jedzenie na wyjazdy

Zbliżały się wakacje, więc zdecydowaliśmy się na tygodniowy wyjazd nad morze, oczywiście bagażnik pełen jedzenia, znaczy Dżola w pełnej gotowości. Międzyzdroje - miasteczko przecudnej urody, ludzie Zobacz więcej
kiano
kiano Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kianoindakiczen
Jedzone na wyjeździe

Jedzone na wyjeździe 105

Hej, trochę mnie nie było na blogu. Tyle zdjęć jedzenia do dodania i postów do napisania:) Postaram się już na bieżąco je uzupełniać. Dziś rano wróciłam z Trójmiasta. A takie sobie małe wakacje Zobacz więcej
Kiedy zbliżają się ferie, wakacje czy urlopy to wszyscy się cieszymy, czyż nie? Jest jednak pewna grupa osób, dla których to wielkie wyzwanie jeść na wyjeździe. O kimmowa? O weganach, o osobach na Zobacz więcej
czyli..."dobre jedzenie samo się chwali". Z powodu wyjazdu na urlop - blog będzie zamrożony :) ale mamnadzieję, że wrócę z nowymi inspiracjami. Jadę tam, gdzie można zajadać sięsałatką szopską, Zobacz więcej
...i od razu chce się żyć. Dobrze robi taki wyjazd na kilka dni i totalne oderwanie się od miasta, pracy, komputera, a nawet od telefonu udało się na trochę uciec. Za to było domowe jedzenie, jak to Zobacz więcej
Magda111
Magda111 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smakowite Dania
Kulki ryżowe + film

Kulki ryżowe + film 55

*D7 czerwca 2013 21:30 Niestety nie jadłam takich w dzieciństwie, ale też dobrze mi się kojarzą, bo z ostatnim wyjazdem do Zakopanego :) Wyglądają pięknie! http://dariawkuchni.blogspot.com/ Zobacz więcej
Pod namiotami dzień 2. Dziś proces gotowania owsianki. (to nie jest product placement tylko zdjęcia robione telefonem podłączonym do komputera - to było wyzwanie). Na prawdę pyszna owsianka. Z Zobacz więcej
Didi5150
Didi5150 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
blog kulinarny
London!

London! 29

Niestety wróciłam, zauroczona miastem, klimatem, sklepami oraz angielskim jedzeniem ( tak, mam na myśli również Full English Breakfast) Mimo że tamtejsza kuchnia nie służy zdrowemu stylowi życia to Zobacz więcej
ollala
ollala Obserwuj blogaObserwujesz bloga
śniadaniowe fantazje
205.

205. 67

owsianka z bananem, serkiem wiejskim, borówkami, masłem orzechowym i blanszowanymi migdałami Wróciłam. Niechętnie, bo mogłabym tam zostać jeszcze z tydzień. Lenistwo, oglądanie filmów do 4 rano i Zobacz więcej
Zakochałam się w tej kanapce bez pamięci kilka lat temu podczas wyjazdu do Bułgarii. Zresztą Bułgaria właśnie najbardziej kojarzy mi się z figami. Przywiozłam z tamtych wakacji chyba najwięcej dżemów Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Muji Café & Meal

Muji Café & Meal 64

Są takie miejsca, na które wpadam przypadkiem będąc na wyjazdach i natychmiast chamiałaby je przenieść do Warszawy. Jednym z nich jest Muji Café and Meal - sieć samoobsługowych punktów, w których Zobacz więcej
Przed każdym dłuższym wyjazdem, staram się opróżnić lodówkę z tego, co się w niejznajduje. Dzięki temu: po pierwsze nie mam wyrzutów sumienia, że wyrzucam jedzenie (czyli jakby nie patrzeć pieniądze), Zobacz więcej
KuchAsia
KuchAsia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smacznej soboty!

Smacznej soboty! 46

Dziś u nas do chlebka pasztet z selera. Kosztowałam go podczas naszego wyjazdu w góry. Smak, który mi pozostał w pamięci nie dawał mi spokoju. Nie zważając zatem na zarwanie nocy, tarłam, Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Uki Uki

Uki Uki 55

Uki Uki Fabryka Makaronu Japońskiego to nowa japońska restauracja, która otworzyła swoje podwoje w marcu przy Kruczej,vis-à-vis hotelu Mercure. Jako, że oboje z Monsieur przepadamy za japońską Zobacz więcej
Zapewne większość z Was lubi ogórki małosolne. Do tej pory robiłam małosolne na kranówce, w słoikach. Tym razem wypróbowałam ekspresowy przepis: w wersji na sucho, bez dodatku wody. Ogórki Zobacz więcej
Nie powiem, żeby były jakieś przepyszne, ale, gdy potem dodałam miodu, były całkiem zjadliwe. No i ricotta, którą muszę wykorzystać przed wyjazdem, też dodała smaku. No i pistacje, których tak długo Zobacz więcej
Mirana13
Mirana13 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Caramel And Chocolate
My London.

My London. 58

Świetny wyjazd :) Zatęskniłam za Londynem oglądając Twoje zdjęcia, byłam tam tak dawno.. a na Piccadilly Circus siedziałam pod tym pomnikiem padnięta po całodniowym łażeniu po Londynie i jadłam cheesa Zobacz więcej
My Blueberry Corner by "jagodzianka" Wczoraj wróciłam z Budapesztu. To był udany wyjazd pod wieloma względami. Dużo zwiedzałam, jadłam wiele węgierskich dań i bardzo dobrze … Przeczytaj cały Zobacz więcej
/przepis Pełnoziarniste płatki śniadaniowe z rodzynkami (dostałam z Ameryki, ale można użyć każdych) zblendowałam na gładki krem z jogurtem naturalnym i odrobiną mleka. Podałam ze wszystkimi Zobacz więcej
Nawet nie spodziewałam się, że ten wyjazd poza wrażeniami koncertowymi przyniesie również zachwyty kulinarne. I to w miejscu, w którym najmniej bym się tego spodziewała! W trakcie czwartkowego Zobacz więcej