Przepis na kemping

Powiązane przepisy:

Nastała u nas nowa era. Po latach praktycznie bez urlopowych, znaleźliśmy w końcu odpowiedni dla nas sposób podróżowania. Jak wiecie mieszkają z nami cztery adoptowane zwierzaki. Dwa czarne koty Bolek Zobacz więcej
Deser z lodów i owoców z najbliższego sklepu Czas: 10 min ( bez czasu na zakupy) Składniki: dowolne lody (ale najlepiej waniliowe) trzy rodzaje owoców do wyboru: borówki, jagody, maliny, jeżyny, Zobacz więcej
Zapewne większość z Was lubi ogórki małosolne. Do tej pory robiłam małosolne na kranówce, w słoikach. Tym razem wypróbowałam ekspresowy przepis: w wersji na sucho, bez dodatku wody. Ogórki Zobacz więcej
Na kempingu w krainie Katarów pierwsze co zrobiłam, to zapytałam Pana w recepcji gdzie w najbliższych dniach odbywa się Marché. Dostaliśmy pełną informację, czyli w jaki dzień tygodnia gdzie odbywa Zobacz więcej
Kto mnie zna ten wie ile czasu spędzam w "warunkach kempingowych". Butla z gazem i grill to moje ulubione kuchenki latem:) A karkówka z grilla, nawet jeśli za każdym razem jest w innej marynacie, może Zobacz więcej
Plaża w Saltum / północna Dania Piękna, szeroka piaszczysta plaża w północnej Jutlandii. Na większość plaż w tych rejonach można wjeżdżać samochodami i kempingami. Nie wolno tylko nocować na plaży w Zobacz więcej
Heeej <3 ! Ryż pełnoziarnisty z siemieniem lnianym, jajkiem, masłem orzechowym, rodzynkami, suszonymi figami, daktylami, śliwkami, bananem, brzoskwnią.Podany z gorzką czekoladą oraz brzoskwnią. Tak Zobacz więcej
W niedzielę wieczorem wróciliśmy z wakacji, ale mimo, że bardzo się staram nie mogę się ogarnąć. Ciągle jeszcze czeka na mnie jakaś cześć prania, pochowanie rzeczy, które nam towarzyszyły i wiele Zobacz więcej
Lęki z Krynicy M. i fotki z Paryżewa Chyba zostałem homofobem... Byłem przez cztery dni z dzieciakami w Krynicy Morskiej na kempingu pod namiotem (wygoniła nas pogoda). I gdzie nie poszedłem, co Zobacz więcej
Chyba nigdy mi się nie znudzi jeżdżenie do Francji a do Bretanii w szczególności. Co prawda z każdym rokiem coraz bardziej męczy mnie sama podróż – jednak 1900 kilometrów w jedną stronę to nie byle Zobacz więcej
widelcempomapie
widelcempomapie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Widelcem po mapie
Trochę inne leczo

Trochę inne leczo 78

Widelec wylądował dziś na Węgrzech. W kraine papryki i win. Nigdy nie zagościłam tu na dłużej, zawsze tylko przejazdem. Może dlatego Węgry utkwiły mi w pamięci jako kemping z wykafelkowanym basenem. Zobacz więcej
Kilka lat temu podczas jednego z letnich wypadów do Norwegii obraliśmy najbardziej klasyczną i najpopularniejszą trasę wzdłuż Sognefjordu – najdłuższego i najgłębszego fiordu Norwegii. Zatrzymywaliśmy Zobacz więcej
KlaraFina
KlaraFina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarna czytelnia
Gotowanie pod chmurką

Gotowanie pod chmurką 237

Wiosna i lato, a szczególnie okres wakacyjny, to czas wzmożonej aktywności pozadomowej. Gdy tylko many możliwość, zabieramy koc, wodę oraz drobne przekąski iudajemy się na łono natury. W ten sposób Zobacz więcej
niemiesojadka
niemiesojadka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Niemięsojadka
Makaron z zielonym pesto

Makaron z zielonym pesto 582

Rok temu o tej porze roku, będąc w Monachium miałam przyjemność kilka dni spędzić w niezwykłym miejscu.The Tent to fenomenalny i jedyny w swoim rodzaju kemping. To właśnie tam po raz pierwszy Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Ognia i Lodu”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Lodu i Ognia”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia Zobacz więcej
"Kempingowa książka kucharska" to zbiór propozycji kulinarnych na różne wyprawy. Jest w niej 85 pysznych posiłków dla całej rodziny, które można przygotować na kuchence gazowej, ognisku lub grillu. Zobacz więcej
Byliśmy dzisiaj w Arcachon, czyli takiej ładnej nadmorskiej miejscowości nad Atlantykiem, w dzielnicy zwanej Le Moulleau. Kręcili tutaj, na miejscowym kempingu zwanym “Flots Bleus” jedną z Zobacz więcej
Cookie
Cookie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z miłości do śniadań
130. Gofry + recenzja :)

130. Gofry + recenzja :) 67

Piękne widoki, słoneczna pogoda, delikatny wiaterek, śniadania na tarasie, poziomki przy kempingu, spacery i obiad w świetnej orientalnej restauracji, wyjazd zaliczam do udanych :) Połączenie jabłka z Zobacz więcej
Podobno urodziłam się w Poznaniu, ale muszę mamę mocniej przycisnąć, gdyż śmiem mieć wątpliwości. Optowałabym raczej za Helem. Podejrzliwość stąd, że ilekroć widzę plażę, zachowuję się jak rasowa Zobacz więcej