Przepis na jak podać małże marynowane w winie

Bywają dni, podczas których po pierwsze absolutnie nic mi się nie chce. Po drugie jest sobota, więc najchętniej chodziłabym cały dzień w piżamie. Po trzecie mam ochotę na coś lekkiego, co na dodatek Zobacz więcej
Jak zwykłam powtarzać - nie lubię robali. Całe szczęście są w redakcji magazynu "Czas Wina" osoby, która lubując się w krewetkach, małżach i innych kalmarach przekonują mniedo docenienia ich smaku. Zobacz więcej
Dzisiejszy post nie będzie zawierał przepisu. Opowiem Wam krótko o spotkaniu, na który miałam zaszczyt zostać zaproszona. Zrobiłam też sporo zdjęć, dlatego będzie to głównie fotorelacja. 18 Zobacz więcej
Jeśli nie znacie jeszcze tego miejsca musicie koniecznie tam zajrzeć! Tym zdaniem postanowiłam zacząć tą smaczną relację z restauracji La Vinoteque Restauracja otrzymała ode mnie maksymalną końcową Zobacz więcej
Follow my blog with bloglovin! Skład: ok. 1kg małży 1 opakowanie mieszanki owoców morza (mrożone, ok. 250g) ok. 400 g makaronu spaghetti 4-5 ząbków czosnku pęczek pietruszki kilka kawałków pokrojonego Zobacz więcej
Małże Venus w sosie śmietanowym ze szczyptą szafranu Dzień dobry! To co dziś Wam polecam mówi samo za siebie. Małże Venus kupiłam we Wrocławiu w sklepie KUCHNIE ŚWIATA. Nie zawsze można dostać tam Zobacz więcej
Trudność: | Przygotowanie: około 25 minut | Porcja dla 2 osób Mule w pomidorach Marynowane małże to wariacja na temat małży po marynarsku. Niestety zamiast świeżych – udało mi się kupić małże w Zobacz więcej
Joaska
Joaska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
królestwo garów
Wino  w kuchni - warsztaty

Wino w kuchni - warsztaty 109

Jakiś czas temu na zaproszenie Akademii Smaku Siemensamiałam przyjemność brać udział w warsztatach, które odbyły się w Centrum Domowych Inspiracji Centrum Domowych Inspiracjiprzy Al. Jerozolimskich Zobacz więcej
Ten niewielki bar urzekł mnienietuzinkowym wystrojem, klimatem, fantastycznymi winami i pysznym jedzeniem. Dopisuję to miejsce na stałe do moich ulubionych w Warszawie. La Vinoteque mieści się Zobacz więcej
La Vinoteque to magiczne miejsce na mapie restauracyjnej w Warszawie. Jeżeli jeszcze nie wiecie gdzie spędzić wieczór z przyjaciółmi czy bliską osobą zaglądnijcie tam. Niech jednak Was nie zmyli jego Zobacz więcej
W poprzedni piątek miałam przyjemność spotkania się z kilkunastoma blogerkami kulinarnymi. Spotkanie to odbyło się przy winie i dobrym jedzeniu w restauracji La Vinotheque Wine Bar & Store, gdzie Zobacz więcej
W ubiegłym tygodniu, razem z kilkunastoma blogerkami zostałyśmy zaproszone na kolację do La Vinotheque Wine Bar, który mieści się w pasażu przy Hotelu Hilton w Warszawie. To był wspaniały, radosny i Zobacz więcej
Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w kolacji degustacyjnej wLa Vinotheque Wine Bar & Storemieszczącej się budynku hotelu Hilton przy ulicy Grzybowskiej 61 w Warszawie. Chociaż Zobacz więcej
Akademia Smaku Siemens – wino w kuchni - przepis Marty Blog kulinarny Marty z wieloma świetnymi przepisami O mnie Top 10 Zdrowa żywność Bezglutenowe Księga Gości Kontakt Akademia Smaku Siemens – wino Zobacz więcej
Zapraszam na relację z pysznego spotkania blogerów kulinarnych, które odbyło się pod koniec września w warszawskiej La Vinotheque Wine Bar. Było dobre jedzenie, rewelacyjne wina i super atmosfera ! 30 Zobacz więcej
tristessa
tristessa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarne misz masz
Kulinaria podczas rejsu

Kulinaria podczas rejsu 120

Żeby mieć okazję zwiedzić piękną Szwecję musieliśmy do niej dopłynąć. Firma Unity Line zaprosiła nas rejs promami Skania i Polonia. Oba rejsy odbywały się w nocy, wypływaliśmy z portów późnym Zobacz więcej
Amici Miei Poznań to miejsce, o którym już pisałem przy okazji degustacji różnych dań włoskich. Prawdziwa kuchnia włoska z pasją. Tym razem spotkaliśmy sie na kolacji degustacyjnej z owocami morza – Zobacz więcej
Czy wiedzieliście, że mamy w Warszawie australijską restaurację – nazywa się Kalaya? Jej właścicielem jest rodowity Australijczyk, mieszkający w Warszawie od kilku lat, któremu pewnego dnia zamarzyło Zobacz więcej
A BITE TO EAT
A BITE TO EAT Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Męska sprawa. Grande Grill

Męska sprawa. Grande Grill 179

Moje pierwsze podejście do tego miejsca trwało w porywach do 5 minut. Było to zeszłego lata, kiedy spacerując z moim rocznym bratankiem w kilka osób postanowiliśmy coś zjeść. Usiedliśmy w ogródku a Zobacz więcej
Otrzymałam zaproszenie do Akademii Smaku Siemens. Błędem byłoby nie skorzystać, pomyślałam. Z małymi przeszkodami udało mi się dotrzeć na warsztaty kulinarne pt. Wino w kuchni. Lampka z koneserem. Zobacz więcej