Przepis na kompresowany

Składniki: 5 dużych pęczków botwinki (ja miałam z takimi malusieńkimi buraczkami) 1 łyżka soli 1 łyżka cukru 6 ząbków czosnku 2 słoiki 400 ml Przygotowanie: Botwinkę dokładnie myjemy, odrzucamy żółte Zobacz więcej
W miniony weekend razem Państwem Małgorzatą i Tomaszem Budytami, właścicielami restauracji Baltazar by mondovino w Warszawie, zaprosiłam kilkoro, nie tylko blogerów do wspólnego gotowania. Warsztaty Zobacz więcej
Razem z Sebastianem w tą sobotę poszliśmy świętować jego dwudzieste pierwsze urodziny, które wbrew pozorom będzie obchodził w poniedziałek. Wiadomo jednak, że sobota jest wolniejszym dniem i po prostu Zobacz więcej
czosnekwpomidorach
czosnekwpomidorach Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Restauracja Plato

Restauracja Plato 32

Niespełna dwa tygodnie temu w warszawskim Wilanowie otworzyła się nowa restauracja Plato. Ja już tam byłam. Wracać będę najczęściej jak tylko będę mogła. A dlaczego? Spójrzcie sami… Restauracja Plato Zobacz więcej
Joaska
Joaska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
królestwo garów
Kolacja w ProVita

Kolacja w ProVita 54

… a wieczorem...a wieczorem zostaliśmy zaproszeni na kolację, do której wina dobierała i o nich opowiadała Monika Wojtysiak, importer win niemieckich i właścicielka restauracji Jung&Lecker. Zobacz więcej
Jakiś czas temu dziewczyny z Agencji Rozwoju Gdyni zaprosiły mnie do współpracy w ramach projektu Szlak Kulinarny Centrum Gdyni (zwany dalej SKCG). Jako że projekt nie jest mi obcy, znałam go i Zobacz więcej
Dwa Miejsca
Dwa Miejsca Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pastamore – Restaurant Week

Pastamore – Restaurant Week 19

Nadszedł długo wyczekiwany Restaurant Week Polska (w końcu!). Ale zanim całkowicie pochłonie nas festiwalowe łakomstwo opowiemy Wam o naszej miłej (i pysznej) kolacji, którą jako patroni mieliśmy Zobacz więcej
W ubiegły weekend miałam przyjemność uczestniczyć w Małopolskim Festiwalu Smaku, który tym razem odbywał się w Wadowicach. To wspaniałe wydarzenie promujące lokalność i małych producentów. Z całego Zobacz więcej
Kochani, jest mi niezmiernie miło zaprosić Was na relację z warsztatów kulinarnych, w których miałam okazję uczestniczyć w zeszłym tygodniu... Jakaż była moja radość, kiedy o owych warsztatach Zobacz więcej
Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w premierze marki Baziółka. Wraz z innymi blogerami odwiedziliśmy siedzibę firmy w Kraśniczej Woli. Co widziałam? Uprawy m.in. bazylii, oregano, majeranku, koperku, Zobacz więcej
Drugi test panel odbył się 20 marca w restauracji 3 kolory na poznańskiej malcie. Kreatorem tych dań był Adam Zastróżny. Tak jak w poprzednim dniu przygotowane zostały dla nas 3 wspaniałe dania. Jako Zobacz więcej
Dziś chwalimy się osiągnięciami Sebastiana i Czarka. Przystawka przygotowana z polędwiczki z indyka, truskawek, trawy żubrowej, konopi oraz rabarbaru zdobyła drugie miejsce w kategorii profesjonaliści Zobacz więcej
aleglodomorek
aleglodomorek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Premiera marki Baziółka

Premiera marki Baziółka 177

W minioną sobotę miałam okazję wybrać się na małą wycieczkę do stolicy. Celem i powodem wyprawy był obiad degustacyjny z okazji premiery marki Baziółka. Spotkanie zaczęło się od zwiedzania siedziby Zobacz więcej
W zeszły weekend odwiedziliśmy z Lepszą Połową i Ninją naszych przyjaciół we Wrocławiu. Korzystając z okazji wybraliśmy się do restauracji, o której słyszeliśmy wiele dobrego i na wizytę, w której Zobacz więcej
Restauracje hotelowe zwykliśmy omijać szerokim łukiem zakładając, że serwują poprawne dania. Dania, które smakują wszystkim, są dobrze przygotowane, ale nie oferują żadnych nowych doświadczeń - takie Zobacz więcej
W związku ze zbliżającym się wielkimi krokami Restaurant Week 2016, który we Wrocławiu trwać będzie od 21.10 do 30.10.2016 zostałam poproszona o przetestowania dla Was jednego z miejsc, które biorą w Zobacz więcej
Na poprzednią sobotę dostałam przemiłe zaproszenie do siedziby firmy Swedeponic na zwiedzanie hodowli ziół pod Grodziskiem Mazowieckim i obiad degustacyjny z okazji inauguracji marki Baziółka. Nie Zobacz więcej
Czy mówiłam Wam już kiedyś że u w i e l b i a m lato? :) Setki pewnie razy! U w i e l b i a m ciepło na odkrytych ramionach. Bose stopy na rozgrzanym asfalcie. B a r d z o lekkie sukienki. 'Koci Zobacz więcej
W ramach akcji ,,Blogerzy smakują" zorganizowanej przez portal Uroda i Zdrowiemiałam okazję w dniu dzisiejszym odwiedzić RestauracjęEsencja mieszczącą się w Hotelu Artisw Zamościu. Była to naprawdę Zobacz więcej
evergreen
evergreen Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
na krachym spodzie
Baziółka

Baziółka 147

Wczoraj, po raz pierwszy w życiu, zdarzyło nam się jechać sto kilometrów w jedną stronę na obiad. W ogóle, sporo rzeczy robiliśmy wczoraj po raz pierwszy w życiu... Na przykład pierwszy raz byliśmy Zobacz więcej