Przepis na karp kapusta okrasa

Karp smażony na klarownym maśle z plackiem grzybowym, kapustą kiszoną duszoną w cydrze z wędzoną śliwką i ziołową kruszonką. Przepis i przygotowanie –Andrzej Andrzejczak Pogromcy Meatów Dla –Friscoi Zobacz więcej
Smażony karp wielu kojarzy się tylko ze świętami Bożego Narodzenia, a szkoda. Jest to bardzo dobra i wdzięczna w przygotowaniu ryba, dostępna w sklepie rybnym praktycznie przez cały rok. Dziś mam dla Zobacz więcej
wkrainiesmaku
wkrainiesmaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W Krainie Smaku
Nasze Boże Narodzenie 2015

Nasze Boże Narodzenie 2015 187

Tak jak wspominałam w poprzednim wpisie, nasze tegoroczne Święta były podwójne. Najpierw firmowe w hotelu Poziom 511, z warsztatami z Karolem Okrasą, a potem tradycyjne, rodzinne. W tym roku, jak co Zobacz więcej
Wino i kuchnia
Wino i kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Eko gołąbki z rybą

Eko gołąbki z rybą 191

Zielony liść naturalnie kojarzy się z ekologią, choć niekoniecznie z karpiem. Ale jeśli karp jest zatorski a wytrawny cabernet sauvignon organiczny (zestaw win organicznych znajdziecie tutaj), to Zobacz więcej
Palony łosoś z kapustą kiszoną curry będzie idealnym daniem na noworoczny obiad lub na inną świąteczną okazję. Przepis ten jest autorstwa Karola Okrasy i tak jak Wam pisałam poprzednio w relacji ze Zobacz więcej
Pierwsza myśl - jadę, pewnie, że jadę! Myśl druga - super, że nie Mazury, tylko Milicz, jadę tym bardziej! Trzecia myśl - nikogo tam nie znam... Kiedy dowiedziałam się o warsztatach z Karolem Okrasą, Zobacz więcej
Czy już pracowicie rozpoczęliście Nowy Rok? Podjęte nowe wyzwania? U mnie jeszcze tak nie do końca, bo nadal jestem na urlopie i obijam się w domu;-) Chcę Wam zaproponować kolejne danie czyszczące Zobacz więcej
biniek.j
biniek.j Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotowanie z sercem
Karp marynowany w occie

Karp marynowany w occie 1219

Karp marynowany w occie Śniadania Obiady Kolacje Przekąski Desery Wielkanoc Boże Narodzenie O mnie Cookie Policy Pierniczki I już czuć zapach świąt - zapach pierniczków roznosi się po całym domu, czuć Zobacz więcej
Większość z nas karpia jada tylko na Wigilię. U mnie w domu karp smażony z kapustą i grzybami jest dość częstym gościem! Po prostu uwielbiamy ten smak… chrupiąca panierka i pyszna rybka w towarzystwie Zobacz więcej
Pierogi z kapustą kiszoną - kuchnia podkarpacka Pierogi to jedno z obowiązkowych dań wigilijnych na podkarpackich stołach. U Lasowiaków pierogi z kapustą były i są szczególnie lubiane. Równie często Zobacz więcej
W dniach 20 - 21 listopada mieliśmy przyjemność uczestniczyć w smakowitych warsztatach zorganizowanych przez Lidl. Tematem przewodnim spotkania była ryba. Pierwszy dzień - warsztaty pod chmurką z Zobacz więcej
Karp duszony w kapuście kiszonej – kolejna wigilijna wariacja na temat karpia. Doskonałe rozwiązanie, jeśli nie przepadacie za smażonym karpiem, albo po prostu się Wam znudził. Karp duszony w kapuście Zobacz więcej
Nie wiem, jak to się stało, że trafiliśmy tam dopiero teraz. Piękny krajobraz (choć mało zimowy) zrobił na nas duże wrażenie. W ten ciepły, grudniowy dzień, stawy przypominające jeziora lśniły w Zobacz więcej
W naszym domu Święta Bożego Narodzenia od strony kulinarnej są bardzo tradycyjne i “bezpieczne”. Nie czas wtedy na eksperymenty i kombinatorstwo stosowane. Ponieważ każdy z domowników ma swoje Zobacz więcej
Pokaz kulinarny Karola Okrasy w Hotelu Poziom 511 – wspomnienie Pokaz kulinarny Karola Okrasy w Hotelu Poziom 511. Pewnego dnia na fp Hotelu Poziom 511 ogłoszono możliwość zapisów na pokaz kulinarny Zobacz więcej
Karp smażony podany z kapustą kiszoną Składniki – 4 porcje: Karp – 1kg Kapusta kiszona – 250g Suszone grzyby – 10 sztuk Śliwka suszona – 4 sztuki Cebula – 1 sztuka Olej – 2 łyżki + do smażenia karpia Zobacz więcej
Tegoroczne święta świętowaliśmy podwójnie. Pierwszy raz w przedświąteczny weekend, w hotelu Poziom 511. Tak, tak, to to samo miejsce w którym organizowaliśmy 4-ty półfinał I Edycji BlogerChefa i 2-gi Zobacz więcej
tanasza
tanasza Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
karp w migdałach a'la Okrasa

karp w migdałach a'la Okrasa 343

przepis pochodzi z książki Lidla "Pascal kontra Okrasa", przepis i filmik jak wykonać danie pod linkiem: kuchnialidla.pl Zobacz więcej
Cześć! Mamy dla Was dzisiaj Mikołajową niespodziankę! Jak pewnie część z Was wie, wyszła trzecia książka z przepisami z Lidla. Tym razem są to przepisy Karola Okrasy i Doroty Wellman. Pięknie wydana, Zobacz więcej
Nie każdy z nas przepada za tradycyjnym smakiem karpia. Postanowiłyśmy przed świętami wypróbować karpia smażonego w migdałach według przepisu Karola Okrasy nieco go uproszczając. Ryba wyszła w smaku Zobacz więcej