od miesiąca na porannym talerzu widnieje jajecznica, na zakupach w koszyku lądują wciąż te same produkty, a naszą główną wymówką oddalającą Zobacz więcej
dorota20w
dorota20w Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dorota smakuje
Jadłospis tygodniowy

Jadłospis tygodniowy 183

Jadłospis tygodniowy Blox.pl Załóż bloga Zaloguj Menu Zaloguj Załóż bloga Dorota smakuje Blog > Komentarze do wpisu « Zielone pancakes Jadłospis tygodniowy Polubiliście moją serię jadłospisów Zobacz więcej
ellae
ellae Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże ze smakiem
dzień 7 - jadłospis

dzień 7 - jadłospis 401

śniadanie - 2 kromki chleba razowego - po dwa plastry białego sera - polane niewielką ilością miodu obiad - sałatka z pomidorami i mozzarellą - z oliwą z oliwek, bazylią i octem balsamicznym - mix Zobacz więcej
Dziś w ramach Projektu 2015 pokażę Wam jak wygląda mój dzienny jadłospis. Nie jest to jeszcze idealne menu, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. :) Środa to dzień, w którym większość czasu Zobacz więcej