jak suszyć sliwki w piekarniku

Mialy to byc polowki brzoskwin, jednak miazsz zupelnie nie chcial odchodzic od pestek, dlatego pokroilam go na kawalki. Pyszny deser :) Dla 4 osob: 4 duze brzoskwinie 100 g suszonych sliwek lub Zobacz więcej
Nasz ulubiony dodatek do jogurtu naturalnego..granola!!;) Składniki: 4 łyżki miodu 2 Łyżki oleju kokosowego, płynnego Garść otrębów owsianych i garść pszennych 2 garście płatków owsianych górskich Zobacz więcej
Nie moglismy zdecydowac sie jak upiec schab. Zrobilismy wiec dwie wersje. Pierwsza – schab z czosnkiem, majerankiem i kminkiem. Potrzebujemy: okolo 1/2 kg schabu, sol, pieprz do smaku, 1 lyzeczka Zobacz więcej
bijana
bijana Obserwuj blogaObserwujesz bloga
smaki mojej kuchni
kieszonki z owocami

kieszonki z owocami 66

0
suszonych ulubione owoce ( sliwki, jablka, gruszki lub inne) skladniki ciasta drozdzowego wymieszac lyzką, nastepnie przelozyc na omączony blat i wyrobic gladkie, elastyczne ciasto. Wlozyc je do Zobacz więcej
cynamonu, 100 g cukru które zostały dobrze usmażone, a następnie zalane 500 ml wódki i odstawione na tydzień Przygotowanie: Rozgrzać piekarnik do 175'C. Wszystkie suche produkty wymieszać, następnie Zobacz więcej
Blog pełen przepisów i zdjęć. Gotuję bo kocham. Po nocy dla siebie, żeby odreagować stres. W ciągu dnia dla dwóch córek i często razem z nimi. Rozkładam proces twórczy na czynniki pierwsze. Chwytam Zobacz więcej
") Wszystkie suche suche składniki (mąkę, przyprawę do piernika, sodę i kakao) wymieszać i odstawić. Masło, cukier i jajka zmiksować. Miksując na wolnych obrotach dodawać na przemian po trochę mąki z Zobacz więcej
żelaza(więcej niż w szpinaku), magnezu, wapnia (więcej niż w mleku) i błonnika Ø jest cennym źródłem dobrze przyswajalnego białka Składniki na ok. 35 szt.: v po 1,5 szkl. suszonych moreli i śliwek v Zobacz więcej
), 1/2 kostki masla, 1/2 szklanki cukru, 1 opakowanie cukru waniliowego, 8 jajek, spora garsc zurawiny, okolo 15 fig, okolo 10 suszonych sliwek, spora garsc rodzynek, 1/2 torebki proszku do pieczenia. Zobacz więcej
nikanika
nikanika Obserwuj blogaObserwujesz bloga
eat babe green
chleb bananowy

chleb bananowy 36

0
łyżeczki soli mokre: 3 dojrzle banany zgniecione 1/4 szklanki oleju roślinnego 1/3 szklanki mleka roślinnego rodzynki sliwki susz orzechy (?) można dodać wanilii albo zapachu Najpierw nastawiłam Zobacz więcej
Nic tak nie sprawia przyjemności jak zapach pieczonego chlebka w domu, a jaka frajda przygotować go samodzielnie. Odkąd nauczałam się piec chleby, ciągle wymyślam nowe receptury ich pieczenia. Piekę Zobacz więcej
chcemy miec ciastka kruche wystarczy wyeliminowac ser z przepisu. Jest to w calosci moj autorski przepis, wiec moge sobie pozwolic na taka dygresje. Zapraszam! Ciasteczka Zobacz więcej
suszonych sliwek - co wy na to? Zapraszam! Chleb razowy ze sliwka .400 gr maki razowe .150 gr maki pszennej .25 gr drozdzy .1 i 1/2 szklanki letniej wody .2 lyzki oleju Zobacz więcej
can also use dried apricots, cherries, berries or raisins soaked in Armagnac.'' Skladniki: (na okolo 5-6 porcji) 3 jajka 100g jasno-brazowego, nierafinowanego cukru + odrobina do posypania po Zobacz więcej
, ze brownie bedzie idealnym ciastem. I bylo :) Nie potrafie jednak powiedziec czy bylo lepsze od tych, ktore juz pieklam. Kazde brownie ma w sobie to "cos", co za kazdym razem zachwyca moje Zobacz więcej
sie i bezwahaniadawac sie poniesc fantazji :) Składniki: kawalek schabu bez kosci (u mnie przewaznie ok. 1.5kg) miekkie, suszone sliwki glowkaczosnku galazka rozmarynu sol, pieprz, suszony czosnek, Zobacz więcej
rosół, wino, ocet oraz dodajemy sliwki. Przekładamy kotlety do sosu i pieczemy pod przykryciem w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez ok. 20 minut. Sos możemy lekko zagęścić mąką, zredukować lub Zobacz więcej
Aleaayah
Aleaayah Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Mozaika smakow
Sliwkowa granola...

Sliwkowa granola... 62

0
, suszone sliwki, daktyle. Skladnikiem laczacym byl miod i sok jablkowy. Pyszne! Granola z orzechami laskowymi i sliwkami Granola with hazelnuts and prunes 1 i 1/2 kubka platkow owsianych 1/2 kubka Zobacz więcej
- Zweschkendatschi. Sliwki te to sliwki wegierki- tylko takie moga sie znalesc w tym placku. Byc moze nie dostaniecie go w namiocie piwnym na Swiecie, ale z pewnoscia w wielu piekarniach, cukierniach, Zobacz więcej
, dwa razy piekłam chleb Jefreya Hamelmana -Chleb pszenny razowy z orzechami laskowymi i śliwkami.W oryginale mowa jest o suszonych porzeczkach, z braku takowych dodałam śliwki suszone. Bardzo Zobacz więcej