Przepis na kuchenne wędrówki

Moja wyprawa na podhale wiązała się nie tylko z odpoczynkiem, ale również z podbojem regionalnej kuchni. Chodziłam od restauracji do restauracji i zajadałam się lokalnymi smakołykami :) Oto kilka z Zobacz więcej
Jak co roku, na Wszystkich Świętych zjechaliśmy popod Tatry, by odwiedzić groby moich Bliskich. Zanim to jednak nastąpiło, cały wieczór przed porannym wyruszeniem na południe, byliśmy zajęci Zobacz więcej
Kuchnia w zieleni: Kradzież. Czyli o wędrówce przepisów WYJĄTKOWY BLOG KULINARNY DLA WSZYSTKICH PROSTO Z KRAKOWA Strony Wasze zdjęcia Co chcielibyście zobaczyć na blogu Obiady, śniadania, kolacje Zobacz więcej
Jak pokonać samą siebie? Jak walczyć z swoimi słabościami? Jak uwierzyć w siebie i w swoje możliowści? Jak dla mnie wysatrczy weekend w górach I kilkugodzinny marsz na szczyt (niekoniecznie jakiś Zobacz więcej
Rozdział trzeci. Wędrówka Tak więc zaczynamy kolejny rozdział. Kolejny etap drogi. Bo drogę uważam za rozpoczętą. Nawet jeśli często wracam do punktu zero, to przecież działam. Próbuje, wspinam Zobacz więcej
Spaghetti: 1. Makaron spaghetti z serkiem, owocami i czekoladą - To i owo Stokrotki 2.Spaghetti z pulpetami - Moje domowe kucharzenie 3. Spaghetti carbonara - Skarbnica Smaków Farfalle/Kokardki: 1. Zobacz więcej
@Piniata
@Piniata Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarna Piniata
Psie wędrówki #1

Psie wędrówki #1 45

Mija dokładnie rok odkąd moja rodzina powiększyła sie o Gnocchi. Jest ona niewątpliwie bardzo ważna częścią mojego życia. Nie będzie wiec dziwił fakt, ze od tej pory w zakładce lifestyle pojawi sie Zobacz więcej
To podsumowanie miałam przygotowane już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłam zebrać się by je opublikować, za co bardzo Was przepraszam. :) Obiecuję poprawę i w najbliższym czasie opublikuję też Zobacz więcej
Dziękuję bardzo wszystkim za udział w konkursie urodzinowym bloga. Losowanie odbyło się dzisiaj rano. Miło mi poinformować, iż szczęśliwą osobą, do której powędruje książka jest: Karolina również Zobacz więcej
Zapraszam do podsumowania akcji kulinarnej Paprykujemy 2, która odbyła się w zeszłym roku. Zachwyciła mnie różnorodność przepisów dodanych do akcji. Postanowiłam podsumować ją dzieląc przepisy na Zobacz więcej
Brakowało mi już lasu, świeżego powietrza i zmęczenia fizycznego (a nie psychicznego) - stąd wybraliśmy się rano na wędrówkę jednym z Trójmiejskich szlaków - relacja, przebieg trasy i zdjęcia poniżej. Zobacz więcej
Bea
Bea Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bea w Kuchni
Książkowo - wyniki losowania

Książkowo - wyniki losowania 15

Pora na wyniki wczorajszego książkowego losowania. ‘Ujęcia za smakiem’ trafiają do Yogorino (przypomniała mi moje blogowe początki i pierwszy raz gdy zrozumiałam, iż robienie ‘jedzeniowych’ zdjęć Zobacz więcej
Kuchnia osadników. O miłości, wędrówkach i jedzeniu. Przepisy Obiady Desery Przetwory Przekąski Fotografia Polecam Blog Współpraca Kuchnia osadników. O miłości, wędrówkach i jedzeniu. Dodano: Zobacz więcej
Teraz jestem tu. I tutaj muszę temu stawić czoło. Za sobą mam wysokie trawy i wilgoć sadu. Przed sobą ciepły powiew dochodzący z cienia. Miało ich nie być. Nie tego lata. Dopiero za rok, jak zawsze. A Zobacz więcej
Wygnanie na weganie to krótka opowieść o wegańskim jedzeniu na końcu świata, czyli w malowniczych Bieszczadach. Wbrew pozorom nie było w tym nic trudnego. Tak jak większość wycieczkowiczów Zobacz więcej
Agna
Agna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Notatnik Kuchenny
Fartuszek kuchenny

Fartuszek kuchenny 69

Od 6 lat jestem Panią Własnej Kuchni, ale jakimś dziwnym trafem do ostatniego piątku nie miałam fartuszka kuchennego... Dopiero Ciocia naprawiła to niedopatrzenie :D A do kompletu z fartuszkiem Zobacz więcej
Taj jak obiecałam dziś wędrówkę zaczynamy trochę bardziej komfortową bo busikiem z miękkimi siedzeniami. Zrobimy nim troszkę kilometrów by potem spacerkiem dojść do miejsca gdzie zjemy najprawdziwszą Zobacz więcej
kupcookbook
kupcookbook Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kupcookbook.blogspot.com
historie kuchenne

historie kuchenne 647

raport instagramowy - historie kuchenne więcej - tutaj od góry: 1) mleko owsiane, 2) wafle przekładane masą czekoladową (bez mleka w proszku) i gęstym likierem świątecznym z rodzynkami i orzechami, 3) Zobacz więcej
Gryzek&Łyczek
Gryzek&Łyczek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchenne Rewolucje w Sanoku

Kuchenne Rewolucje w Sanoku 1174

Kuchenne Rewolucje w Sanoku Nie ukrywam, ale należę do tych co oglądają „Kuchenne Rewolucje” Magdy Gessler i za każdym razem nie dowierzam, że restauracje, knajpy podają nam tak złe jedzenie. Tym Zobacz więcej