Przepis na lanzarote

Powiązane przepisy:

Archiwum bloga 2013 (49) sierpień (1) lipiec (7) czerwiec (7) maj (8) kwiecień (3) Z cyklu "Z mojej półki"- Anna Starmach "Pyszne 25"... Wielkie zmiany, dużo pomysłów:) Pozdrowienia z Lanzarote Zobacz więcej
Wakacje, wakacje, wakacje. Choć ten cudowny czas powoli zbliża się do końca, my wciąż jeszcze korzystamy z uroków lata. W tym roku postanowiliśmy postawić na ruch. Zakupiliśmy więc z ojcem rowery i Zobacz więcej
Wulkaniczna Lanzarote jest niebywałym miejscem. Mimo tego, że całą wyspę można zjechać i zwiedzić w ciągu jednego dnia, warto tam wrócić po raz wtóry, aby rozkoszować się nie tylko wspaniałą pogodą, Zobacz więcej
Wakacje, wakacje i po wakacjach. W tym roku miała być Turcja. W międzyczasie okazało się, że to nie był najlepszy kierunek. Zwłaszcza w październiku. Udało się zmienić destynację i polecieliśmy na Zobacz więcej
Wakacje zaplanowane? Jeśli podczas świąteczno-noworocznych rozmów postanowiliście wybrać się w tym roku na Lanzarote lub Fuerteventurę, to ten mini-przewodnik po restauracjach przyda się podczas Zobacz więcej
Lanzarote, czyli co się źle zaczyna dobrze się kończy Początek Wstaje rano i nieprzytomna po niemal nie przespanej nocy, wsuwam śniadanie. Muszę jeszcze dotrzeć na ćwiczenia z psychologii, na których Zobacz więcej
Czas na trzecią część wakacji z maluchem. Wiemy już co ze sobą zabrać i jak zadbać o wyżywienie niemowlaka na wczasach. Pora wybrać porządny hotel. Tylko co to oznacza ? Wszystko i nic. Tak naprawdę, Zobacz więcej
ślifka
ślifka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
zielonaslifka.blogspot.com
zupa rybna z Lanzarote

zupa rybna z Lanzarote 461

czyli Caldo de pescado wg. Roberta Makłowicza. idealna sprawa na gorące dni. lekka. składa się z warzyw i ryby. i bardzo prosta do wykonania. można użyć jakiejkolwiek ryby, jednak aby zapewnić sobie Zobacz więcej
Kaf
Kaf Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cynamon i wanilia
Lanzarote cz.1, Playa Blanca

Lanzarote cz.1, Playa Blanca 58

Jedno konto. Wszystkie usługi Google. Zaloguj się, by przejść do Bloggera Utwórz konto Jedno konto pozwala korzystać ze wszystkich usług Google Zobacz więcej
Ponoć 1 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu, więc zaplanowałam na dziś pyszną, pożywną, wegetariańską sałatkę z dojrzewającym kozim serem, który przywiozłam z wakacji na Zobacz więcej
Dota
Dota Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Oneginetatopa
Wino wulkaniczne -  El Grifo Malvasia

Wino wulkaniczne - El Grifo Malvasia 33

Wulkan w kieliszku fot. D.Szymborska Wakacje to ja bym mogła mieć zawsze. Wczoraj miałam je przez chwilę, no dłuższy moment wieczorem. G. przywiózł nam wino z wakacji. Niektórzy na ferie zimowe jeżdżą Zobacz więcej
Anettka87
Anettka87 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchcikownia
Dżem z kaktusa

Dżem z kaktusa 291

Tym razem bez przepisu – chciałam pokazać Wam mój nowy nabytek przywieziony z Wysp Kanaryjskich – dżem kaktusowy. Jak opisują ten produkt na stronie jednego z hiszpańskich sklepów: tradycyjny dżem z Zobacz więcej
Kolejny przepis "z wakacji". Nie tegorocznych, ale także bardzo udanych :) Tym razem na słono. Mojo verde to sos prosto z Lanzarote. Doskonały jako dodatek do mięs, ale również sprawdzający się jako Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Wino z La Geria

Wino z La Geria 40

Dzień na Lanzarote. Mieliśmy przyjemność odbyć wizytę w jednej z winnic w regionie La Geria. To specyficzne miejsce jak na winnicę, dotychczas wydawało mi się, że wyglądają one zupełnie inaczej. Tutaj Zobacz więcej
Z_wkladka
Z_wkladka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z wkładką
Po wakcjach

Po wakcjach 150

Witam, witam Po dłuższej wakacyjnej przerwie, powracam z mocą pomysłów i nowych smaków. Zobaczymy jak wam będzie smakowało ;) Trochę się u mnie pozmieniało, przede wszystkim muszę się pochwalić, że Zobacz więcej
Czapki z głów dla uprawiających winorośl w tak wymagających warunkach! Tutaj wszystko ma w sobie pierwiastki egzotyki oraz nietypowości. Wulkaniczny charakter wysp i spowodowane tym trudne warunki Zobacz więcej
Dziś pierwszy z cyklu postów na temat Wysp Kanaryjskich – coraz bardziej popularnego kierunku wyjazdów Polaków. W sumie nie jest to zbyt dziwne, ponieważ sezon trwa tam cały rok. Średnia temperatura Zobacz więcej
Co powiecie na zupę krewetkową.Zupą krewetkową zachwyciłam się na Lanzarote. Po powrocie do Polski spróbowałam odtworzyć smak. Zupa wyszła genialna :) Składniki: 100 g mrożonych krewetek koktajlowych1 Zobacz więcej
Tak to już jest, że każde młode pokolenie ma swój hermetyczny język, który dla starszych ciałem i duchem niekoniecznie jest zrozumiały. Gdyby ktoś w Majki szkole powiedział np.: „motyla noga!”, „niech Zobacz więcej