jadłospis dzień 1

Zielona dieta
WEGAŃSKI JADŁOSPIS #1

WEGAŃSKI JADŁOSPIS #1 44

Większość osób myśli, że przygotowanie wegańskich posiłków jest trudne, pracochłonne i drogie. Nic bardziej mylnego! W sklepach pojawia się coraz większy wybór wegańskich produktów, są one też coraz Zobacz więcej
emilia
emilia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Turcja od kuchni
Menu ramazanowe dzien 1

Menu ramazanowe dzien 1  41

Turcja od kuchni: Menu ramazanowe dzien 1 Turcja od kuchni Jeśli choć troszkę lubisz kuchnię turecką wypróbuj moje sprawdzone przepisy a pokochasz ją bezgranicznie. Od ponad 10 lat mieszkam w Turcji i Zobacz więcej
Postanowiłam przygotować dla Was przykładowy i przetestowany 1 dzień zdrowej diety na 1800 kcal Niech on będzie dla Was inspiracją na przygotowanie pysznego i zdrowego posiłku. Zaznaczam, że jest to Zobacz więcej
milk_chocolate84
milk_chocolate84 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wypieki z Pasją
Dzień 1 - jadłospis

Dzień 1 - jadłospis 172

Lekki krem budyniowy, delikatny migdałowy biszkopt i owoce zatopione w galaretce. Ciasto idealne na lato, idealne na upały, idealne na każdą okazję i bez niej ;) Pyszne, proste w wykonaniu, szybkie, Zobacz więcej
***Jadłospis na 5 posiłków*** - dzień 1 1. Śniadanie ok 270 kcal kanapka fit z tuńczykiem i chili 2. II śniadanie ok 220 kcal koktajl marchwiowo - bananowy Zobacz więcej
No i tak jak obiecałam wrzucam swój cały jadłospis z dzisiejszego dnia. Poszło nawet nieźle. Ani przez chwilę nie byłam głodna a to już jakiś plus. Zamiast drugiej przekąski wypiłam dużą kawę z Zobacz więcej
rabarbarowo
rabarbarowo Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Tani jadłospis na cały dzień

Tani jadłospis na cały dzień 124

Uwielbiam mówić o tym jak bardzo powiązane są ze sobą zasady przygotowywania tanich posiłków i zdrowe odżywianie. Trzymaj się pełnowartościowych produktów, zastąp mięso strączkami i warzywami, a Zobacz więcej
Od góry od lewej: bycze jądra z boczniakami, sieja, łosoś, krokiety i szef kuchni z Sueno i ja fot. D.Szymborska Dziś odwiedziłyśmy 4 z 15 barów, restauracji, które biorą udział w konkursie na Zobacz więcej
asieja
asieja Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
♥ asieja
miszkomaszko i dzień mamy po raz 1

miszkomaszko i dzień mamy po raz 1  22

wiem, że teraz mnóstwo pierwszych razów przed nami, ale na ten dzień czekałam bardzo. bo to cudowne móc robić prezenty dla swojej Mamy, pamiętać o niej i mówić, że się kocha i w końcu samej to poczuć. Zobacz więcej
Istria
Istria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje codzienne przyjemności
Stambuł w 1 dzień

Stambuł w 1 dzień 26

W drodze na Kubę zatrzymaliśmy się na kilkanaście godzin w Istambule. Umyślnie zakupiliśmy takie bilety lotnicze, by mieć czas na zwiedzenie stolicy Turcji. Zarezerwowaliśmy lot linią Turkish Zobacz więcej
Ol-G
Ol-G Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
VegOlga
Wegański jadłospis 1

Wegański jadłospis 1  58

Nie wiem jak inni, ale ja uwielbiam zaglądać ludziom w talerze z całego dnia. Całodniowe jadłospisy to dla mnie nieodmiennie inspiracja, więc postanowiłam podzielić się swoim :) Akurat ten pierwszy Zobacz więcej
Podjęcie decyzji o odchudzaniu //takim na poważnie// z konsekwencjami wymaga nie lada odwagi i determinacji. Zdrowe i racjonalne odchudzanie nie odbywa się szybko i nie polega na „to ja teraz nic nie Zobacz więcej
ellae
ellae Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże ze smakiem
dzień 1 - jadłospis

dzień 1 - jadłospis 773

śniadanie - 2 kromki chleba razowego - 2 plastry białego sera posmarowanego miodem - herbata zielona obiad -sałatka z sałaty lodowej i roszponki z feta i prażonym słonecznikiem kolacja - polędwica z Zobacz więcej
Jadłospis bezglutenowy bezmleczny (dzień 1) #TestKcalMar - Dieta Eliminacyjna, alergia pokarmowa, bezglutenowe, bezmleczne, przepisy | Dieta Eliminacyjna, alergia pokarmowa, bezglutenowe, bezmleczne, Zobacz więcej
kubeksmakowy
kubeksmakowy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
płatki owsiane
Dzień dobry #1

Dzień dobry #1 61

Dzień dobry! no 1 Historia tego bloga jest trochę smutna. Zacząłem ją 2 lata temu, blog nazywał się Polarois i dzień w dzień publikowałem tu przepisy i pomysły na śniadania. Z każdym dniem coraz Zobacz więcej
Dziś pierwszy jadłospis. Tak jak prosiliście wznawiam cykl. Poprzednie publikowałam latem i zdaję sobie sprawą, że zawierają w składzie wiele typowo sezonowych składników, co o tej porze roku jest dla Zobacz więcej
Dziś wrzucam Wam coś, co sama bardzo lubię oglądać u innych blogerów i youtuberów, a mianowicie (jak mówi sam tytuł) wegetariański foodbook. Zdjęcia są może trochę mniej wystylizowane i artystyczne Zobacz więcej
ellae
ellae Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże ze smakiem
dzień 7 - jadłospis

dzień 7 - jadłospis 403

śniadanie - 2 kromki chleba razowego - po dwa plastry białego sera - polane niewielką ilością miodu obiad - sałatka z pomidorami i mozzarellą - z oliwą z oliwek, bazylią i octem balsamicznym - mix Zobacz więcej
Dziś w ramach Projektu 2015 pokażę Wam jak wygląda mój dzienny jadłospis. Nie jest to jeszcze idealne menu, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. :) Środa to dzień, w którym większość czasu Zobacz więcej
kuchniaczarow
kuchniaczarow Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Czarów
JADŁOSPIS 1 - 1600kcal

JADŁOSPIS 1 - 1600kcal 112

JADŁOSPIS ~1600kcal Nowość na blogu! Jadłospisy :) Planowałam od dawna, praktycznie od początku, kiedy mój blog pojawił się w blogosferze, ale nie udało mi się tego planu zrealizować wcześniej tym Zobacz więcej