jedzenie na drogę

{{headerMessage}}
Mój wyjazd już w poniedziałek, powoli czas zacząć się pakować. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła od rozmyślania co będę jadła w podróży :) Dzięki temu zdążyłam zamówić sobie na Senza.pl produkty, Zobacz więcej
, gdy czeka nas taka dwudniowa wyprawa jak dziś - Bydgoszcz, Toruń, Warszawa i na końcu Lublin. Kawał drogi, masa dobrego jedzenia. W moim podręcznym zestawie przekąsek na drogę nie może zabraknąć Zobacz więcej
Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę Zobacz więcej
{{headerMessage}}
czasowo podróż pociągiem, dlatego zabieram domową bułkę oraz butelkę wody, można rzec podstawę. Szykując sobie jedzenie zaczęłam zastanawiać się czy i tym razem w moim małym i dusznym przedziale Zobacz więcej
A BITE TO EAT
A BITE TO EAT Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kitu cha kula Kenya

kitu cha kula Kenya 60

{{headerMessage}}
chakula nchini Kenya czyli jedzenie w Keni to zazwyczaj jednogarnkowe potrawy. Gotuje sie je w glinianych naczyniach na małych kuchenkach rozstawionych miedzy innymi przy drogach. Króluje tu batat. Zobacz więcej
toskaniau
toskaniau Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Nieziemska kuchnia toskaniau
Belgijski obiad

Belgijski obiad 179

{{headerMessage}}
Dzisiaj nie gotowałam, zmęczenie materiału daje mi czasami we znaki. Pojechaliśmy do Belgii, polazilismy, pojedliśmy i muszę powiedzieć, ze jak na snack bar, to dobrze nas nakarmili. Fryteczki pyszne, Zobacz więcej
barbara_koz
barbara_koz Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smacznie bo Domowo :)
PAPRYKA MARYNOWANA :)

PAPRYKA MARYNOWANA :) 1352

{{headerMessage}}
... bo nie ma jak domowe jedzenie ... Gruszkowiec z migdałami : » PAPRYKA MARYNOWANA :) KOLEJNA PRPOPZYCJA DO SPIŻARNI NA ZIMOWE DNI. TYM RAZEM PAPRYKA MARYNOWANA. JAK NA RAZIE JESZCZE TOCHĘ DROGA ALE Zobacz więcej
Moje archiwum zdjęć robi się coraz bardziej obszerne. Zawsze z podróży przywożę pewne zapasy zdjęć mniej lub bardziej kulinarnych. Związanych z jedzeniem, piciem, tematem kulinarnym... Korzystam z Zobacz więcej
vegan monkey
vegan monkey Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Koktajl z mandarynek

Koktajl z mandarynek 413

{{headerMessage}}
Mandarynki to też wielkie dobro. Podobno jedzenie ich zapobiega rakowi wątroby, schorzeniom dróg moczowych i pomaga na zaparcia. Są też dobrym źródłem witamin A, B1, B6, C, kwasu foliowego oraz Zobacz więcej
Kolejny przystanek na naszej drodze to Bobby Burger, a co za tym idzie opinia z wizyty. Po raz pierwszy mieliśmy okazję próbować ich jedzenia na zlocie food trucków w Warszawie. Fajna impreza i mamy Zobacz więcej
50 od 100, 50 do 200! jestem na połowie drogi do dwusetnego posta. dzisiaj taki mini mini jubileusz, więc i robię coś wow! bynajmniej miało tak wyjść. ale są to moje pierwsze placki z borówkami w tym Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Skoro na blogu trwa akcja mająca na celu wysłać mnie na wakacje (swoją drogą, serdecznie zapraszam do głosowania gdzie mam wyjechać razem z portalem cititravel w poszukiwaniu dobrego jedzenia! ), Zobacz więcej
Śniadanie zjedzone bardzo wcześnie. hehe właściwie nie wiem czy to było śniadanie czy nocne podjadanie :) No cóż :) Śniadanie zjedzone i w drogę :) Ze wczorajszego obiadu pozostał mi pęczak, w lodowce Zobacz więcej
Dzisiaj krótki wpis o tym co mam w pracy do jedzenia :) Dzień w pracy zaczęłam inką z mlekiem ryżowym, później owoce kaki 2 szt i kiwi. Na lunch pozostałości z wczorajszego obiadu w domu: kasza Zobacz więcej
{{headerMessage}}
lody banan-ananas z musem papaja-mango, kiwi i figą Walizka (wraz z owocami) spakowana, ciastka dla koleżanek upieczone, burgery jaglane na drogę zrobione. Londyn czeka na mnie. Zapowiada się naprawdę Zobacz więcej
Lubię ryby, lubię grzyby i dzięki temu połączyłam je razem w jednym pysznym daniu. Halibut jest dość drogą rybą ale jedną z najzdrowszych bo z rybami tak już jest że im bardziej tłuste tym zdrowsze. Zobacz więcej
3skladnikipl
3skladnikipl Obserwuj blogaObserwujesz bloga
3skladniki
Gnocchi z kiełbasą

Gnocchi z kiełbasą 37

{{headerMessage}}
W domu nie ma nic do jedzenia? Po drodze z pracy wstępujesz do sklepu łapiesz gnocchi czyli włoskie kopytka, kawałek kiełbasy i małe pomidorki. Za chwilę pyszna kolacja będzie gotowa. Przy wyborze Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
lubię gotować
Małpy na Langkawi

Małpy na Langkawi 35

{{headerMessage}}
Są wszędzie. Wystarczy zatrzymać się gdzieś na parkingu, albo przy drodze. Mają swoją taktykę. Zazwyczaj siedzi tylko jedna. Wygląda tak słodko i niewinnie, że od razu ma się ochotę ją karmić. Cała Zobacz więcej
illucucina
illucucina Obserwuj blogaObserwujesz bloga
ILLUCUCINA
KWIATY BZU I PARTY NA ŁĄCE

KWIATY BZU I PARTY NA ŁĄCE 69

{{headerMessage}}
Kolonia pachnie cała kwiatami bzu. Wczoraj wylądowałam na łące na kocu razem z grupą znajomych, którzy co roku organizują Elderflower party. Każdy przynosi koc, coś do jedzenia, wino, niektórzy własny Zobacz więcej