Przepis na jedzenie na wycieczkę

W końcu nadszedł ten dzień - dzień wymarzonych wakacji :) Walizki już spakowane, wszystko dokładnie zaplanowane. Pozostaje tylko zaplanować i przygotować jedzenie na podróż i można jechać:) Nawet Zobacz więcej
Zbliża się czas szkolnych wycieczek... I w życiu każdego alergika nadchodzi dzień, w którym musi wybrać się na szkolną wycieczkę. To znaczy - nie musi. Ale na pewno bardzo chce. Jeśli to jednodniowa Zobacz więcej
Yen_z_Ven
Yen_z_Ven Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Śladami Futrzaków
Wycieczki rowerowe

Wycieczki rowerowe 38

Ostatnio zaczelismy z Kocurem jezdzic na rowerze, wyposazeni w gadżety obliczamy trasy, predkosci, kalorie:):) Młode Futerko bardzo się cieszy z przejażdżek - ma zamontowany fotelik z przodu - Zobacz więcej
W tamtym tygodniu pokazywałam wam na FB zdjęcie fajnych krówek, dziś opowiem gdzie byłam. Zostałam zaproszona do kampanii marki Danone a jednym z jej punktów była wycieczka. Fajny pomysł prawda? Jak Zobacz więcej
Cathy
Cathy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Recipes as easy as ABC
244. I po wycieczce

244. I po wycieczce 117

Zmienna pogoda, kiepski jeden przewodnik, zakręcona druga przewodniczka, najlepsze klasowe ognisko, nocne rozmowy, beznadziejne jedzenie wynagrodzone ogromną ilością ciastek/chrupek/kisieli/czekolady, Zobacz więcej
Bardzo lubię jednodniowe wycieczki. Mieszkam w Warszawie i często wsiadam w pociąg, żeby spędzić miło sobotę czy niedzielę, Warunek jest jeden – musi być tam dobre miejsce na obiad, bo wtedy wyprawa Zobacz więcej
Przygotowując swoją wycieczkę po Krecie oczywiście zrobiłam spore internetowe poszukiwania aby wiedzieć co gdzie i jak na wyspie. Postanowiłam więc napisać też dla was swoje przemyślenia i Zobacz więcej
Korzystając z kończącego się urlopu i małych przebłysków słońca w zeszłym tygodniu, wybraliśmy się z mężem na krótka wycieczkę do Wisły. Zachęceni opiniami w internecie, postanowiliśmy przy okazji Zobacz więcej
dobi
dobi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
fastfeast
Wakacyjne picie i jedzenie

Wakacyjne picie i jedzenie 175

Wakacyjne picie ijedzenie Wycieczkami lato się zaczęło i jakoś niepostrzeżenie jesteśmy w sierpniu, a blog leży odłogiem. Po prostu nie chce nam się sterczeć w kuchni! To chyba normalna przypadłość o Zobacz więcej
Bez względu na to, czy wybierasz się na parogodzinną wycieczkę do lasu, czy też wylatujesz na długie wakacje, musisz zapewnić sobie odpowiedni prowiant na drogę. Spacery leśnymi ścieżkami, zwiedzanie Zobacz więcej
Wracam do was z czterodniowej wycieczki w góry, obolała, przemarznięta, ale zadowolona ;) Nie opuszcza mnie też apetyt, bo góralskie jedzenie nie jest moim ulubionym (a uwierzcie mi, w Karpaczu gospód Zobacz więcej
Dziś zapraszam na wycieczkę po mojej dalszej okolicy… Zaczęliśmy od wygodnej Doliny Chochołowskiej, miałam się tam udać już wiosną kiedy wyścielona jest dywanem szafranu, jednak nie udało się tego Zobacz więcej
Follow The Taste
Follow The Taste Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wycieczka po Toskanii

Wycieczka po Toskanii 76

Po odwiedzeniu Parmy i Bolonii przyszedł czas na główny cel naszej włoskiej wycieczki, czyli Toskanię! Toskania jest na pewno znana wszystkim miłośnikom dobrego jedzenia Aby odkryć wyżynno-górzysty Zobacz więcej
Intrygująca wycieczka z Nicolasem Cagem w tle | Oderwane i przyklejone Oderwane i przyklejone Zytka Maurion Jak czytać? Informacja RSS Intrygująca wycieczka z Nicolasem Cagem w tle 13 kwi Related Zobacz więcej
2drink.pl
2drink.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zanim Zjesz
Górska wycieczka od kuchni

Górska wycieczka od kuchni 37

Górska wycieczka od kuchni poniedziałek, Październik 17, 2016 Latest: Górska wycieczka od kuchni Odżywiaj się zdrowo dzięki Kcalmar! Berlin w zasięgu jednego zdrowego przepisu – KONKURS Pomoc Zobacz więcej
Kaczka w Sepii fot. D.Szymborska GPS mówi, a bardziej pokazuje i tym sposobem poznaję, jak to się mówi fachowym językiem nieutwardzone drogi. A niefachowo wjeżdżam do lasu i zastanawiam się czy coś Zobacz więcej
Ostatni weekend spędziłyśmy w naszej rodzinnej miejscowości. Pogoda bardzo dopisywała, dlatego w niedzielę postanowiłyśmy wybrać się na wycieczkę doWisły, która jest górskąmiejscowością położoną w Zobacz więcej
piękne widoki na wycieczce miałaś. A kaski orzeszki są urocze, mnie się bardzo podobają, nie ma się co ich wstydzić. jajka sadzone to mój smak dzieciństwa, dawno nie jadłam ... Pozdrawiam Monika P.S. Zobacz więcej
kochatka
kochatka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ja tu gotuję
Wycieczka do Lublina

Wycieczka do Lublina 32

Dziś wpis turystyczny - Ja Tu Gotuję wybrało się do Lublina na jednodniową wycieczkę. Już dawno planowaliśmy odwiedzić to miasto, a konkretnie znajdującą się w nim restaurację "Ąka", w której oboje Zobacz więcej
Tydzień temu, kiedy w wszyscy w Polsce szliście święcić jajka, my wybraliśmy się na półdniową wycieczkę do Omanu, a dokładnie na półwysep Musandam. Musandam jest położony bardzo strategicznie, Zobacz więcej