krakowa

{{headerMessage}}
Pierwsza Torebka sprzedana! Egzemplarz z Kotem Szkieletem z czarna podszewka leci do KRAKOWA!!! KOTwymiary 38x34cm, dno 7cmdługość paska 45cm, długość uszu 28cmLen+Bawełna, projekt i wykonanie: Zobacz więcej
, przyjazne dla środowiska. Tylko zdecydowane działania są w stanie rozwiązać te problemy. Tymczasem, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z bądz, co bądz, magicznego Krakowa ;) Obchody rocznicy Zobacz więcej
Kulinarna wycieczka do Krakowa - W poszukiwaniu włoskich smaków - Moja smaczna kuchnia - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU Moja smaczna kuchnia Kulinarna wycieczka do Krakowa Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Na początku chciałam podziękować wszystkim, którzy polubili mój profil na Facebook’u. Jest mi z tego powodu bardzo miło : ) Dzisiejszym postem chciałam zapoczątkować cykl KULINARN0-ROZRYWKOWEJ MAPY Zobacz więcej
W tym roku Sylwestra i Nowy Rok postanowiłam spędzić w Krakowie u znajomych. Bilety na Pendolino kupiłam już na miesiąc wcześniej i kosztowały tylko 100 zł w obie strony. Pociąg był czyściutki, Zobacz więcej
nensha
nensha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lodówka Otwarta!
Wycieczka do Krakowa

Wycieczka do Krakowa 60

{{headerMessage}}
ale w końcu takie niespodziewane podróże są zawsze najlepsze! Mina trochę mi zrzedła, gdy odkryłam, że będziemy tam jechać pociągiem 7 godzin. Było jeszcze gorzej, kiedy okazało się, że musimy Zobacz więcej
Najedzeni Fest – zaproszenie do Krakowa Moi Drodzy, w Krakowie też już niedługo będzie się działo. Trzy Kobiety zabrały się za organizację tego o czym wszyscy w Krakowie marzą od dawna, czyli Zobacz więcej
Nespresso: Odkryj słodki sekret Krakowa | Kuchenne Wariacje Skip to content Top Menu Strona główna O nas Przepisy Na każdą okazję Dania jednogarnkowe Kasza i ryż Makarony Naleśniki, omlety i placki Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Moja kulinarna podróż do Krakowa.... - Inne - lekkonatalerzu - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU lekkonatalerzu Moja kulinarna podróż do Krakowa.... (16.03.2016)Kotlety drobiowe na Zobacz więcej
foremki, i wstawiamy je do piekarnika nagrzanego do 190st.C na około 20 minut. Muffinki studzimy. Śmietanę ubijamy z cukrem pudrem i fexem przekładamy do rękawa cukierniczego i ozdabiamy kremem Zobacz więcej
na koncertach Coke Live Music Festival. Ostatnim razem jednak kiedy byłam dostałam w hotelu Przewodnik po restauracjach w Krakowie. Tym też chce się dziś z Wami podzielić. Chociaż jest to dość Zobacz więcej
{{headerMessage}}
zdjęć z mojejostatniejwizyty w Carioca.. *** PAO DE QUEIJO (Bułeczki z mąki z manioku i tapioki) MINI COXINHA DE FRANGO (Delikatne ciasto parzone, nadziewane kurczakiem i kremowym serkiem) CASQUINHA Zobacz więcej
W piątek mieliśmy z mężem nasze małe, prywatne święto i postanowiliśmy je uczcić w wyjątkowy sposób. Wybraliśmy się do restauracji tajskiej Samui w samym centrum Krakowa. Restaurację pamiętałam z Zobacz więcej
różnych właścicieli ale mają coś wspólnego ze sobą. Pan Michał poczęstował mnie jego wariacja na temat tuńczyka na ostro która bardzo mi się spodobała. Jest to delikatnie bardzo krótko opiekany Zobacz więcej
{{headerMessage}}
jechać do Krakowa. Czar prysł, zapał zgasł, czas zweryfikował nasze plany i w rezultacie zostaliśmy nad morzem. To, co jednak kroczyło za mną i nieśmiało pukało w ramię to chęć przegryzienia Zobacz więcej
właśnie centralnie na tej ulicy. Obowiązkowo następnie udałyśmy się na Rynek Główny, Ale skoro to praktycznie tylko te miejsca odwiedza się na wycieczkach szkolnych, a zapomina się o pięknej Zobacz więcej
fast fooda i liczyłem na to, że tym razem coś się w tym temacie ruszy. W ogóle wrażenie miałem takie, jakby The Dorsza stworzono po to, żeby anglosascy turyści znaleźli w Krakowie swój własny, Zobacz więcej
{{headerMessage}}
rogal z masłem orzechowym, posypany płatkami migdałowymi i jabłko bagel with peanut butter, sprinkled with almond flakes and apple Z Krakowa wróciłam w czwartek wieczorem. Było naprawdę cudownie, Zobacz więcej