kuchenne rewolucje gessler - sprawdzone przepisy kulinarne

liczba wyników: 200

Kuchenne rewolucje-Magda Gessler

kulinarne pyszności Molki

...W kwietniu na rynku polskim ukazała się książka "Kuchenne rewolucje Nowe przepisy Magdy Gessler nakładem wydawnictwa Znak,com.znak.plMagda Gessler, restauratorka odwiedza upadające restauracje i w ciągu kilku dni znajduje złotą receptę, by je uratować od zamknięcia. W książce znajdziemy 60 przepisów pochodzących z czterech ostatnich sezonów...

Kuchenne rewolucje

Kuchenne Ewolucje

...Wpierw były Kuchenne koszmary Gordona Ramsaya. Oglądałam je tylko będąc w domu rodzinnym - bo u siebie nie mamy zbyt wielkiego wyboru kanałów telewizyjnych - czyli dość rzadko, zwłaszcza, odkąd BBC rozwiązało umowę z Cyfrowym Polsatem (a jeśli dobrze pamiętam, to właśnie na BBC Lifestyle było sporo programów Gordona). Kitchen's Nightmares...

„Kuchenne rewolucje. Nowe przepisy Magdy Gessler”

Agata gotuje

...fot. Wydawnictwo Znak Jeśli chodzi o kulinarne upodobania Polaków, mamy do czynienia z bardzo pozytywnym zjawiskiem. Kończy panowanie podłej jakości fast food. Teraz rządy swoje  rozpoczyna slow food oraz jego „syjamski brat” comfort food w myśl zasady zwerbalizowanej przez gwiazdę „Kuchennych rewolucji” – „(…) dobre jedzenie potrafi zmieniać...

Kuchenne rewolucje. Nowe przepisy Magdy Gessler

smakujmy.pl

...Niedawno, bo w kwietniu, ukazała się nowa książka znanej restauratorki -  Magdy Gessler pt. „Kuchenne rewolucje. Nowe przepisy Magdy Gessler” wyd. Znak. Od paru dni ją posiadam i mam przyjemość ją zrecenzować.  Przy okazji dodam, że pierwszej nie miałam i nie widziałam, więc ich nie porównam… Miałam za to kiedyś w rękach inną jej książkę – „Kocham...

Magda Gessler i jej Kuchenne Rewolucje

Mężczyzna Gotuje

...To już druga pozycja autorstwa Magdy Gessler, jaka trafia w moje ręce dzięki uprzejmości Wydawnictwa ZNAK. Tym razem, jest to zbiór przepisów z programu „Kuchenne Rewolucje”. Na samym początku chciałem napisać, że można nie lubić Magdy Gessler, jednak jedno trzeba jej oddać, zmienia obraz Polskiej gastronomii. W programie, który jak wiemy...

MasterChef i Kuchenne Rewolucje bez Magdy Gessler?

U Dziadka w kuchni

...Podczas czwartkowego odcinka Kuchenne Rewolucje, Magda Gessler na swoim fanpage udostępniła dość kontrowersyjne wpisy. Od czwartku 'huczy' w sieci na temat 'problemów alkoholowych'? restauratorki. screen Rozgłos jaki dostały te wpisy napewno wpłynie niekorzystnie na MasterChefa i Kuchenne Rewolucje. Te programy będą mi się zawsze kojarzyć z pijaną...

Książka Kuchenne rewolucje- Magda Gessler [recenzja]

Gotowanie z maliną

... No i mam kochani, trzymam ją w dłoniach, książkę Kuchenne Rewolucje autorstwa Magdy Gessler, muszę przyznać, że czekałam na nią długo i tym większe było moje zaskoczenie,gdy w dniu premiery dostałam ją od mojego ukochanego (swoją drogą ciekawe skąd u niego takie poświęcenie i jaki miał w tym interes :] ). Mniejsza z tym, przejdźmy do rzeczy...

Recenzja książki "Kuchenne rewolucje. Przepisy Magdy Gessler"

Kraina Tysiąca Smaków

...to przeczyta ;)  W książce znajdziemy 48 przepisów, podzielonych na cztery rozdziały odpowiadające kolejnym edycjom programu "Kuchenne rewolucje". Pierwsze wrażenie? Zdjęcia bez szału. Naprawdę zachwyciło mnie tylko jedno. Strona 75:) Śledzie bałtyckie z majerankiem smażone na smalcu jak chrust. Pozostałe jakby robione według jednego szablonu...

Kuchenne Rewolucje w Sanoku

Gryzek&Łyczek

...Kuchenne Rewolucje w Sanoku Nie ukrywam, ale należę do tych co oglądają „Kuchenne Rewolucje” Magdy Gessler i za każdym razem nie dowierzam, że restauracje, knajpy podają nam tak złe jedzenie. Tym razem chciałam się przekonać na własnym podniebieniu i udać się do Sanoka, na tak wychwalaną przez Magdę Gessler gęś podawaną w Restauracji Stary Kredens...

Książki kulinarne cz. I - Kuchenne Rewolucje Przepisy Magdy Gessler

Chilli Plate

...takiej książki jest mój zeszłoroczny prezent gwiazdkowy - książka, która zebrała kilkadziesiąt przepisów z programu Kuchenne Rewolucje, którego jestem stałym widzem pomimo coraz gorszych o nim opinii ( poniekąd niektóre podzielam, ale rozumiem też twórców ). Ale nie odbiegając od tematu. Książka łączy w sobie trzy rzeczy...

