Przepis na jako wiec

Chciałamzrobićcoś innego coś czym bym mogła waszaskoczyć iudało się.Tenmarchewko-wieczaskakuje wyglądem i smakiem, awizualnieprzypomina tort. Składniki: świeża marchewka 2 szklanki 2 szklanki mąki Zobacz więcej
Zbliżają się wybory na sołtysa (barangay captain) we wszystkich okolicznych wsiach. Władza, nawet niskiego szczebla, to łakomy kąsek dla liderow lokalnych społeczności, a walka o nią bywa Zobacz więcej
i nie tylko... Pomarancze, zlote pomarancze sa owocem zimy, wlasnie teraz sa najsmaczniejsze i wlasnie teraz najwieceje gatunkow pomaranczy cieszy nasze oczy i podniebienia... Dla mnie to symbol zimy, Zobacz więcej
laleczka20
laleczka20 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
rozowakuchnia
Czekoladowy cukinio-wiec

Czekoladowy cukinio-wiec 46

Robiłam już ciasto z marchewką, buraczkami,fasolą. Brakuje ciasta z cukinią więc zapraszam dziś na czekoladową pokusę właśnie z cukinią.Ciasto rewelacja,wyszło pyszne,pulchne,delikatne i cudnie Zobacz więcej
laleczka20
laleczka20 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
rozowakuchnia
Białko-wiec z makiem

Białko-wiec z makiem 47

Nazwałam to ciasto ze względu na ilość białek. Wyszło wilgotne i pyszne. Polałam je rozpuszczoną czekoladą i obsypałam wiórkami z cytrynowej czekolady, Całość wygląda kuszącą i w dodatku smakuje Zobacz więcej
CHRZAN URABIANY Z JAJKIEM To chyba będzie już tradycja na tym blogu, że tuż po Świętach raczyć Was będę wspomnieniami tego, co na mym stole gościło;) Skoro ten blog prowadzę nie tylko dla Was, ale i Zobacz więcej
paulak
paulak Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Fabryka Smaku
Naleśniki z serkiem mascarpone

Naleśniki z serkiem mascarpone 9026

Wygladaja smakowicie, ten krem musi byc pyszny. Jutro na Wyspach Dzien Nalesnika, wiec przepis trafiony :) Zobacz więcej
składniki na ciasto 1 szklanka mąki 1/3 cukru pudru 100 g masła 2 żółtka wszystkie składniki wyrobić na jednolitą masę rozwałkować wyłożyć blaszkę kwadratową i podpiec ciasto masa serowa 1 kg sera Zobacz więcej
mlodagotuje
mlodagotuje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Młoda Gotuje
Grzyby marynowane

Grzyby marynowane 5156

Sezon na grzyby jest wiec kolejne zaprawy . Grzyby są wiec nie ma innego wyjścia żeby je nie za marynować. Ten przepis jest do każdych grzybów leśnych . Składniki: * 1 kg młodych grzybów * 125 ml octu Zobacz więcej
Dorotas30
Dorotas30 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smaki Słodko-Słone
Muffinki na słono

Muffinki na słono 4619

Woooow Dorota, Twoje przepisy są niesamowite :) wyprobowalam juz ich kilka i wszystkie sa super. Jestem Twoja fanka :) Pewnie wkrotce zaloze swojego bloga, wiec z checia wdroze wszystkie Twoje porady. Zobacz więcej
Sorymina
Sorymina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Sloiki napelniane marzeniami
Boeuf Strogonow

Boeuf Strogonow 4770

Boeuf Strogonow Dzisiejsza potrawe dosc ciezko jest mi opisac. Nie chce Was zameczac jakimis historycznymi detalami, ale tez nie bardzo wiem co o niej powiedziec. Wiec powiem tylko, ze dzis powieje Zobacz więcej
Anonimowy30 maja 2014 15:46 fajna, szybka, prosta smaczna i o to chodzi:) ja uwielbiam szynke z kotla od kani, wiec jak najbardziej odpowiada mi taka przekaska:) OdpowiedzUsuń Zobacz więcej
koracynamonu
koracynamonu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kora Cynamonu
Tort M&M

Tort M&M 3237

Mój tortimieninowy, tort dla Dorotki :D W środku tradycyjnieczarno-biały zestaw, czylibiszkopt czekoladowy i bita śmietana połączona z białą czekoladą. Wiec aby przełamać to eleganckie połączenie, Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bajkorada
Ciasto z pomarańczami

Ciasto z pomarańczami 2758

Aciri - w kalifornijskim raju:) Pogoda piekna caly rok a w ogrodzie pomarancze, czeresnie, sliwki i persimonki!:) Dzem tez bedzie ale mowie CI cala masa ich, wyjatkowo mi drzewko w tym roku obrodzilo Zobacz więcej
vealovegreen
vealovegreen Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
vealovegreen
Koktajl ananas-banan-kiwi

Koktajl ananas-banan-kiwi 3151

Bardzo orzeźwiający, bardzo gęsty i bardzo smaczny koktajl. Składniki: 3/4 szkl. ananasa banan kiwi 100 ml mleka migdałowego Koktajl jest bardzo słodki i gęsty wiec można dodać nieco więcej mleka Zobacz więcej
katharos
katharos Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Słodkie zapomnienie
SZYBKI MAKOWIEC

SZYBKI MAKOWIEC 1511

dziekuje slicznie za odpowiedz :) jak na zlosc, akurat tego dnia zuzylam folie do czegos innego, wiec przykrylam papierem do pieczenia. Pewnie niewiele to dalo, ale zawsze :) ktos inny doradzil mi, Zobacz więcej
Kromek
Kromek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kromek z Masłem
Pieczony Łosoś

Pieczony Łosoś 2692

w sumie czytam cie od-niedawna!! ale jestem zachwycona . Meskie spojrzenie na gotowanie rozni sie od damskiego - twoj swiat - twoje kuchnia wpadla mi do gustu :) wiec: nominowalam cie do wyróznienia Zobacz więcej
Wczoraj wieczorem DenDen opowiadala o lokalnej truciźnie Helo przemianowanej przez dzisiejsza młodzież na Hello Kittty. Pozyskiwana jest ona z wątroby, albo w ogole z wnętrzności jakiejs lokalnej ryby Zobacz więcej
anja79g
anja79g Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smoczy owoc
Sałatka z sosem balsamicznym

Sałatka z sosem balsamicznym 2380

W ostatnim czasie pogoda w Dublinie nas rozpieszcza mamy lato wiec isałatkalekka. Przepiswłaściwie jest tak prosty, żewłaściwieto brak przepisuPoniższeskładnikiwymieszaćiskropićsosem balsamicznym. Zobacz więcej
kwiecienka1
kwiecienka1 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kwiecienka od kuchni
Lody jagodowe z mieta

Lody jagodowe z mieta 71

Lody jagodowe z mieta Przepis na te lody wydarlam sobie juz jakis czas temu (rok? dwa lata temu?) z ktoregos numeru "Dziecka", bo byly zalecane juz po 12 miesiacu, wiec trzymalam dla Klary... Ale Zobacz więcej