Przepis na kompresowany

Kochani, jest mi niezmiernie miło zaprosić Was na relację z warsztatów kulinarnych, w których miałam okazję uczestniczyć w zeszłym tygodniu... Jakaż była moja radość, kiedy o owych warsztatach Zobacz więcej
czosnekwpomidorach
czosnekwpomidorach Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Restauracja Plato

Restauracja Plato 47

Niespełna dwa tygodnie temu w warszawskim Wilanowie otworzyła się nowa restauracja Plato. Ja już tam byłam. Wracać będę najczęściej jak tylko będę mogła. A dlaczego? Spójrzcie sami… Restauracja Plato Zobacz więcej
Dziś chwalimy się osiągnięciami Sebastiana i Czarka. Przystawka przygotowana z polędwiczki z indyka, truskawek, trawy żubrowej, konopi oraz rabarbaru zdobyła drugie miejsce w kategorii profesjonaliści Zobacz więcej
aleglodomorek
aleglodomorek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Premiera marki Baziółka

Premiera marki Baziółka 180

W minioną sobotę miałam okazję wybrać się na małą wycieczkę do stolicy. Celem i powodem wyprawy był obiad degustacyjny z okazji premiery marki Baziółka. Spotkanie zaczęło się od zwiedzania siedziby Zobacz więcej
W tym roku pierwszy raz wzięłam udział w Restaurant Week na Warmii i Mazurach. Przeglądając stronę internetową wydarzenia dokładnie przeanalizowałam menu każdej z restauracji. Aż tu nagle natrafiłam Zobacz więcej
W miniony weekend razem Państwem Małgorzatą i Tomaszem Budytami, właścicielami restauracji Baltazar by mondovino w Warszawie, zaprosiłam kilkoro, nie tylko blogerów do wspólnego gotowania. Warsztaty Zobacz więcej
Jakiś czas temu dziewczyny z Agencji Rozwoju Gdyni zaprosiły mnie do współpracy w ramach projektu Szlak Kulinarny Centrum Gdyni (zwany dalej SKCG). Jako że projekt nie jest mi obcy, znałam go i Zobacz więcej
Razem z Sebastianem w tą sobotę poszliśmy świętować jego dwudzieste pierwsze urodziny, które wbrew pozorom będzie obchodził w poniedziałek. Wiadomo jednak, że sobota jest wolniejszym dniem i po prostu Zobacz więcej
W ubiegły weekend miałam przyjemność uczestniczyć w Małopolskim Festiwalu Smaku, który tym razem odbywał się w Wadowicach. To wspaniałe wydarzenie promujące lokalność i małych producentów. Z całego Zobacz więcej
Drugi test panel odbył się 20 marca w restauracji 3 kolory na poznańskiej malcie. Kreatorem tych dań był Adam Zastróżny. Tak jak w poprzednim dniu przygotowane zostały dla nas 3 wspaniałe dania. Jako Zobacz więcej
Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w premierze marki Baziółka. Wraz z innymi blogerami odwiedziliśmy siedzibę firmy w Kraśniczej Woli. Co widziałam? Uprawy m.in. bazylii, oregano, majeranku, koperku, Zobacz więcej
Restauracje hotelowe zwykliśmy omijać szerokim łukiem zakładając, że serwują poprawne dania. Dania, które smakują wszystkim, są dobrze przygotowane, ale nie oferują żadnych nowych doświadczeń - takie Zobacz więcej
7. urodziny restauracji Siedem Życzeń - Wieczór Smakosza - Pasja Smaku Strona główna O mnie W mediach Kontakt | Współpraca Toggle navigation Kuchnia Śniadania Przystawki Zupy Obiady Pieczywo Przetwory Zobacz więcej
W zeszły weekend odwiedziliśmy z Lepszą Połową i Ninją naszych przyjaciół we Wrocławiu. Korzystając z okazji wybraliśmy się do restauracji, o której słyszeliśmy wiele dobrego i na wizytę, w której Zobacz więcej
Dwa Miejsca
Dwa Miejsca Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pastamore – Restaurant Week

Pastamore – Restaurant Week 30

Nadszedł długo wyczekiwany Restaurant Week Polska (w końcu!). Ale zanim całkowicie pochłonie nas festiwalowe łakomstwo opowiemy Wam o naszej miłej (i pysznej) kolacji, którą jako patroni mieliśmy Zobacz więcej
Joaska
Joaska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
królestwo garów
Kolacja w ProVita

Kolacja w ProVita 59

… a wieczorem...a wieczorem zostaliśmy zaproszeni na kolację, do której wina dobierała i o nich opowiadała Monika Wojtysiak, importer win niemieckich i właścicielka restauracji Jung&Lecker. Zobacz więcej
28 stycznia swoje siódme urodziny świętowała Restauracja 7 Życzeń. Restauracja mieści się w Lublinie, przy Alejach Zygmuntowskich 4. Z okazji urodzin w Restauracji zorganizowano uroczystą kolację, Zobacz więcej
Wczoraj, tj 21.02. 2018 r.restauracja Alyki zaprosiła media,by podsumować trzy lata swojej działalności, pochwalić się daniami oraz zaprezentować nam nowe pozycje w swojej karcie. Miałam tą Zobacz więcej
Warsztaty z Wictoria Cymes odbyły się 08.02.2018 w Warszawskim studiu CookUp, zlokalizowanym na terenie kultowego Fortu Mokotów w Warszawie. Tematem warsztatów były ekologiczne owoce oraz Zobacz więcej
Składniki: 5 dużych pęczków botwinki (ja miałam z takimi malusieńkimi buraczkami) 1 łyżka soli 1 łyżka cukru 6 ząbków czosnku 2 słoiki 400 ml Przygotowanie: Botwinkę dokładnie myjemy, odrzucamy żółte Zobacz więcej