kwatera nad morzem

Pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Smakują dokładnie jak te robione nad morzem. Polecam! Składniki: 3 szklanki mąki (u mnie aby było zdrowiej - mąka wymieszana pół na pół pszenna z pszenną Zobacz więcej
Cześć! W dzisiejszym lunchboxie:Tosty z masłem orzechowym, bananem i borówką amerykańską, Smoothie banan z pomarańczą orazWrap z krewetkami, warzywami i fetą Pomału zastanawiamy się, gdzie jechać na Zobacz więcej
WAKACYJNE OPOWIEŚCI #2 - Wędrowiec nad morzem mgły - Gdzie nogi poniosą - Życie ze smakiem - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU Życie ze smakiem WAKACYJNE OPOWIEŚCI #2 - Wędrowiec nad Zobacz więcej
Elexis
Elexis Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotowanie z Elexis
Gofry jak nad morzem

Gofry jak nad morzem 71

Chciałam żeby były lekko chrupiące, delikatnie słodkie i równocześnie mięciutkie w środku. Takie jak nad morzem. Ten przepis jest jak dla mnie idealny, gofry wychodzą wspaniałe, dokładnie takie, jakie Zobacz więcej
W poprzednim poście napisałam Wam o wegańskim jedzeniu w podróży i o tym, że na kilkudniowy wyjazd w okresie mało turystycznym wolałam zabrać ze sobą trochę prowiantu, niż na miejscu szukać i Zobacz więcej
Gdzie na urlop nad morze? Rewa | Zielakowo Skip to content Zielakowo Polska oczami ekipy rodzeństwa Zielaków Gdzie na urlop nad morze? Rewa 27 grudnia 2016 HelalBez kategorii Rewa to jedna z wielu Zobacz więcej
Zastanawiałeś się już, gdzie wybrać się na tegoroczny urlop? Jeśli jeszcze się wahasz, pozwól sobie pomóc! Daj się zaprosić do malowniczej wsi, położonej na terenie województwa pomorskiego o nazwie Zobacz więcej
Okazuje się, że książka "Retrowarzywa" Wydawnictwa Samo Sedno to nie tylko skarbnica wiedzy o warzywach, ale także doskonałe, sprawdzone, "zwykłe" przepisy! W poszukiwaniu drugiego śniadania dla Zobacz więcej
Sofieta
Sofieta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mia Cucina
Nad morzem

Nad morzem 157

Parę migawek z pewnej soboty spędzonej na plaży. Słonce, morze, lekki wiaterek, pełny relaks… a nie… bo co chwila mamo bo pić się chce, bo piasek parzy, bo foremka się zgubiła, bo chcemy do wody, bo Zobacz więcej
Składniki: -3 szklanki mąki pszennej -1/2 szklanki cukru -1 łyżeczka proszku do pieczenia -1/4 łyżeczki soli -4 jajka -1 i 3/4 szklanki wody gazowanej -1/2 szklanki oleju Sposób przygotowania: Zobacz więcej
Anna Wojtkowiak
Anna Wojtkowiak Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Motylkowa Kuchnia
Nad morzem

Nad morzem 45

Post inny niż zazwyczaj. Kilka dni temu wróciłam z nad morza gdzie pogoda przez cały wyjazd dopisywała. Zwiedzaliśmy, spacerowaliśmy, wylegiwaliśmy się na plaży ale też nie obyło się bez pójścia na Zobacz więcej
blog.I.lovelife
blog.I.lovelife Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
I LOVE LIFE
Nad&Greg

Nad&Greg 14

Nad&Greg / źródło: http://cukiernia-nadgreg.pl/ Nad&Greg – francuski akcent na krakowskim Podgórzu Nie wiem jak Wy ale ja jestem wielką fanką słodkości dlatego nieustająco spacerując czy Zobacz więcej
K&M&W
K&M&W Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W trzech smakach...
Weekend nad morzem

Weekend nad morzem 296

Mmm wakacje bez morza to nie wakacje. Przynajmniej nie dla mnie. Postanowiłyśmy więc wyskoczyć na chwilę nad morze. Do Gdańska zabrał nas Polski Bus (który zadbał o nasze żołądki - dostałyśmy Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Śniadanie nad Wisłą

Śniadanie nad Wisłą 9

Śniadanie nad Wisłą - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Miejsca Blogi Zobacz więcej
kamila891
kamila891 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Roślinna
Weganie nad morzem

Weganie nad morzem 105

Z jedzeniem nad morzem bywa różnie. Pozornie wydaje się, że wybór jest duży: smażone ryby, frytki, zapiekanki, kebaby, szaszłyki, gofry z bitą śmietaną… jednak z ich jakością bywa różnie, ale mimo Zobacz więcej
julu$
julu$ Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
sprinkle! sprinkle!
189. nad morze

189. nad morze 75

Wyjazd do Bydgoszczy bardzo, bardzo udany. Wspaniałe chwile, na pewno jeszcze w takim gronie się w wakacje zobaczymy. No a teraz nad morze, do Ustki! Nie mogę się doczekać! Pakować będę się, jak Zobacz więcej
Korzystając z tego, że od kilku dni w UK panuje letnia pogoda, a temperatury sięgają nawet 27 stopni C, wczoraj był dzień wycieczki i opalania się. Wycieczka zaplanowana dzień wcześniej, była bardzo Zobacz więcej
kasztanowakuchnia
kasztanowakuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kasztanowa Kuchnia
Wczasy nad morzem

Wczasy nad morzem 89

Cześć =) Kocham morze, a zwłaszcza morze bałtyckie i staram się korzystać z każdej okazji, żeby nad nie pojechać, czy to latem, czy to wiosną, czy to zimą, czy to jesienią. Tym razem Kasztanowa Zobacz więcej
Początkiem lipca odwiedziłem Nasze piękne MORZE !!! Zacznę od tego, że nie były to wakacje kulinarne, ale coś trzeba było jeść i skoro zajmuję się hobbystycznie jedzeniem to nie omieszkam ocenić Zobacz więcej
zjedz_mnie
zjedz_mnie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Majówka nad polskim morzem

Majówka nad polskim morzem 59

« Ciasto na poprawę humoru Obiad lekki i zazieleniony » Majówka nad polskim morzem sobota, 04 maja 2013, zjedz_mnie Zobacz więcej