kawiarniach bawarii

Ostatni tydzień karnawału przyszło mi spędzić w uroczej, bawarskiej wiosceWallgau w Alpach. Bawaria, kulinarna kraina golonki i piwa. O golonce nie będę się rozpisywać z wiadomych względów, o piwie Zobacz więcej
Wczoraj odwiedziliśmy restaurację Frankenfarm w Himmelkron- Bawaria-Górna Frankonia:Dworek, gospoda Frankenfarm w Himmelkron, z własną masarnią/ bardzo klimatycznie i wyjątkowo smacznie… Jadłam Zobacz więcej
smakiszczescia
smakiszczescia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pozdrowienia z Bawarii

Pozdrowienia z Bawarii 38

Przepraszam za moją dłuższą przerwę w gotowaniu. Nieoczekiwane wydarzenia w życiu prywatnym spowodowały, że musieliśmy wyjechać razem z mężem na tydzień do Niemiec. Obiecuję, że wrócę za około dwa Zobacz więcej
Przesyłam pozdrowienia z bawarskiego miasta Coburg, którewedług Marcina Lutra było„ze wszech miar fascynujące”… Oto mała fotorelacja z wczorajszej wieczornej wyprawy. Nad miastem rozciąga się wielka Zobacz więcej
W PODRÓŻY: SMAKI BAWARII (mała fotorelacja) Niedawno wróciłam z dwu tygodniowej wyprawy do przepięknej niemieckiej krainy zwanej Bawarią. Była to moja druga podróż do tej niezwykłej części kraju Zobacz więcej
Pączek w Bawarii w Gęsim Zakątku:) #Gaenswinkel# BadBerneck# Fettdonnerstag# Pfannkuchen# Zobacz więcej
Ostatni weekend spędziliśmy sobie w Bawarii na pokojach u króla Ludwika Szalonego. Od dawna już zamek Neuschwanstein był na naszej liście do zobaczenia i powiem Wam, że przewodniki, foldery, zdjęcia w Zobacz więcej
W drodze powrotnej do kraju wpadliśmy na parę godzin do Lipska- grzechem by było nie zwiedzić tak pięknego Starego Miasta. Oto największy dworzec kolejowy w Europie w Lipsku: Ulicami Starego Miasta/ Zobacz więcej
ula243
ula243 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinaria Uli
Mglista Bawaria :)

Mglista Bawaria :) 135

Kulinaria Uli: Mglista Bawaria :) Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) sobota, 27 grudnia 2014 Mglista Bawaria :) Uwielbiam takie widoki :) . Tam pod mgla mieszkam sobie ja :) Zdjecia wykonane Zobacz więcej
Cóż za piękną śnieżną wiosnę mamy, hihi....hi... Ale w weekend już ma być pięknie, a ja jadę odwiedzić siostrę w Warszawie, odremontować jej mieszkanie. Oby znalazł się czas na wypad do jakiejś vegan Zobacz więcej
Niestety nikt nie podał mi składników na moje wyzwanie, więc sama je sobie wymyśliłam! Dziś przed Wami prezentuję curry z kurczakiem, a na deser krem bawarski. Do curry potrzebujecie: 1 filet z Zobacz więcej
Drugą część urlopu spędziliśmy na Bawarii. Głównym celem było Monachium i Octoberfest. Chcieliśmy jeszcze wykorzystać tak piękną pogodę i wybraliśmy się w Alpy do zamku Neuschwanstein – wykorzystanego Zobacz więcej
Kulinaria Uli: Zimowa Bawaria -widok z mojego balkonu :) Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) środa, 7 stycznia 2015 Zimowa Bawaria -widok z mojego balkonu :) Zima na Bawarii jest przepiekna :) Zobacz więcej
Tallin – gdzie na kawę? W Estonii kohvik (wym. kofik) oznacza kawiarnię, a kohv (kof) – jak nietrudno się domyślić – to rzecz jasna kawa. W związku z tym wiele kawiarnianych miejscówek ma w nazwie Zobacz więcej
blog.I.lovelife
blog.I.lovelife Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
I LOVE LIFE
Kawiarnia SOFA

Kawiarnia SOFA 20

Długo zastanawiałam się jaka będzie pierwsza recenzja na naszym blogu. Ponieważ moje dzieciństwo i czas wczesnej edukacji związany był z miastem Tarnów wybór padł na miejsce, które od niedawna Zobacz więcej
W zeszłym roku zupełnie mi nie wyszły. W tym robiłam je pod dyktando Klaudi i wyszły wspaniałe, bielutkie, mięciutkie w środku. Można je robić albo na bazie zmielonych orzechów laskowych – to jest Zobacz więcej
ankawell
ankawell Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
życie od kuchni
KAWIARNIA NAKIELNY

KAWIARNIA NAKIELNY 29

Kawiarnia NAKIELNY - nowe miejsce w Krakowie Odkąd pamiętam przystanek w połowie ulicy Basztowej nosił nazwę "Basztowa Lot", nie bez przypadku zresztą, bo usytuowany był obok jednego z najbardziej Zobacz więcej
Każda z nich jest inna – każda ma swój wyjątkowy klimat, niebanalny wystrój oraz ciekawą oferta. Łączy je bardzo ważny element – wszystkie stawiają na wysoką jakość oferowanych produktów. Zobaczcie Zobacz więcej
Bardzo lubię wracać do Monachium. Jest to moje miasto z czasów studenckich, w którym każde wakacje pracowałam, aby zasilić swój studencki portfel . Czas beztroski, który do tej pory z rozrzewnieniem Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Notes From Eating
Kawiarnia GREEN CAFFÈ NERO

Kawiarnia GREEN CAFFÈ NERO 17

Tak tak :) Ostatnio moja ulubiona kawa jest tam :) Uwielbiam ją! Do tego fantastyczny wystrój każdej niemal kawiarni, taki ciepły i nowoczesny jednocześnie. Przemiła, naprawdę bardzo miła i Zobacz więcej