kwatera nad morzem

. Spokój. Żadnych kebabów, żadnych gofrów (mi zawsze będą się kojarzyć z plażą i slonym oddechem morza). Walnęłam swoje zwłoki na trawce. Mój umysł prawie, że osiągnął nirwanę. Prawie, bo została Zobacz więcej
W wakacje nad morzem tłumy. Plażowicze chcący rozbić obóz przy samej wodzie, aby i widok był lepszy i dzieci na widoku wstają skoro świt i biegną zaklepać kwaterę. Ręcznik na środku, forteca z Zobacz więcej
w naszej wynajętej kwaterze zazwyczaj sami przygotowywaliśmy posiłki, a że za rogiem był duży targ rybny, to na naszym stole często lądowały owoce morza i ryby – w tym właśnie makrela. Dzisiaj na Zobacz więcej
, w postaci poławianego na Pacyfiku mintaja. W tym czasie dane mi było pomieszkiwać w Pałandze, nadmorskiej miejscowości położonej na litewskim wybrzeżu. Moją kwaterą był niewielki pokoik, na poddaszu Zobacz więcej
serwują dania podobne. W pierwszej kolejności są to lokalne ryby (w których pierwszeństwo mają dorady, labraksy, makrele, sardynki i cała gama innych gatunków) oraz owoce morza z królującymi tu Zobacz więcej
Aleex
Aleex Obserwuj blogaObserwujesz bloga
W mojej kuchni
Gulasz wieprzowy wg Aleex

Gulasz wieprzowy wg Aleex 126

Pierwszy dzień lipca. Wakacje. Wprawdzie jeszcze nie dla mnie, ale mimo nawału pracy w szkole (rekrutacja, rada podsumowująca, remonty, projekty) czuć troszeczkę swobody. Uczniowie już odpoczywają, a Zobacz więcej
Każdy chce oszczędzać na wakacjach. Kwatery, drogie, kebab drogi, fikołki drogie. A jednak wielu lekką ręką trwoni tysiące, bo trzeba postawić dziewczynie rybę na plaży. Wpadają w sidła Zobacz więcej
Wakacyjny wyjazd z alergikiem to niezły wyczyn. Pamiętam, jak mój starszy alergik miał tak ograniczoną dietę, że 3/4 bagażu stanowił dozwolony prowiant. Bo wyjeżdżaliśmy nad morze na cały miesiąc, na Zobacz więcej
przygotowanego, ponieważ urlopujemy się z Żywiołem nad polskim morzem. A, że dziś Żywioł padł w trakcie powrotu na kwatery z Gdańskiego Zoo (po raz pierwszy zaliczył tu z tatusiem park linowy, który Zobacz więcej
, 1,5 ha Mâcon i 2,8 ha Juliénas. Uprawiane są tutaj tylko chardonnay i gamay i są to zazwyczaj 15 letnie krzewy z których powstają wina. Aczkolwiek nie brakuje parceli z winoroślami 30 czy Zobacz więcej
aziem2121
aziem2121 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Git Mallina
Wakacje !!!

Wakacje !!! 44

kwaterę nad samym morzem gdzie właścicielka karmi nas smażoną rybą i piwem !!! Po trzech upalnych nocach zachciało nam się jechać gdzieś dalej i nasz wybór padł na nasze kolejne ukochane miejsce na Zobacz więcej
położonych na świecie, z bardzo krótkim pasem startowym. Dodatkowo jest utrzymywane przez 180 betonowych filarów. Z lotniska do centrum dojedziemy autobusami (koszt kilka euro) lub taksówką (tutaj Zobacz więcej
, a my mamy poczucie, że niezupełnie tego szukaliśmy. Chcieliśmy odpocząć, wyciszyć się, a znaleźliśmy się w samym środku zbiorowiska rozwrzeszczanych ludzi. Cóż, musimy pogodzić się z faktem, że Zobacz więcej
, gdy mamy ochotę na świeżymakaron ale nie mamy możliwości, by go ugotować w sposób tradycyjny – dysponujemyjedynie dostępem do kuchenki mikrofalowej. Często takie właśnie warunki panująw „zakładowych Zobacz więcej
branży. Razem a jednak osobno Bardzo ciekawym i jednocześnie dziwnym zjawiskiem jest spędzanie wakacji dokładnie w tym samym mieście na przykład nad morzem w Kołobrzegu, aby móc się swobodnie wtopić Zobacz więcej
Urlop nad polskim morzem to wspaniała rzecz a miewa często bardzo złą sławę. Fajniejsza tym bardziej im mniej kręcą nas tendencyjne-komercyjne rozrywki, smażenie wśród tłumu i krążenie po promenadzie Zobacz więcej
Tym razem zabieram Was w podróż do Grecji, na przepiękną wyspę Santorini, zwaną również przez Greków Thira. Wysepka znajduje się na morzu Egejskim i należy do archipelagu Cyklad. Położona jest ok. 110 Zobacz więcej
kilometrów czasem w korkach, czasem po dziurawych, krętych drogach naszpikowanych fotoradarami. A po podróży nic tylko cisnąć walizki, wskoczyć w kostium i biegiem na plażę. I tak zaczyna się krajowe Zobacz więcej
, to możecie próbować obstawiać ilość ciepłych dni w lipcu nad morzem. Wiecie, że w Toskanii można znaleźć agroturismo w cenie porównywalnej do kwatery w Jastarni? Pewnie większość ma już bardzo Zobacz więcej
wszystko poza pogodą, czyli zupełnie odwrotnie jak w zeszłym roku. Nie ma jak to przywitanie z morzem...Jak to my ... wyjazd załatwiany na 5 dni przed planowaną datą urlopu, noclegu zamówionego Zobacz więcej