jedzenie na drogę

Mój wyjazd już w poniedziałek, powoli czas zacząć się pakować. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła od rozmyślania co będę jadła w podróży :) Dzięki temu zdążyłam zamówić sobie na Senza.pl produkty, Zobacz więcej
, gdy czeka nas taka dwudniowa wyprawa jak dziś - Bydgoszcz, Toruń, Warszawa i na końcu Lublin. Kawał drogi, masa dobrego jedzenia. W moim podręcznym zestawie przekąsek na drogę nie może zabraknąć Zobacz więcej
Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę Zobacz więcej
czasowo podróż pociągiem, dlatego zabieram domową bułkę oraz butelkę wody, można rzec podstawę. Szykując sobie jedzenie zaczęłam zastanawiać się czy i tym razem w moim małym i dusznym przedziale Zobacz więcej
chakula nchini Kenya czyli jedzenie w Keni to zazwyczaj jednogarnkowe potrawy. Gotuje sie je w glinianych naczyniach na małych kuchenkach rozstawionych miedzy innymi przy drogach. Króluje tu batat. Zobacz więcej
Dzisiaj nie gotowałam, zmęczenie materiału daje mi czasami we znaki. Pojechaliśmy do Belgii, polazilismy, pojedliśmy i muszę powiedzieć, ze jak na snack bar, to dobrze nas nakarmili. Fryteczki pyszne, Zobacz więcej
... bo nie ma jak domowe jedzenie ... Gruszkowiec z migdałami : » PAPRYKA MARYNOWANA :) KOLEJNA PRPOPZYCJA DO SPIŻARNI NA ZIMOWE DNI. TYM RAZEM PAPRYKA MARYNOWANA. JAK NA RAZIE JESZCZE TOCHĘ DROGA ALE Zobacz więcej
Moje archiwum zdjęć robi się coraz bardziej obszerne. Zawsze z podróży przywożę pewne zapasy zdjęć mniej lub bardziej kulinarnych. Związanych z jedzeniem, piciem, tematem kulinarnym... Korzystam z Zobacz więcej
We wtorek zapukał kurier z 3 egzemplarzami książki "Z miłości do jedzenia. Najlepsze przepisy polskich blogerów". Sama książka jest wynikiem konkursu na Kulinarny Blog Roku 2012. Zostałam wyrożniona Zobacz więcej
vegan monkey
vegan monkey Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Koktajl z mandarynek

Koktajl z mandarynek 340

Mandarynki to też wielkie dobro. Podobno jedzenie ich zapobiega rakowi wątroby, schorzeniom dróg moczowych i pomaga na zaparcia. Są też dobrym źródłem witamin A, B1, B6, C, kwasu foliowego oraz Zobacz więcej
Kolejny przystanek na naszej drodze to Bobby Burger, a co za tym idzie opinia z wizyty. Po raz pierwszy mieliśmy okazję próbować ich jedzenia na zlocie food trucków w Warszawie. Fajna impreza i mamy Zobacz więcej
50 od 100, 50 do 200! jestem na połowie drogi do dwusetnego posta. dzisiaj taki mini mini jubileusz, więc i robię coś wow! bynajmniej miało tak wyjść. ale są to moje pierwsze placki z borówkami w tym Zobacz więcej
Była góra pysznego jedzenia, czas spędzony z rodziną, długie spacery po lesie i okolicznych łąkach, rozmowy przy kawie, zbieranie bursztynów nad morzem, śpiewanie na całe gardło w samochodzie w drodze Zobacz więcej
Skoro na blogu trwa akcja mająca na celu wysłać mnie na wakacje (swoją drogą, serdecznie zapraszam do głosowania gdzie mam wyjechać razem z portalem cititravel w poszukiwaniu dobrego jedzenia! ), Zobacz więcej
Śniadanie zjedzone bardzo wcześnie. hehe właściwie nie wiem czy to było śniadanie czy nocne podjadanie :) No cóż :) Śniadanie zjedzone i w drogę :) Ze wczorajszego obiadu pozostał mi pęczak, w lodowce Zobacz więcej
Dzisiaj krótki wpis o tym co mam w pracy do jedzenia :) Dzień w pracy zaczęłam inką z mlekiem ryżowym, później owoce kaki 2 szt i kiwi. Na lunch pozostałości z wczorajszego obiadu w domu: kasza Zobacz więcej
lody banan-ananas z musem papaja-mango, kiwi i figą Walizka (wraz z owocami) spakowana, ciastka dla koleżanek upieczone, burgery jaglane na drogę zrobione. Londyn czeka na mnie. Zapowiada się naprawdę Zobacz więcej
Lubię ryby, lubię grzyby i dzięki temu połączyłam je razem w jednym pysznym daniu. Halibut jest dość drogą rybą ale jedną z najzdrowszych bo z rybami tak już jest że im bardziej tłuste tym zdrowsze. Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
lubię gotować
Małpy na Langkawi

Małpy na Langkawi 33

Są wszędzie. Wystarczy zatrzymać się gdzieś na parkingu, albo przy drodze. Mają swoją taktykę. Zazwyczaj siedzi tylko jedna. Wygląda tak słodko i niewinnie, że od razu ma się ochotę ją karmić. Cała Zobacz więcej
Kolonia pachnie cała kwiatami bzu. Wczoraj wylądowałam na łące na kocu razem z grupą znajomych, którzy co roku organizują Elderflower party. Każdy przynosi koc, coś do jedzenia, wino, niektórzy własny Zobacz więcej