jedzenie na podróż

, gdy czeka nas taka dwudniowa wyprawa jak dziś - Bydgoszcz, Toruń, Warszawa i na końcu Lublin. Kawał drogi, masa dobrego jedzenia. W moim podręcznym zestawie przekąsek na drogę nie może zabraknąć Zobacz więcej
O wałówce na drogę pisałam parokrotnie, ostatni raz - półtora roku temu. Niedawno znów ruszyliśmy w dłuższą podróż samochodem, a oto co nam towarzyszyło... Po pierwsze: pieczone kacze uda. Zobacz więcej
wojaże organizowaliśmy sobie sami i byliśmy świadomi tego, że poprzeczka jest dość wysoko ustawiona. Jednakże okazało się, że trafiliśmy na świetny hotel, z bardzo miłą obsługą, smacznym jedzeniem i Zobacz więcej
Wakacje tuż tuż, więc rozjeżdżać się zaczniemy. Jedni będą zwiedzać świat, inni nasze polskie kurorty, a jeszcze inni spędzą większą wolnego czasu nad pobliskim jeziorem. Jaka to by nie była daleka Zobacz więcej
Wszystkim udającym się dzisiaj w podróż przypominamy o jajach (na twardo)... Zobacz więcej
Witajcie! Dziś mam dla Was lekki temat, ale dla mnie bardzo na czasie, gdyż właśnie wyjeżdżam z Krk. W sumie zaraz wracam, ale w podróży jeść coś trzeba, szczególnie w tej dłuższej i nie mam tu na Zobacz więcej
Wczoraj wieczorem wróciłam z wakacji nad polskim morzem, odwiedziłam Świnoujście, z Katowic jechaliśmy pociągiem, zaś do domu samochodem. Jak się okazało w drodze nad morze znacznie więcej piłam niż Zobacz więcej
W końcu nadszedł ten dzień - dzień wymarzonych wakacji :) Walizki już spakowane, wszystko dokładnie zaplanowane. Pozostaje tylko zaplanować i przygotować jedzenie na podróż i można jechać:) Nawet Zobacz więcej
Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę Zobacz więcej
, chipsów, groszków etc. Co można z uwagi na fakt, że w wakacje więcej się ruszamy :) 2 razy w tygodniu możesz zjeść 2 gałki lodów. Ale wybieraj te dobrej jakości. Unikaj tych ordynarnie barwionych Zobacz więcej
LUNCHBOX DLA NIEGO: do pracy, w podróży, na trening czyli zdrowe jedzenie poza domem. Część z Was od dawna (wstyd to przyznać, ale właściwie od kilku dobrych lat) regularnie sygnalizuje Zobacz więcej
manipulację bardziej podatny. Nasze rodzinne weekendowe wyjazdy organizujemy jednak pod hasłem slow life i slow food. Chcemy delektować się życiem, smakować je niczym ulubiony deser, a nie śpieszyć Zobacz więcej
gdzie pójść na kolację, dlatego skorzystaliśmy ze starego, sprawdzonego sposobu i wybraliśmy miejsce, w którym było najwięcej ludzi. Strzał w dziesiątkę. Genialny stek z tuńczyka z perfekcyjnymi Zobacz więcej
Ciekawe co tam się dobrego je – zazwyczaj tak wygląda jedna z moich pierwszych myśli, kiedy jadę na wakacje gdzieś, gdzie jeszcze mnie nie było. Francuskie jedzenie znam już całkiem dobrze i w ogóle Zobacz więcej
...ale w domu najlepiej! Podróż była wspaniała, spędziłam świetny czas z rodziną. I aż wstyd się przyznać, ale objadłam się jak pączek, było tyle jedzenia :) Ukochane ciasto śliwkowe z kruszonką :) Zobacz więcej
rodzinny blog kulinarny inspirowany podróżami, muzyką i spotkaniami z ludźmi doceniającymi smak, zapach i piękno jedzenia Zobacz więcej
fotoala
fotoala Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Travel & Food
Fıstık dolması

Fıstık dolması 257

Po trochu o wszystkim, a szczególnie o tym co mi najbliższe czyli o jedzeniu i podróżach :) Zobacz więcej