Kuchenne Rewolucje w Kętrzynie czyli tropem Magdy Gessler

Pełna Kuchnia

...Pierwszego dnia naszego majówkowego wypoczynku w Giżycku, zaraz po podróży, obejrzeliśmy w telewizji odcinek "Kuchennych Rewolucji". Jako że nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji odwiedzić żadnej restauracji biorącej udział w programie, zdecydowaliśmy, że następnego dnia wybierzemy się do pobliskiego Kętrzyna do "Zajazdu Pod Zamkiem" (tym bardziej...

Gorąca Kiełbasiarnia po Kuchennych Rewolucjach.

Chilli Plate

...Gorąca Kiełbasiarnia to kameralny bar mieszczący się na łódzkich Bałutach. Przez przypadek wczoraj dowiedziałam się, że przeszedł Kuchenne Rewolucje i lada dzień ( dziś ) TVN wyemituje już drugi w tej serii łódzki odcinek.  Lekki zawód poprzednią łódzką rewolucją ( i mój, i późniejszy Męża - jedzenie nie zrobiło na nim żadnego wybitnego wrażenia...

Kuchenne rewolucje - restauracja MADAM, Nysa

Smaki w sieci

....                                Personel lokalu zachował się ten sam co w programie. Pani kelnerka uśmiechnięta przywitała nas przy stoliku. Teraz w lokalu, jest mniej przepychu, ale wystrój wciąż arystokratyczny. Menu, które nam podano, zawiera oczywiście na pierwszej stronie dania przygotowane przez Magdę Gessler i to właśnie je miałem zamiar spróbować...

Restauracja Kameralna po Kuchennych Rewolucjach.

Gruba Jadzia

...Restauracja Kameralna po Kuchennych Rewolucjach. Będzie to pierwsza recenzja lokalu, którą zamieszczam na "Grubej". Nie robiłam tego i raczej nie stanie się to jakimś stałym elementem bloga, ponieważ nie uważam się za osobę, która jest aż tak kompetentna w sferze kulinarnej, że może sobie pozwolić na ocenianie jedzenia publicznie i wpływanie...

"Jodłowa Góra po Kuchennych Rewolucjach"

łyżka-widelec-nożyczki

...Gessler w postaci szyldu reklamowego, dumnie podkreślającegonowe i lepsze menu „Zajazdu pod Jodłową Górą” a niewinne zapachy intensywnie wydobywającesię z kuchennego zaplecza, owijały okoliczny teren pobudzając zmysły przybyłychestetów wyrafinowanego smaku i kunsztu kulinarnego. Ciepłe i słoneczne wnętrzeprzyjemnie podkreślało regionalny charakter...

Karczma Polany - czyli Kościelisko po Kuchennych Rewolucjach

Chilli Plate

...Recenzji wyjazdowych ciąg dalszy...Do Polan wracamy już trzeci raz. Nie zraziły mnie nawet coraz gorsze ostatnio opinie na Gastronautach. Mam wrażenie, że albo część komentujących chce prześcignąć Magdę Gessler w rzucaniu talerzami o podłogę albo jest to po prostu konkurencja. Polany znajdują się w Kościelisku, w budynku Domu Ludowego ( vis a...

Tydzień po kuchennych rewolucjach w Głogowie

Pani Fotograf Gotuje

...Tydzień po kuchennych rewolucjach w Głogowie Posted in Ciekawostki | 0 comments Za trzecim podejściem prawie udało mi się zjeść to co chciałam w Greckiej restauracji w Głogowie, w której miały miejsce kuchenne rewolucje (odcinek emitowany był 09 maja 2013). Głogów to moje rodzinne miasto i akurat złożyło się tak, że miałam w nim kilka spraw do...

Karczma Polany po "Kuchennych Rewolucjach" #2

Slodzę Solę Pieprzę

...Pewnie pamiętacie, że w kwietniu tego roku, przy okazji konkursu BlogerChef, spędziłam kilka dni w moich ukochanych górach? Poza wyjściami na tatrzańskie szlaki, udało mi się znaleźć chwilę na wizytę w Karczmie Polany w Kościelisku, gdzie swoje rewolucje przeprowadziła pani Magda Gessler. Dzisiejszy post czekał z publikacją do wakacji bo...

Ustka i Neptun – rewolucja w kuchennym zaciszu

Krytyk Kulinarny

...Ustka od kilku tygodni ma nową restaurację z prawdziwego zdarzenia. W nijakich murach istniejącego tu dawniej Molo zagościł budzący respekt Neptun. Przegonił ducha poprzedniego miejsca i tchnął w nie zupełnie nowe życie. W kuchennym zaciszu usteckiej restauracji zadziała się autentyczna rewolucja. Restauracja Neptun – nowa aranżacja Zanim...

Ostatnio wyszukiwane:

modernist cuisine, banan cake, wrap z sałatą, na zimno co smacznego., dyni piżmowej jam, jem z dyni pizmowej, przepisy na filet z piersi, szpinak z riccotta, styropian z malinami, naleśnik na parze, konfitura brzoskwinie, turczynki bułeczki, turczynki, proste buleczki razowe, ratowany kurczak, owsianka na jajku, jogurt z śliwkami, oczka tarce ziemniaki na placki, na jakiej tarce ziemniaki na placki, placki ziemniaczane warzywa mięso

Informujemy, że na swoich stronach Phoenix Press Sp. z o.o. Sp.k. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami współpracującymi pliki  cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych i w celu dostosowania serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.  Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies.