Przepis na kawiarniach bawarii

Przyjaciółka poleciła mi to miejsce. Skromną, niepozorną i ukrytą na Osiedlu Czecha Kawiarnie Ploteczkę. Właściciele to przemili ludzie. Jak to określili, prowadzą swój lokal nie dla zarobienia Zobacz więcej
W PODRÓŻY: SMAKI BAWARII (mała fotorelacja) Niedawno wróciłam z dwu tygodniowej wyprawy do przepięknej niemieckiej krainy zwanej Bawarią. Była to moja druga podróż do tej niezwykłej części kraju Zobacz więcej
Szwecja znajduje się w czołówce krajów, których mieszkańcy wypijają najwięcej kawy rocznie (12 kg na mieszkańca). Dla porównania Polacy wypijają jej jedynie 2,5 kg rocznie. Nie zdziwiła nas zatem Zobacz więcej
Pączek w Bawarii w Gęsim Zakątku:) #Gaenswinkel# BadBerneck# Fettdonnerstag# Pfannkuchen# Zobacz więcej
Przewodnik po poznańskich kawiarniach Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie :) Doszło do pewnych zawirowań w moim życiu, co zmusiło mnie do chwilowego urlopu na blogu. Wróciłam z nową Zobacz więcej
smakiszczescia
smakiszczescia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pozdrowienia z Bawarii

Pozdrowienia z Bawarii 41

Przepraszam za moją dłuższą przerwę w gotowaniu. Nieoczekiwane wydarzenia w życiu prywatnym spowodowały, że musieliśmy wyjechać razem z mężem na tydzień do Niemiec. Obiecuję, że wrócę za około dwa Zobacz więcej
Musiałam przemyśleć czy dołączyć to miejsce do przewodnika. Rozważałam nawet stworzenie kolejnej "sekcji" w blogu, ale jak na razie Juice Drinkerswyląduje wśród innych kawiarni. Czemu się wahałam? Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
PRAWDZIWA KAWIARNIA

PRAWDZIWA KAWIARNIA 118

Café Central jest jedną z najbardziej znanych kawiarni w Wiedniu. Mieści się w ścisłym centrum miasta, w budynku przy Herrengasse 17 niedaleko Pałacu Hofburg. Na przełomie XIX i XX wieku była miejscem Zobacz więcej
Postanowiłam odwiedzić dawno zapomnianą kawiarnie w Olsztynie. Dobrze, że wybrałam właśnie ją, bo żyłam w przekonaniu, że nazywa się Cafe Decor. Ona połączona jest wspólnym pomieszczeniem, lecz nazywa Zobacz więcej
Ostatnio odłożyłam mój przewodnik w kąt. Trochę się zakurzył, ale po przetarciu wraca z nowym pomysłem na kawową wizytę. Tym razem zapraszam do miejsca, które jest po trochu restauracją i kawiarnią. Zobacz więcej
Bardzo byłam ciekawa tego miejsca, już nie raz widziałam oferty promocyjne do tej właśniekawiarni.Kolejnasieć lokali kawowych zlokalizowanych w 5 miastach Polski, w tym w Poznaniu w nowej części Zobacz więcej
Zapraszam na Stary Rynek, a dokładniej ulicę Żydowską, gdzie skupione jest, co najmniej pięć kawiarni, w tym Caffe Ławka. Wybrałyśmy się w ciemno i trafiłyśmy do, z pozory, małej kawiarenki. Lokal Zobacz więcej
ankawell
ankawell Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
życie od kuchni
KAWIARNIA NAKIELNY

KAWIARNIA NAKIELNY 34

Kawiarnia NAKIELNY - nowe miejsce w Krakowie Odkąd pamiętam przystanek w połowie ulicy Basztowej nosił nazwę "Basztowa Lot", nie bez przypadku zresztą, bo usytuowany był obok jednego z najbardziej Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Wiedeńskie kawiarnie

Wiedeńskie kawiarnie 32

Dziś zabieram Was w podróż po wiedeńskich kawiarniach. Być w Wiedniu i nie odwiedzić jednej z nich byłoby grzechem. W większości są bardzo klimatyczne. Krótko skomentuję te, w których byłam, jak i te, Zobacz więcej
Ostatni weekend spędziliśmy sobie w Bawarii na pokojach u króla Ludwika Szalonego. Od dawna już zamek Neuschwanstein był na naszej liście do zobaczenia i powiem Wam, że przewodniki, foldery, zdjęcia w Zobacz więcej
cocolibre
cocolibre Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Widelce
Kawiarnie rowerowe

Kawiarnie rowerowe 31

Tej wiosny (i nadchodzącego lata) polskie miasta podbija nowy pomysł: kawiarnie rowerowe. Zaczęło się od Bike Café w Poznaniu , działającej od połowy 2012 roku. Stworzył ją wraz ze swoją dziewczyną Zobacz więcej
Pierwszą wizytę w Nowym Roku złożyłyśmy kawiarni "Lavenda Caffe & Lunch" na Starym Rynku przy ulicy Wodnej 3. Po raz drugi użyłyśmy Groupona owartości48 zł, który kupiłyśmy za 25 zł. Tym razem nie Zobacz więcej
Ostatnio było kameralnie, dziś będzie sieciówkowo. Zawędrowałam do Starego Browaru i na drugim piętrze przywitał mnie kubas kawy w Coffee Heaven.Muszę się przyznać, że z komercyjnych kawiarni tę lubię Zobacz więcej
Czwartkowy wieczór spędziłam z przyjaciółkami w spokojnej kawiarni na ul. Wielkiej 21. Lokal składa się z kilku pomieszczeń, w tym także z pokoi dla palących. Z zewnątrz wydaje się mała, ale po Zobacz więcej
Przesyłam pozdrowienia z bawarskiego miasta Coburg, którewedług Marcina Lutra było„ze wszech miar fascynujące”… Oto mała fotorelacja z wczorajszej wieczornej wyprawy. Nad miastem rozciąga się wielka Zobacz więcej