Przepis na jaja z wedzonym lososiem

Dzisiaj szybka i zdrowa przekaska - crostini z wedzonym lososiem, rukola i awokado. Przygotowanie zajmie nam doslownie chwile a efekt naprawde wspanialy. Swietnie nadaje sie jako antipasto lub jako Zobacz więcej
ula243
ula243 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinaria Uli
Jajka faszerowane wedzonym lososiem

Jajka faszerowane wedzonym lososiem 440

Kulinaria Uli: Jajka faszerowane wedzonym lososiem Kulinaria Uli Nie tylko kulinarnie bedzie :) Ładowanie... piątek, 7 marca 2014 Jajka faszerowane wedzonym lososiem Bardzo proste do przygotowania. Zobacz więcej
« Chlebek banowy z miodem Finski nalesnik z pieca z wedzonym lososiem i chrzanowym sosem Nie wiem, jak sie nazywa po finsku... Moze mi ktos pomoze? ;) Dla 4 osob: 4 jajka 350 ml mleka 300 g maki sol, Zobacz więcej
This Page has moved to a new address: Paszczak gotuje: Sałatka z surimi i wędzonym łososiem Sorry for the inconvenience… Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service Zobacz więcej
To kolejny wloski przysmak na kolacje. na 3 porcje 350 g swiezego makaronu Fettuccine czyli cos pomiedzy tagliatelle a spaghetti... 1 kg swiezego bobu w strakach badz 450 g juz wyluskanego 100 g Zobacz więcej
Ot takie sobie kolacyjne badz obiadowe danie. Dosc nietypowe polaczenie smakow, ale wyjatkowo udane, dlatego polecam! 250 g platow lasagne 400 g mokrego twarogu ja wzielam prowansalska Brousse 200 g Zobacz więcej
Myślałamtak, co by tutaj pysznego Wam wstawići stwierdziłam,że na środektygodnia, kiedy wszyscy jesteściejużpewnie zmęczeni, spragnieni weekendu i zabiegani przyda sięjakiściepłyobiad na szybko i Zobacz więcej
Przepis mam od Włocha mieszkającego na stałe w Szwecji. Rewelacyjny, bo dostosowany i do polskiego smaku, i możliwości Zaliczam ten przepis do hitów, bo robi się prosto, szybko, efekt jest obłędny, Zobacz więcej
basia112
basia112 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jaskinia Smaku
Pierogi ze szpinakiem

Pierogi ze szpinakiem 1458

Człowiek z łyżką12 października 2013 19:21 Pierogi ze szpinakiem i serem rządzą! Polecam też moją wersję, bez sera ale za to z suszonymi pomidorami i łososiem Zobacz więcej
Awokado! Masło Bogów. Mimo, iż bardzo tłuste to jednak bardzo zdrowe! Zawartość nienasyconych, łatwo przyswajalnych tłuszczy sprawia, ze owoc polecany jest osobom chorym na miażdżyce czy nadciśnienie. Zobacz więcej
kasiula
kasiula Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Sielanka
Fusilli z krewetkami i lososiem

Fusilli z krewetkami i lososiem 66

Fusilli z krewetkami i lososiem - trianon, limoncello, recettes polonaises, tort czekoladowy, urodziny, pinata, cielecina w sosie, ci SIELANKA Accueil Articles Photos Forum GO Fusilli z krewetkami i Zobacz więcej
kasiula
kasiula Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Sielanka
Fusilli z krewetkami i lososiem

Fusilli z krewetkami i lososiem 67

Fusilli z krewetkami i lososiem - trianon, limoncello, recettes polonaises, tort czekoladowy, urodziny, pinata, cielecina w sosie, ci SIELANKA Accueil Articles Photos Forum GO Fusilli z krewetkami i Zobacz więcej
majka
majka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kalejdoskop kulinarny
Linguine avellinesi.

Linguine avellinesi. 127

To niesamowite jak gusta kulinarne zmieniaja sie podczas naszego zycia... Podobno co 7 lat zmienia sie nasz smak czego ja jestem zywym przykladem :) Jeszcze do niedawna nie cierpialam pora, cebuli i Zobacz więcej
To chyba jedna z najbardziej znanych zup we Francji, hit kazdej zimy, choc o zimie trudo tutaj mowic, mamy wciaz slonce, czasem przelotny deszcz i 18C na termometrze. Ta zupa jest tak prosta w Zobacz więcej
Aleaayah
Aleaayah Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika smakow
Bliny....

Bliny.... 562

Znane w kuchni rosyjskiej, ukrainskiej i bialoruskiej, ale rowniez zadomowily sie i u nas. Sa rodzajem nalesnikow powstalych skutkiem mieszanki mak gryczanej i pszennej. Dobrze smakuja z wedzonym Zobacz więcej
Chleby,chlebki,podpłomyki, Świąteczne specjały, Torty wytrawne ,tosty ,kanapki Chleb szafranowy z sezamem 2012/11/29 , Gosia Lubiewypiekac chleb, wszelkiego rodzaju bulki, rogaliki, focaccia… na Zobacz więcej
Myślę że w związku z tym że nastała wiosna przyda się kilka ciekawych przepisów na sałatki. O tej porze roku zazwyczaj chętniej sięgamy po „trawiaste” potrawy, niż ociekające tłuszczem kotlety. Zobacz więcej