krakowa

Pierwsza Torebka sprzedana! Egzemplarz z Kotem Szkieletem z czarna podszewka leci do KRAKOWA!!! KOTwymiary 38x34cm, dno 7cmdługość paska 45cm, długość uszu 28cmLen+Bawełna, projekt i wykonanie: Zobacz więcej
, przyjazne dla środowiska. Tylko zdecydowane działania są w stanie rozwiązać te problemy. Tymczasem, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z bądz, co bądz, magicznego Krakowa ;) Obchody rocznicy Zobacz więcej
Kulinarna wycieczka do Krakowa - W poszukiwaniu włoskich smaków - Moja smaczna kuchnia - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU Moja smaczna kuchnia Kulinarna wycieczka do Krakowa Zobacz więcej
Na początku chciałam podziękować wszystkim, którzy polubili mój profil na Facebook’u. Jest mi z tego powodu bardzo miło : ) Dzisiejszym postem chciałam zapoczątkować cykl KULINARN0-ROZRYWKOWEJ MAPY Zobacz więcej
W tym roku Sylwestra i Nowy Rok postanowiłam spędzić w Krakowie u znajomych. Bilety na Pendolino kupiłam już na miesiąc wcześniej i kosztowały tylko 100 zł w obie strony. Pociąg był czyściutki, Zobacz więcej
nensha
nensha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lodówka Otwarta!
Wycieczka do Krakowa

Wycieczka do Krakowa 57

ale w końcu takie niespodziewane podróże są zawsze najlepsze! Mina trochę mi zrzedła, gdy odkryłam, że będziemy tam jechać pociągiem 7 godzin. Było jeszcze gorzej, kiedy okazało się, że musimy Zobacz więcej
Najedzeni Fest – zaproszenie do Krakowa Moi Drodzy, w Krakowie też już niedługo będzie się działo. Trzy Kobiety zabrały się za organizację tego o czym wszyscy w Krakowie marzą od dawna, czyli Zobacz więcej
Nespresso: Odkryj słodki sekret Krakowa | Kuchenne Wariacje Skip to content Top Menu Strona główna O nas Przepisy Na każdą okazję Dania jednogarnkowe Kasza i ryż Makarony Naleśniki, omlety i placki Zobacz więcej
Moja kulinarna podróż do Krakowa.... - Inne - lekkonatalerzu - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU lekkonatalerzu Moja kulinarna podróż do Krakowa.... (16.03.2016)Kotlety drobiowe na Zobacz więcej
foremki, i wstawiamy je do piekarnika nagrzanego do 190st.C na około 20 minut. Muffinki studzimy. Śmietanę ubijamy z cukrem pudrem i fexem przekładamy do rękawa cukierniczego i ozdabiamy kremem Zobacz więcej
Jeśli przyszedł by ktoś teraz i powiedział jedziemy do Krakowa, jestem GOTOWA! W Krakowie zakochałam się jako 11 letnia dziewczynka. Jeździłam wtedy z moją ciocią i wujkiem na wakacje do Michałowic Zobacz więcej
Carioca Resto Bar www.cariocabar.pl Krupnicza 6, Kraków Carioca to miejsce na kulinarnej mapie Krakowa, inspirowane egzotyczną kuchnią Brazylii. Smaki Ameryki Południowej znajdziemy zarówno w daniach Zobacz więcej
W piątek mieliśmy z mężem nasze małe, prywatne święto i postanowiliśmy je uczcić w wyjątkowy sposób. Wybraliśmy się do restauracji tajskiej Samui w samym centrum Krakowa. Restaurację pamiętałam z Zobacz więcej
lokal który zmienił nazwę jak do tego doszło nie wnikam nie moja sprawa. Porównanie nowego lokalu z Krakowa i starego w nowej nazwie w Zakopanem. Chciałem jako że miałem chwile do odjazdu autobusu Zobacz więcej
jechać do Krakowa. Czar prysł, zapał zgasł, czas zweryfikował nasze plany i w rezultacie zostaliśmy nad morzem. To, co jednak kroczyło za mną i nieśmiało pukało w ramię to chęć przegryzienia Zobacz więcej
właśnie centralnie na tej ulicy. Obowiązkowo następnie udałyśmy się na Rynek Główny, Ale skoro to praktycznie tylko te miejsca odwiedza się na wycieczkach szkolnych, a zapomina się o pięknej Zobacz więcej
fast fooda i liczyłem na to, że tym razem coś się w tym temacie ruszy. W ogóle wrażenie miałem takie, jakby The Dorsza stworzono po to, żeby anglosascy turyści znaleźli w Krakowie swój własny, Zobacz więcej
rogal z masłem orzechowym, posypany płatkami migdałowymi i jabłko bagel with peanut butter, sprinkled with almond flakes and apple Z Krakowa wróciłam w czwartek wieczorem. Było naprawdę cudownie, Zobacz więcej