Przepis na karp kapusta okrasa

Nie każdy z nas przepada za tradycyjnym smakiem karpia. Postanowiłyśmy przed świętami wypróbować karpia smażonego w migdałach według przepisu Karola Okrasy nieco go uproszczając. Ryba wyszła w smaku Zobacz więcej
Czy już pracowicie rozpoczęliście Nowy Rok? Podjęte nowe wyzwania? U mnie jeszcze tak nie do końca, bo nadal jestem na urlopie i obijam się w domu;-) Chcę Wam zaproponować kolejne danie czyszczące Zobacz więcej
Karp duszony w kapuście kiszonej – kolejna wigilijna wariacja na temat karpia. Doskonałe rozwiązanie, jeśli nie przepadacie za smażonym karpiem, albo po prostu się Wam znudził. Karp duszony w kapuście Zobacz więcej
Większość z nas karpia jada tylko na Wigilię. U mnie w domu karp smażony z kapustą i grzybami jest dość częstym gościem! Po prostu uwielbiamy ten smak… chrupiąca panierka i pyszna rybka w towarzystwie Zobacz więcej
Tegoroczne święta świętowaliśmy podwójnie. Pierwszy raz w przedświąteczny weekend, w hotelu Poziom 511. Tak, tak, to to samo miejsce w którym organizowaliśmy 4-ty półfinał I Edycji BlogerChefa i 2-gi Zobacz więcej
Pokaz kulinarny Karola Okrasy w Hotelu Poziom 511 – wspomnienie Pokaz kulinarny Karola Okrasy w Hotelu Poziom 511. Pewnego dnia na fp Hotelu Poziom 511 ogłoszono możliwość zapisów na pokaz kulinarny Zobacz więcej
Karp smażony podany z kapustą kiszoną Składniki – 4 porcje: Karp – 1kg Kapusta kiszona – 250g Suszone grzyby – 10 sztuk Śliwka suszona – 4 sztuki Cebula – 1 sztuka Olej – 2 łyżki + do smażenia karpia Zobacz więcej
Smażony karp wielu kojarzy się tylko ze świętami Bożego Narodzenia, a szkoda. Jest to bardzo dobra i wdzięczna w przygotowaniu ryba, dostępna w sklepie rybnym praktycznie przez cały rok. Dziś mam dla Zobacz więcej
Nie wiem, jak to się stało, że trafiliśmy tam dopiero teraz. Piękny krajobraz (choć mało zimowy) zrobił na nas duże wrażenie. W ten ciepły, grudniowy dzień, stawy przypominające jeziora lśniły w Zobacz więcej
tanasza
tanasza Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
karp w migdałach a'la Okrasa

karp w migdałach a'la Okrasa 335

przepis pochodzi z książki Lidla "Pascal kontra Okrasa", przepis i filmik jak wykonać danie pod linkiem: kuchnialidla.pl Zobacz więcej
wkrainiesmaku
wkrainiesmaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W Krainie Smaku
Nasze Boże Narodzenie 2015

Nasze Boże Narodzenie 2015 154

Tak jak wspominałam w poprzednim wpisie, nasze tegoroczne Święta były podwójne. Najpierw firmowe w hotelu Poziom 511, z warsztatami z Karolem Okrasą, a potem tradycyjne, rodzinne. W tym roku, jak co Zobacz więcej
Wino i kuchnia
Wino i kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Eko gołąbki z rybą

Eko gołąbki z rybą 141

Zielony liść naturalnie kojarzy się z ekologią, choć niekoniecznie z karpiem. Ale jeśli karp jest zatorski a wytrawny cabernet sauvignon organiczny (zestaw win organicznych znajdziecie tutaj), to Zobacz więcej
Karp smażony na klarownym maśle z plackiem grzybowym, kapustą kiszoną duszoną w cydrze z wędzoną śliwką i ziołową kruszonką. Przepis i przygotowanie –Andrzej Andrzejczak Pogromcy Meatów Dla –Friscoi Zobacz więcej
biniek.j
biniek.j Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotowanie z sercem
Karp marynowany w occie

Karp marynowany w occie 1139

Karp marynowany w occie Śniadania Obiady Kolacje Przekąski Desery Wielkanoc Boże Narodzenie O mnie Cookie Policy Pierniczki I już czuć zapach świąt - zapach pierniczków roznosi się po całym domu, czuć Zobacz więcej
Pierwsza myśl - jadę, pewnie, że jadę! Myśl druga - super, że nie Mazury, tylko Milicz, jadę tym bardziej! Trzecia myśl - nikogo tam nie znam... Kiedy dowiedziałam się o warsztatach z Karolem Okrasą, Zobacz więcej
W naszym domu Święta Bożego Narodzenia od strony kulinarnej są bardzo tradycyjne i “bezpieczne”. Nie czas wtedy na eksperymenty i kombinatorstwo stosowane. Ponieważ każdy z domowników ma swoje Zobacz więcej
Cześć! Mamy dla Was dzisiaj Mikołajową niespodziankę! Jak pewnie część z Was wie, wyszła trzecia książka z przepisami z Lidla. Tym razem są to przepisy Karola Okrasy i Doroty Wellman. Pięknie wydana, Zobacz więcej
W dniach 20 - 21 listopada mieliśmy przyjemność uczestniczyć w smakowitych warsztatach zorganizowanych przez Lidl. Tematem przewodnim spotkania była ryba. Pierwszy dzień - warsztaty pod chmurką z Zobacz więcej
Kiedy już wiedziałam, że książka do mnie trafi i najprawdopodobniej dotyczy ryb, spodziewałam się... okładki z rybą właśnie :) Jakie było moje zdziwienie, kiedy po rozpakowaniu paczki zobaczyłam dwie Zobacz więcej
madlene17
madlene17 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My simple kitchen
Karp z grilla

Karp z grilla 3874

Jakie to miłe, kiedy nie ma Cię chwilę czasu a ktoś o Tobie pamięta :* Dziękuję :* Ostatnio trochę mniej było mnie widać na blogu ale sami wiecie czasami jak to bywa :) Korzystam z pięknej pogody i Zobacz więcej